zo zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
w00t !!! bliksemshow hiero!!
ik blaas wel wat harder!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zohier nog droog... hangt wel donkere lucht
Inderdaad, das best jammer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ja kut dat ik alleen mn foto toestel niet bij me heb
en mogge natuurlijk
Komt allemaal deze kant op, dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik blaas wel wat harder!
[ afbeelding ]
nou las ik het zo bekijk regent het hier wel binnen een uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik blaas wel wat harder!
[ afbeelding ]
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt allemaal deze kant op, dat is niet de bedoeling
Mja dan kan je ook niet verwachten dat ze aan de voet blijft lopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
ik was ff ronja uitlaten die tussen goed en slecht luisteren in zat maar ja wat wil je als je met 4 honden tegelijk wilt spelen
Hier is het aardig donker aan het worden, heer grauw en grijs... echt van dat weer waarvan je gaat denken dat het gaat onweren ofzo.....quote:
snap ik maar dan mag ze nog niet zomaar het fietspad over, al mogen de andere dat ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja dan kan je ook niet verwachten dat ze aan de voet blijft lopen
Zelfs mijn hond luistert dan nog niet altijd
Wel goed dat het allemaal baasjes zijn die het snappen ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap ik maar dan mag ze nog niet zomaar het fietspad over, al mogen de andere dat ook niet
dus hebben we maar het spel even stil gelegd, alle honden op de donder (door eigen baas) en toen weer laten spelen ha ha
als je van een afstandje had gekeken moet het er apart uit hebben gezien denk ik
Nee moet je zeker ook niet doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
mogguh mark
klopt sgele, da's idd wel fijn, loopt ook wel wat tussen die het niet kunnen schelen en dan je echt zo kunnen aankijken
nou mijn hond mag echt niet zomaar het fietspad over, al helemaal niet rond de spitsuren
klopt als een bus! en eigenlijk weet ze het ook al welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee moet je zeker ook niet doenDan maar even een lastige hond aan je lijn als er iemand anders loopt die het geen moer scheelt, dan je hond zomaar dat fietspad over te laten denderen
Komt allemaal goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt als een bus! en eigenlijk weet ze het ook al wel
maar idd in het heetst van de strijd
1953 all over again?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
het regenthoorde net van collega dat hij op de radio had gehoord dat het noodweer was in zeeland
quote:
dank komt goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
Veel plezier Draakje![]()
Tripack, hier begint het ook heul donker te worden
Begint hier ook al aardig!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
gatver.. moet 3 minuten fietsen, maar ben echt pisnat..
Onweer is hier in rotterdam keihard losgebroken!
Krijg net een smsje van een vriend uit Rotterdam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
gatver.. moet 3 minuten fietsen, maar ben echt pisnat..
Onweer is hier in rotterdam keihard losgebroken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |