Nou! Dat dacht ik ook meteen toen ik d'r zag. Die kont en tieten ken ik nou wel, maar die kaak!? Het lijkt wel een kerel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Franneh het volgende:
Wat heeft ze ook eigenlijk een brede kaak
Op die laatste foto vind ik r sprekend lijken op een opblaas-sexpop...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Hey, daar hebben we CoCo weer! Gezellig met manlief Ice-T.
CoCo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de bikini nog kleiner?!
Kan die reet nog groter?!
Kunnen die borsten nog enormer?!
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef rena het volgende:
Rihanna en een klein ongelukje
[ afbeelding ]
Of zou het geshopt zijn?
ik vermoed ook wel een onflatteuze houdingquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Tea Leoni... vaag lichaam... ?
[ afbeelding ]
vreemd lichaam ja, niet erg vrouwelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou echt een heel ongelukkige foto lijkt me. Zijn er meer foto's uit die reeks?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Pardon? Ik vind het persoonlijk een verschrikkelijk mens; mijn mening, maar dat lichaam mag er wel wezen hoor. 'T is strak met nergens te veel of te weinig, althans als ik die foto zo bekijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:00 schreef Eleentje86 het volgende:
Toch vind ik Beyoncé geen mooi lichaam hebben.Niet dat het niet om aan te zien is maar gewoon niet super mooi
Zoiets heet bouw. Ik vind haar mooi. Toonbeeld van gezond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:04 schreef sherezade het volgende:
niet teveel?? ze heeft een bijhoorlijk TEVEEL aan centimeters aan haar heupen plakken
Idd, dat is gewoon haar bouw, ze heeft een redelijk platte buik en smalle taille, echter een enorm apparaat aan heupen en benen dat daar weer onder hangt. Ik vind het persoonlijk niet echt mooi. Het is allemaal nogal uit verhouding, maar ja, zo is ze nu eenmaal in elkaar gezet...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoiets heet bouw. Ik vind haar mooi. Toonbeeld van gezond.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Samson het volgende:
echter een enorm apparaat aan heupen en benen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, dat is gewoon haar bouw, ze heeft een redelijk platte buik en smalle taille, echter een enorm apparaat aan heupen en benen dat daar weer onder hangt. Ik vind het persoonlijk niet echt mooi. Het is allemaal nogal uit verhouding, maar ja, zo is ze nu eenmaal in elkaar gezet...
Eeeensch.. Ze ziet er absoluut niet slecht uit, maar tis wel uit verhouding. En ik vind dr borsten altijd zo raar. Alsof ze een een te kleine bikini aan heeft en dat dan die beugels er een vormpje indrukken die er van nature niet zit. Soort van platgewalst terwijl ze plat is :S nja ik kan het niet goed met woorden omschrijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:00 schreef Eleentje86 het volgende:
Toch vind ik Beyoncé geen mooi lichaam hebben.Niet dat het niet om aan te zien is maar gewoon niet super mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |