Ik begrijp werkelijk waar niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden (op enkele foto's waar haar ogen mooi uitkomen na). Ik vind haar mond te breed, ze heeft een slechte huid. Haar lichaam is absoluut niet slecht, maar ook niet prachtig (vrij breed gebouwd, weinig vrouwelijke vormen).quote:
Ze heeft erg veel uitstraling als ze lacht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk waar niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden (op enkele foto's waar haar ogen mooi uitkomen na). Ik vind haar mond te breed, ze heeft een slechte huid. Haar lichaam is absoluut niet slecht, maar ook niet prachtig (vrij breed gebouwd, weinig vrouwelijke vormen).
Al met al geen lelijke dame, maar gewoon gewoontjes en absoluut geen überlekker wijf..
Dit is geen leuke foto, ze staat er raar op. Maar Cameron Diaz heeft een bijzonder gezicht, vind ik. Heel brede jukbeenderen. Een spectaculaire lach. En prachtige benenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk waar niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden (op enkele foto's waar haar ogen mooi uitkomen na). Ik vind haar mond te breed, ze heeft een slechte huid. Haar lichaam is absoluut niet slecht, maar ook niet prachtig (vrij breed gebouwd, weinig vrouwelijke vormen).
Al met al geen lelijke dame, maar gewoon gewoontjes en absoluut geen überlekker wijf..
En ook kan ze het in aardige posities brengen, dat mooie lijf, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga ook voor het lijf van Carmen Electra, mooi in verhouding, niet teveel of te weinig vet.
Persoonlijk heb ik ook liever een lichaam dat meer in verhouding is. Ik vind Beyoncés figuur super vrouwelijk, maar omdat ze kleine borsten heeft niet direct heel mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef sherezade het volgende:
heupen zijn ook mooi, zolang het in verhouding klopt...Halle Barry is daar een mooi voorbeeld van'
maar niet als het uit propportie is zoals bij Beyonce
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft erg veel uitstraling als ze lacht.
Mooi figuurtje heeft zij zeg...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef sherezade het volgende:
soww ff een reet zeg voor Kim Kadarshian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sexy.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp deze opmerking niet zo. Kunnen jonge mensen geen brede heupen hebben? Ik zie haske veel tienermeisjes die gewoon echt vet zijn hoor, en dat is Beyonce niet vind ik. Hoewel het ook niet mijn droomfiguur is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef sherezade het volgende:
http://askmissa.com/wp-co(...)-barry-bond-girl.jpg
![]()
![]()
![]()
http://bossip.files.wordpress.com/beyonce-beach2.jpg
en dan te bedenken dat ze nog zo jong is,![]()
![]()
Ik heb haar film gezien, dit is niet nep.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef shinydiscoball het volgende:
En die kont van K. Kardashian ziet er zo...gekleid of gebeeldhouwd uit. Dus nep?
welke film??quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb haar film gezien, dit is niet nep.
dan kunnen we elkaar de hand schudden...ik ook nog niet, maar gisteravond wel, en toen snapte ik hem....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
ooh![]()
![]()
duh ben nog niet helemaal wakker
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:30 schreef kvd het volgende:
[..]
dan kunnen we elkaar de hand schudden...ik ook nog niet, maar gisteravond wel, en toen snapte ik hem....
Succes met wakker worden!!!
ik denk dat het haar bouw gewoon is, ze heeft ook echt hele brede heupenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef MargrietjeO het volgende:
Ja want als je de andere foto's van die kont bekijkt zie je dat het een beetje onnatuurlijk dubbel vouwt, die plooi onder de billen zeg maar.
Net of je een rand van de implantaten ziet zitten...
wie J.Lo of kim K. ??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, maar ze heeft haar kont wel laten bijshapen/gladstrijken. Van zichzelf had ze al zo'n grote kont
Ik vond Brooke Hogan enorm leuk... Maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef Aventura het volgende:
Brooke Hogan: op zich niet verkeerd
[ afbeelding ]
alleen zo...groot
[ afbeelding ]
Netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |