En terecht.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
Oksels scheren is nog steeds niet dolle Julia's ding hè.
Ik begrijp nooit zo wat er bah aan is, het is niet alsof er een oerwoud uit groeit ofzo. Dit is gewoon 'ik heb twee (of drie?) kinderen, heb het druk en ben een paar dagen vergeten mijn oksels te scheren.'quote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee bah. Maar misschien vind je het lekker dolletjes, be my guest.
Idd, je pakt toch ook elke dag een douche, hup, 3 seconden en klaar is Juliaquote:Op woensdag 1 september 2010 15:29 schreef WHOOPWHOOP het volgende:
Zoveel moeite is het anders niet om er even een scheermesje overeen te gooien...
Story of my life en toch vergeet ik mijn oksels niet te scheren en we hebben het over Julia hè.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik begrijp nooit zo wat er bah aan is, het is niet alsof er een oerwoud uit groeit ofzo. Dit is gewoon 'ik heb twee (of drie?) kinderen, heb het druk en ben een paar dagen vergeten mijn oksels te scheren.'
Verder vind ik haar er namelijk erg goed uitzien![]()
quote:
Het gaat niet altijd om tijd. Het gaat er om dat ze het schijnbaar niet wil, en wie ben jij om daarover commentaar te geven.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:55 schreef Tsunade het volgende:
Ik vind t echt superranzig en weet zeker dat ik er ALTIJD tijd voor zal maken om mn oksels te scheren. Iedereen heeft toch wel tijd daarvoor
Daar is dit topic o.a voor hequote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om tijd. Het gaat er om dat ze het schijnbaar niet wil, en wie ben jij om daarover commentaar te geven.
Is zij ook al 40, jee... mooie vrouwquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Denise Richards, 40 jaar en moeder van 2 kinderen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |