Goed punt, schopje GC iemand?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:37 schreef Manono het volgende:
en dat moet in klaagbaak? dan heb je je antwoord al klaar dus
noujaaa wie zegt dat mannen niet sterk kunnen zijn in al hun vrouwelijkheid, he!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat het principe van een 'koppel' zijn gebaseerd is op het beschermen van de een door de ander. Normaal beschermt de man de vrouw, maar wanneer er 2 mannen zijn moet eentje zich zwak en verwijfd gedragen en bij lesbos zie je dan een sterk 'mannetje', met stekelig haar en spierballen.
maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld bij "zwakke" heteromannen met "sterke" vriendinnen de uiterlijke gedragingen conform het heterobeeld blijven?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat het principe van een 'koppel' zijn gebaseerd is op het beschermen van de een door de ander. Normaal beschermt de man de vrouw, maar wanneer er 2 mannen zijn moet eentje zich zwak en verwijfd gedragen en bij lesbos zie je dan een sterk 'mannetje', met stekelig haar en spierballen.
In elk zwakzinnig koppel gedraagt er zich 1 als een debiel. Alleen wordt dat in een heterokoppel eerder geaccepteerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:55 schreef P8 het volgende:
[..]
maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld bij "zwakke" heteromannen met "sterke" vriendinnen de uiterlijke gedragingen conform het heterobeeld blijven?
Nog een vraag in het straatje van dit topic: Hoe komt het dat sommige homo's (vaak weer datzelfde verwijfde type)zichzelf een spraakgebrek aanleren. Dat kan ik echt niet anders zien dan aandachtstrekkerij. Je kan dan wel de zwakke helft van een koppel zijn, maar zo praten is bijna automutilatie imho.
Hoezo zou ts zich dat niet mogen afvragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:14 schreef fm07 het volgende:
Laat die homo's lekker zijn wie ze zijn , ik denk is net als met hetero relaties eentje is het "vrouwtje" andere is het "mannetje"
TS is homo
Vrouwen hebben geen piemelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:34 schreef P8 het volgende:
Als je op verwijfde types valt, ga dan niet populair en blij lopen doen in te weinig (roze) kleren op een boot, maar wees dan een vent en zeg gewoon dat je op vrouwen valt.
En als vrouwen wel een piemel hadden viel je gewoon op vrouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen piemel. Misschien speelt dat ook mee.
Bollocksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:21 schreef thefunny het volgende:
Er zijn bij homo's ook 'mannetjes' en 'vrouwtjes'. Degenen die de 'vrouwtjes' zijn, gedragen zich nichterig, hebben fladderige handjes of praten met een dichtgeknepen keel.
En daar gaat dit topic ook niet over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Helaas mag je op FOK! niet zeggen hoe je over homo's denkt. Door de wetgeving is er in Nederland helaas geen vrijheid van meningsuitng meer.
In de OP stond het vrij duidelijk dacht ik. Maargoed, dit klopt dus niet. Ik heb het over dit type homo. Natuurlijk zijn er mannen waarvan ik niet doorheb dat ze op mannen vallen. En zo hoort het imho ook. Netzo als dat er hetero's zijn die net even té graag duidelijk willen maken hoe hetero ze zijn, ook daar "irriteer" (irriteren is eigenlijk een te groot woord) ik me aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:55 schreef Puccini het volgende:
Ik vind het maar een rare, bekrompen vraagstelling. Je leeft dus in de overtuiging dat een mannelijker type altijd een vrouwelijker type opzoekt of daarop valt.
Ik sta nooit stil bij de geaardheid van de mensen die ik ontmoet. Het lijkt me dan ook vrij vermoeiend om dat wel te doen.quote:Heb je er wel eens over nagedacht dat het je van de ene homo wel direct doorhebt, en van de ander niet? Dus dat je genoeg mannen ontmoet die volgens jou hetero zijn, terwijl ze homo zijn?
Het onderscheid-argument gaat hier niet op. Ik kan wel honderd manieren bedenken om mezelf te onderscheiden van de rest, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat maatschappelijk/sociaal wenselijk is.quote:Wat jij irritant en verwijfd noemt is voor die persoon de manier om zich te onderscheiden. Sommige homo's hebben er in het begin zo moeilijk mee gehad, dat ze dachten dat ze maar van het andere geslacht moesten worden. Die proberen hun eigen geslacht te ontkennen. Daar kan het ook nog eens mee te maken hebben.
Precies. Hoe komt het dan dat dit typische gedrag niet verwerpelijk is binnen de homogemeenschap?quote:Wanneer je valt op het wat mannelijker type ben je dus wel homo, maar het verwijfde type betekent dat je gewoon een closeted straight guy bent? Daar ga je toch voorbij aan wat homoseksualiteit betekent? Namelijk dat je op personen van hetzelfde geslacht verliefd wordt, en niet op die van het andere geslacht.
Je leest de Psychologie te veel. Die voeren ook alles terug op de oertijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat je daar iets zegt wat kan kloppen. Het is ook een soort subcultuur geworden.quote:Kan je het vergelijken met gothics en alto's die hun eigen wereldje creëren en zich toch enigszins afzetten tegen de massa?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Karammel het volgende:
Ik blijf het ook een vreemd fenomeen vinden dat sommige homo's zich zo verschrikkelijk als homo tegenover de rest van de wereld willen presenteren. Doen ze dit omdat ze het moeilijk vinden uit te moeten leggen dat ze homo zijn?
Omdat ze nou eenmaal zo zijn.quote:Maar waarom moeten sommige/veel homo's zich zo nodig zo irritant nichterig en verwijfd gedragen?
Dus omdat het kán, moeten ze het ook maar doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk vrouw en niet gay, maar ik denk om te vieren dat ze dat kunnen. Zoals ook duizenden zich ieder jaar in plastic bikini's en roze beenwarmers hijsen voor Dance Valley.
De tijd dat homo's should 'just melt in' als overlevingstrategie is grotendeels voorbij. Misschien willen sommigen nu dan gewoon uniek zijn, in plaats van louter geaccepteerd worden door hetero's?
Lijkt me niet zo moeilijk hoor, zat hetero's hebben er ook last van
Boo fucking hoo. Er zit een verschil tussen 'ik vind homo's niet normaal' en 'ik vind dat homo's genezen moeten worden met medicijnen'. Je mag je mening wel geven, maar echt populair maak je jezelf er niet mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Helaas mag je op FOK! niet zeggen hoe je over homo's denkt. Door de wetgeving is er in Nederland helaas geen vrijheid van meningsuitng meer.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus omdat het kán, moeten ze het ook maar doen?
En homo's hoeven zich niet meer schuil te houden als overlevingsstrategie? Het spijt me, maar het onderdrukkingsgevoel lijkt me niet echt erfelijk. Het homo-zijn wordt hier in Nederland allang "geaccepteerd". Op de middelbare school (waar het over het algemeen voor het eerst duidelijk wordt voor het individu) wordt het naar mijn ervaring ook geaccepteerd, mits dit individu zich niet afwijkend/verwijfd gaat gedragen (netzoals dat al het afwijkende gedrag wordt "aangepakt" op de middelbare school).
Het argument dat ze dus eindelijk "vrij kunnen zijn" vind ik hierom vrij slap.
En dan nog, hoe uniek is het nu om een verwijfde kerel te zijn?
Ik denk dat dat zowiezo vrij ingewikkeld wordt bij homoseksuele.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus omdat het kán, moeten ze het ook maar doen?
En homo's hoeven zich niet meer schuil te houden als overlevingsstrategie? Het spijt me, maar het onderdrukkingsgevoel lijkt me niet echt erfelijk. Het homo-zijn wordt hier in Nederland allang "geaccepteerd". Op de middelbare school (waar het over het algemeen voor het eerst duidelijk wordt voor het individu) wordt het naar mijn ervaring ook geaccepteerd, mits dit individu zich niet afwijkend/verwijfd gaat gedragen (netzoals dat al het afwijkende gedrag wordt "aangepakt" op de middelbare school).
Het argument dat ze dus eindelijk "vrij kunnen zijn" vind ik hierom vrij slap.
En dan nog, hoe uniek is het nu om een verwijfde kerel te zijn?
Kijk maar eens rond in een gay disco. Een HEEEL behoorlijk deel van de mensen daar is behoorlijk typerend. 1 blik op de dansvloer is voldoende. Ook hier is de OP van toepassing: WHY? Ik denk in dit disco geval omdat een heleboel toch op jacht zijn naar seks. Ze willen scoren, iemand meenemen, voor in bed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef Archont het volgende:
ik moet als homo toch niets weten van verwijfde mannen.
zoals wanneer je (nuchter) van die blanke jongens/studenten ziet dansen in die discotheken. Dan snap je meteen waarom de negers er altijd met de chicks vandoor gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
Het uitgaansleven is sowieso apart, ook bij de hetero's... Daar lopen hier hele topics over.
Negers kunnen beter dansen dan blanken. Betere lichaamsbeheersing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:52 schreef P8 het volgende:
[..]
zoals wanneer je (nuchter) van die blanke jongens/studenten ziet dansen in die discotheken. Dan snap je meteen waarom de negers er altijd met de chicks vandoor gaan
Bron?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:30 schreef wonderer het volgende:
Kwestie van "waar je mee omgaat, word je mee besmet". Verwijfde types trekken vaak op met vrouwen en andere nichten, die trekjes neem je over het algemeen vanzelf over. Ik ken ook hetero's die verwijfd zijn, en die werken voornamelijk tussen de vrouwen.
ik ga daar dan ook niet heen. Ben ook helemaal niet op zoek naar casual sex.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk maar eens rond in een gay disco. Een HEEEL behoorlijk deel van de mensen daar is behoorlijk typerend. 1 blik op de dansvloer is voldoende. Ook hier is de OP van toepassing: WHY? Ik denk in dit disco geval omdat een heleboel toch op jacht zijn naar seks. Ze willen scoren, iemand meenemen, voor in bed.
[...]
erg frustrerend voor de "gewone" homo lijkt mequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:55 schreef Archont het volgende:
[..]
ik ga daar dan ook niet heen. Ben ook helemaal niet op zoek naar casual sex.
Ik denk dat gewoon vooral de uitbundige homo's opvallen. Een "gewone" home valt gewoon niet op omdat je die niet zo gemakkelijk kan onderscheiden van een hetero man, dus zie je die dan ook niet als homo waardoor iedereen denkt dat de overgrote meerderheid van de homos nichterig zijn.
Observatie en eigen ervaring.quote:
Er is toch helemaal niks mis met een eigen cultuur? Het gaat er gewoon om dat mensen niet anders behandeld zouden moeten worden omdat ze hun leuter in een vent steken. Er zijn subgroepen die onder homo's meer voorkomen dan onder hetero's. So? Moet de hele groep dan maar verketterd worden? Zullen we ook alle hetero's maar afrekenen op parenclubs, "bier-en-tieten"-gedrag en voetbalhooligans?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef Archont het volgende:
ik heb regelmatig moeite met het gedrag van zulke "homo"-organisaties. Terwijl ze opkomen voor gelijke rechten voor homos tov hetero's, doen ze er toch alles aan om een heel eigen identiteit aan te meten. Zo houden ze zelf de cultuur in stand die een grote kloof heeft tussen homo's en hetero's. Blijkbaar zijn zij van de mening dat ze een minderheid zijn die moeten beschermd worden en zelfs extra rechten moet krijgen tov hetero's. Ik voel me als mens niet anders dan een hetero, en ik gedraag me ook niet anders, enkel op die manier zal homoseksualiteit volledig aanvaard kunnen worden. Het marginale, eigenaardige zal men nooit als normaal kunnen aanzien.
absoluut niet, maar dan mag men er niet van verschieten dat je daarop afgerekend wordt. Want mensen zien enkel dat. Ik krijg zo nog steeds af en toe de reactie:" jij homo, maar je ziet er zo niet uit." En overgeneraliseren is nu eenmaal iets wat de mensen in het bloed zit, ga je nooit wegkrijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is toch helemaal niks mis met een eigen cultuur?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef Archont het volgende:
[..]
absoluut niet, maar dan mag men er niet van verschieten dat je daarop afgerekend wordt.
dat is nou juist het punt. Nichterig gedrag mag dan wel een subgroep zijn, het is een overdreven extravagante subgroep. Doordat deze groep extravagant is, komen ze veel in contact met anderen die hier niet om gevraagd hebben. Met andere woorden, ze doen er wel anderen wel degelijk "kwaad" mee. Daarnaast is het zo erg tot uiting laten komen van je subgroep iets wat voorbehouden is en moet blijven aan pubers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je zou toch gewoon je eigen levensstijl moeten kunnen hebben als je er niemand kwaad mee doet?
En wiens schuld is dat dan, van de nichten, of van de bekrompen zielen die het verschil niet kunnen zien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:54 schreef P8 het volgende:
[..]
dat is nou juist het punt. Nichterig gedrag mag dan wel een subgroep zijn, het is een overdreven extravagante subgroep. Doordat deze groep extravagant is, komen ze veel in contact met anderen die hier niet om gevraagd hebben. Met andere woorden, ze doen er wel anderen wel degelijk "kwaad" mee. Daarnaast is het zo erg tot uiting laten komen van je subgroep iets wat voorbehouden is en moet blijven aan pubers.
stel je ziet een groep hangjongeren 's avonds op straat staan, en je ziet ze bierflesjes kapot gooien op straat of een bushokje slopen oid. "Erger" jij je daaraan? Je hebt geen reden om er gevoel bij te krijgen, jij bent immers niet hun doelwit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat dan, van de nichten, of van de bekrompen zielen die het verschil niet kunnen zien?
Deze gedachte houden veel homo's er op na. Het klopt inderdaad dat het de extravagante homo's zijn die elke keer het nieuws halen. De homo's die op hun geaardheid na niet verschillen van hetero's vallen niet genoeg op. Of men weet niet dat ze homo zijn of het is niet interessant genoeg voor het nieuws. Zo zijn het elke keer weer dezelfde types die langskomen waardoor men gelijk dat beeld krijgt van homo's in het algemeen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Archont het volgende:
ik kan er mij alleszins heel erg aan storen, is ook de reden waarom je mij nooit in een homocafe zult zien. Maakt het voor mij wel een stuk moeilijker om iemand aan de haak te slaan natuurlijk.
Ik snap niet zo goed wat er zo "aanstootgevend" is aan nichterig gedrag. Kun je dat eens uitleggen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef P8 het volgende:
[..]
stel je ziet een groep hangjongeren 's avonds op straat staan, en je ziet ze bierflesjes kapot gooien op straat of een bushokje slopen oid. "Erger" jij je daaraan? Je hebt geen reden om er gevoel bij te krijgen, jij bent immers niet hun doelwit.
De ergenis in het geval van nichterige homo's is imho de schuld van deze homo's zelf. Ze vertonen (voor velen) aanstootgevend gedrag en ze kunnen er zelf niet mee zitten.
Daarnaast blijft mijn andere "argument". Het tot uiting laten komen van je subgroep is iets wat toebehoort aan pubers ed. Als je je na deze periode nog steeds zo nodig wíl onderscheidden met aanstootgevend gedrag ben je gewoon triest. Dat geldt niet alleen voor homo's voor de duidelijkheid.
google maar eens op gaypride in google afbeeldingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er zo "aanstootgevend" is aan nichterig gedrag. Kun je dat eens uitleggen?
2%?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef P8 het volgende:
Ik stel helemaal niet dat alle homo's zo zijn. In de OP heb ik het over dit fenomeen wat onder sommige/veel homo's voorkomt.
Wat mij eigenlijk brengt naar een volgende vraag: Hoe groot is deze groep nichten tov normale homo's?
Ik vermoed echter dat niemand dit weet:P
Je moet het zien als een rollenspel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:34 schreef P8 het volgende:
Ik loop al een tijdje rond met het idee dat er iets niet klopt bij homo's. Ik zal uitleggen waarom.
Homo's (de mannelijke variant) vallen op mannen. Anders ben je geen homo lijkt me. Maar waarom moeten sommige/veel homo's zich zo nodig zo irritant nichterig en verwijfd gedragen?
En ik maar denken dat je het begreep...quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef lucithai het volgende:
[..]
Je moet het zien als een rollenspel.
De een is het mannetje in de relatie en de andere is vrouwtje (dus het verwijfd typetje).
Persoonlijk vindt ik als je je gedraagt als een vrouwtje, terwijl je een kerel bent je beter kan laten ombouwen.
Voor informatie over ombouwpaketten zie mijn topic SHE-MALE KATOY LEKKER OF RANZIG.
Ik heb het niet over alle homo's, er is maar een klein gedeelte dat zich vrouwelijk gedraagt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:
En ik maar denken dat je het begreep...
bij zin 1 ging je al de mist in in ieder geval...quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:32 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alle homo's, maar een klein gedeelte dat zich vrouwelijk gedraagt.
Maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Kan je een toelichting geven?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:42 schreef maedel het volgende:
bij zin 1 ging je al de mist in in ieder geval...
Ik bedoel, OMG!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef lucithai het volgende:
[..]
Je moet het zien als een rollenspel.
De een is het mannetje in de relatie en de andere is vrouwtje (dus het verwijfd typetje).
Persoonlijk vindt ik als je je gedraagt als een vrouwtje, terwijl je een kerel bent je beter kan laten ombouwen.
Voor informatie over ombouwpaketten zie mijn topic SHE-MALE KATOY LEKKER OF RANZIG.
De mist is opgetrokken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:42 schreef maedel het volgende:
bij zin 1 ging je al de mist in in ieder geval...
Ja? En nou klopt het wel?quote:
oeh! en van Mariah Carey?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, dan weet ik er ook nog eentje.
Waarom houden jullie allemaal van het Songfestival? Zo niet, waarom?.
ik kan me zo ergeren aan het eurovisiesongfestival. Maar dat heeft meer te maken dat ik zelf veel met muziek bezig ben en het soms pijnlijk is die mensen "muziek" te horen maken. Trouwens, m'n zus kijkt er naar en ze is hetero, ik loop dan wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, dan weet ik er ook nog eentje.
Waarom houden jullie allemaal van het Songfestival? Zo niet, waarom?.
Ja, jij doet net zo vaag hoor.quote:
Ik had in de eerste zin een paar taalfouten gemaakt; die heb ik daarna aangepast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef maedel het volgende:
Ja, jij doet net zo vaag hoor.
Wat lul je nou over dat de mist opgetrokken is? Er staat toch gewoon nog dezelfde onzin in je post
Ik ben bang dat dat niet zo veel zoden aan de dijk gaat zetten, maar toch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:27 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ik had in de eerste zin een paar taalfouten gemaakt; die heb ik daarna aangepast.![]()
Maar als je het niet met mij eens ben, zou je dan je mening wat duidelijker kunnen formuleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |