abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60592461
Ik loop al een tijdje rond met het idee dat er iets niet klopt bij homo's. Ik zal uitleggen waarom.
Homo's (de mannelijke variant) vallen op mannen. Anders ben je geen homo lijkt me. Maar waarom moeten sommige/veel homo's zich zo nodig zo irritant nichterig en verwijfd gedragen? En wat ik nog minder begrijp is waarom er mannen zijn die zichzelf homo noemen, maar toch zoeen vies verwijfd kereltje als vriend hebben. Als je op verwijfde types valt, ga dan niet populair en blij lopen doen in te weinig (roze) kleren op een boot, maar wees dan een vent en zeg gewoon dat je op vrouwen valt.

[ Bericht 32% gewijzigd door P8 op 06-08-2008 04:41:28 ]
Extremistisch gematigd.
pi_60592475
en dat moet in klaagbaak? dan heb je je antwoord al klaar dus
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60592484
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 04:37 schreef Manono het volgende:
en dat moet in klaagbaak? dan heb je je antwoord al klaar dus
Goed punt, schopje GC iemand?
Extremistisch gematigd.
pi_60592488
Ah, het is tijd voor de Grote Vragen.
pi_60592495
Ik denk omdat het principe van een 'koppel' zijn gebaseerd is op het beschermen van de een door de ander. Normaal beschermt de man de vrouw, maar wanneer er 2 mannen zijn moet eentje zich zwak en verwijfd gedragen en bij lesbos zie je dan een sterk 'mannetje', met stekelig haar en spierballen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 04:45:45 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60592501
-->> GC.

Topic was per ongeluk op slot. Foutje van mijn kant.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60592504
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk omdat het principe van een 'koppel' zijn gebaseerd is op het beschermen van de een door de ander. Normaal beschermt de man de vrouw, maar wanneer er 2 mannen zijn moet eentje zich zwak en verwijfd gedragen en bij lesbos zie je dan een sterk 'mannetje', met stekelig haar en spierballen.
noujaaa wie zegt dat mannen niet sterk kunnen zijn in al hun vrouwelijkheid, he!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60592529
Ik denk dat homo's gewoon een zwaar verwaarloosde vrouwlijke kant van jongs af aan hebben. Niet mogen spelen met poppen, zich niet verkleden als prinses maar perse als piraat tegen alles in. Andersom ook. maar goed, that's just me. Kom maar op, dat het niet zo is
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60592534
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 04:43 schreef DrDentz het volgende:
maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld bij "zwakke" heteromannen met "sterke" vriendinnen de uiterlijke gedragingen conform het heterobeeld blijven?

Nog een vraag in het straatje van dit topic: Hoe komt het dat sommige homo's (vaak weer datzelfde verwijfde type)zichzelf een spraakgebrek aanleren. Dat kan ik echt niet anders zien dan aandachtstrekkerij. Je kan dan wel de zwakke helft van een koppel zijn, maar zo praten is bijna automutilatie imho.
Extremistisch gematigd.
pi_60592542
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 04:55 schreef P8 het volgende:

[..]

maar hoe komt het dan dat bijvoorbeeld bij "zwakke" heteromannen met "sterke" vriendinnen de uiterlijke gedragingen conform het heterobeeld blijven?

Nog een vraag in het straatje van dit topic: Hoe komt het dat sommige homo's (vaak weer datzelfde verwijfde type)zichzelf een spraakgebrek aanleren. Dat kan ik echt niet anders zien dan aandachtstrekkerij. Je kan dan wel de zwakke helft van een koppel zijn, maar zo praten is bijna automutilatie imho.
In elk zwakzinnig koppel gedraagt er zich 1 als een debiel. Alleen wordt dat in een heterokoppel eerder geaccepteerd.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60592578
Laat die homo's lekker zijn wie ze zijn , ik denk is net als met hetero relaties eentje is het "vrouwtje" andere is het "mannetje"

TS is homo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 05:39:13 #12
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_60592634
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 05:14 schreef fm07 het volgende:
Laat die homo's lekker zijn wie ze zijn , ik denk is net als met hetero relaties eentje is het "vrouwtje" andere is het "mannetje"

TS is homo
Hoezo zou ts zich dat niet mogen afvragen?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 07:26:56 #13
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60592945
Goede vraag, slechte tvp.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60593001
Damn, topic nummer zoveel over het onderwerp "Waarom zijn zoveel homo's zo nichterig?" .
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:10:15 #15
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60593592
Schiet me nog even een vraag aan onze homofiele medemensen te binnen.

Stel: je werkt bij defensie, zou je dan uit de kast komen of zou je het voor je houden? En waarom.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60593651
Oh, dan weet ik er ook nog eentje.

Waarom houden jullie allemaal van het Songfestival? Zo niet, waarom?

.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:18:21 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_60593735
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 04:34 schreef P8 het volgende:
Als je op verwijfde types valt, ga dan niet populair en blij lopen doen in te weinig (roze) kleren op een boot, maar wees dan een vent en zeg gewoon dat je op vrouwen valt.
Vrouwen hebben geen piemel . Misschien speelt dat ook mee.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_60593800
Er zijn bij homo's ook 'mannetjes' en 'vrouwtjes'. Degenen die de 'vrouwtjes' zijn, gedragen zich nichterig, hebben fladderige handjes of praten met een dichtgeknepen keel.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:23:46 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593842
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen piemel . Misschien speelt dat ook mee.
En als vrouwen wel een piemel hadden viel je gewoon op vrouwen? .

Lijkt me niet hè . Een vrouw is - voor mij, althans - wel wat meer dan een kut .

Soortgelijk verhaal als uit de OP gaat ook op voor veel lesbische vrouwen: die zijn dan weer vrij mannelijk . Snap ik ook niet, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_60593844
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:21 schreef thefunny het volgende:

Er zijn bij homo's ook 'mannetjes' en 'vrouwtjes'. Degenen die de 'vrouwtjes' zijn, gedragen zich nichterig, hebben fladderige handjes of praten met een dichtgeknepen keel.
Bollocks .
pi_60594013
Zal wel deels genetisch zijn (laten we zeggen de "verfijnde" kant van het verhaal), en deels de homocultuur (de "verwijfde" kant).

Ik heb hetzelfde eens verontwaardigd aan een homo gevraagd trouwens, die reageerde toen met een verwijfd lachje en zo'n handje van ach je hebt toch ook superveel van die opgepompte bodybuilders die eigenlijk homo zijn maar er niet voor uit durfen komen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60594071
Muscle Mary's.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:45:21 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60594211
Misschien is deze reeks een idee om eens door te lezen?

SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60597946
Helaas mag je op FOK! niet zeggen hoe je over homo's denkt. Door de wetgeving is er in Nederland helaas geen vrijheid van meningsuitng meer.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_60598460
Ik vind het maar een rare, bekrompen vraagstelling. Je leeft dus in de overtuiging dat een mannelijker type altijd een vrouwelijker type opzoekt of daarop valt. Maar waar baseer je dat op? Het kan best voorkomen hoor, maar het is iedereens persoonlijke smaak. Dat is net als met hetero's, de ene man valt op een stoer wijf, de ander prefereert het handtastype.

Ik vind het altijd zo stom, de meest gestelde vraag aan een lesbo (zeker wanneer je net een nieuwe relatie hebt) is "en... wie is het mannetje?". Wtf, ik vraag toch ook niet of je vrouw de baas in huis is.

Maargoed, iedereen is wie die is. De ene homo heeft wat meer variatie in toonhoogten wanneer hij praat de ander niet. De ene hetero praat bekakt en de ander niet. Heb je er wel eens over nagedacht dat het je van de ene homo wel direct doorhebt, en van de ander niet? Dus dat je genoeg mannen ontmoet die volgens jou hetero zijn, terwijl ze homo zijn? Wat jij irritant en verwijfd noemt is voor die persoon de manier om zich te onderscheiden. Sommige homo's hebben er in het begin zo moeilijk mee gehad, dat ze dachten dat ze maar van het andere geslacht moesten worden. Die proberen hun eigen geslacht te ontkennen. Daar kan het ook nog eens mee te maken hebben.

Wanneer je valt op het wat mannelijker type ben je dus wel homo, maar het verwijfde type betekent dat je gewoon een closeted straight guy bent? Daar ga je toch voorbij aan wat homoseksualiteit betekent? Namelijk dat je op personen van hetzelfde geslacht verliefd wordt, en niet op die van het andere geslacht. Dan kun je nog zo'n verwijfd vriendje hebben, lijkt me, maar nog steeds val je op hém en niet op haar.

Ik heb zelf ook een mannelijk type vriendin gehad, en dat maakte echt niet dat ik minder lesbisch was hoor. Uiterlijk zegt niet alles. Voor mij zeker niet. Haar vrouwelijke 'features' zag je toch overal doorheen, haar gezicht, haar ogen, haar lach, haar borsten, haar lijf en vormen..
Happiness never comes in the way that we imagine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')