quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef Vitalogy het volgende:Je hebt ook koptelefoons die lucht doorlaten oid waardoor ze lang dragen geen probleem is.
Die zijn wel behoorlijk prijzig, maar goed, als je echt geen overlast wilt veroorzaken heb je dat er wel voor over.
De overlast maakt hem niets uit, hij wil gewoon dat z'n (aardige) buren stoppen met zeiken.
Moeder nooit thuis, dus hij doet lekker z'n eigen zin. Buren zijn veel te aardig dat ze het laten gebeuren en sporadisch als mama thuis is er wat van zeggen (tegen haar dan).
TS kan buren dan wel aardig vinden, omgekeerd is dat een heel stuk minder het geval heb ik de indruk.
@TS:
Doe gewoon een keer sociaal en hou er rekening mee dat niet iedereen het apprecieert wanneer de bass in de onderbuik te voelen is. En als je dan een keer zo'n leip nummer gedownload hebt dat je perse luid wil draaien zet je gewoon een koptelefoon op, of draai je dat nummer dan 8u aan een stuk dat je zo lang niet met een koptelefoon wil rondlopen.
En overigens draag je een koptelefoon op je oren, niet op je bakkes want dan hoor je het idd niet goed (en dan kan ik me best voorstellen dat het niet goed zit).
Verder kan ik het alleen maar volmondig eens zijn met de overige reacties, maw zet de muziek wat lager en gebruik koptelefoon na 22u. Hoef je geen geld uit te geven aan dingen die toch geen (of amper) oplossing bieden voor het probleem.
Ik heb jaren geleden ook zo'n kereltje in m'n straat gehad, die had het tuinhuis ingericht als ontmoetingsplaats voor z'n even erge vriendjes om samen naar die kutmuziek te luisteren. Dat ze nooit uit dat tuinhuis getrild zijn van die bas snap ik nog steeds niet. Wel weet ik dat heel de straat kon meegenieten van z'n bas en dat de politie regelmatig daar aan de deur stond om te vragen om die muziek stiller/uit te zetten, want als buren het vroegen was het niet duidelijk genoeg ofzo.
Inmiddels is hij gelukkig door die periode heen en draait hij zo'n muziek niet meer of heeft hij er iig geen behoefte meer aan om het zo luid te zetten.