De betere audiozaak heeft ze vast wel....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef julian6 het volgende:
Nee hoor, de subwoofer spikes vind ik een zeer nuttig idee.
Kan alleen geen shop vinden die ze levert
En vergeet je dat je in een maatschappij woont waar mensen samenleven. Pas 2 jaar? Jouw buren zijn inderdaad echt heel aardig dat ze er zo weinig over hebben geklaagd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou ja zo erg ben ik niet. Nu is het ff vakantie dus zit ik een groot deel van de dag muziek te luisteren en kan ik best lang doorhalen
Maar ik heb hele aardige buren, ik denk dat het pas 2 jaar ofzoiets aan de gang is en alleen de linkerburen hebben er wat van gezegd (op de aardigste toon mogelijk).
Maar gisteravond had ik een superleip nummertje gedownload dus die moest ik ff hard draaien (rond tienen)
Even in overleg (per telefoon) met je buren aan de knoppen draaien en vragen wanneer ze het als hinderlijk ervaren en er last van krijgen. Dan weet je tot hoever je kunt gaan. Een dol kwartiertje moet overdag geen probleem zijn, maar 's avonds later is het echt kut als je dat gebonk hoortquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou ja zo erg ben ik niet. Nu is het ff vakantie dus zit ik een groot deel van de dag muziek te luisteren en kan ik best lang doorhalen
Maar ik heb hele aardige buren, ik denk dat het pas 2 jaar ofzoiets aan de gang is en alleen de linkerburen hebben er wat van gezegd (op de aardigste toon mogelijk).
Maar gisteravond had ik een superleip nummertje gedownload dus die moest ik ff hard draaien (rond tienen)
linkjes? ik bestel alles altijd via internetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De betere audiozaak heeft ze vast wel....
Neem jezelluf es in de zeik....word je ook nog gevoederdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
linkjes? ik bestel alles altijd via internet
Ik heb al 400 ballen voor m'n geluidsinstallaties neergeteld, en bovendien vind ik een koptelefoon gewoon bagger. Op een vrije dag luister ik zo'n 8 uur naar muziek en al die tijd met een koptelefoon op je bakkes te zitten ga ik niet doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef Frostu het volgende:
Gast, wees sociaal en gebruik een koptelefoon (wat wel een optie is, gewoon een goede sennheiser) of zet je installatie gewoon wat zachter, ook overdag. Alles is namelijk wenbaar. Onze buurman had ook jarenlang keiharde house op de hele dag door, ik weet hoe vervelend dat kan zijn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al 400 ballen voor m'n geluidsinstallaties neergeteld, en bovendien vind ik een koptelefoon gewoon bagger. Op een vrije dag luister ik zo'n 8 uur naar muziek en al die tijd met een koptelefoon op je bakkes te zitten ga ik niet doen.
Ik ga van die spikes kopen en als ze dan nog zeiken plak ik me hele kamer vol met isolatie.
Nou zo rap zal 't niet lopen want ik woon niet op mezelf oid(ben 16).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Isoleren?, er is maar 1 ding wat dan werkt:
Een zwevende kamer in je kamer, vloer, wanden en plafond isoleren. Op, en aan het isolatiemateriaal platen bevestigen en dat wordt je geluidskamer. Maar het mag niet, via latten contact maken met de ondergrond.
In de praktijk is dit verdraaid lastig, maar anders riskeer je een bekeuring, en later in beslag nemen van je apparatuur als je buren blijven klagen over je overlast.
Oh ja?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en na tienen is het verboden om herrie te maken.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |