abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60586001
Hallo allen, als deze draad in het verkeerde sub forum staat gaarne verplaatsen.

----

Ik luister best harde muziek via mijn 2.1 setje (hardcore, terror,) met subwoofer die op tien staat en speel vaak games op me xbox 360 die is aangesloten op mijn 5.1 setje die ook op tien staat altijd.

Nu willen de buren wel is klagen dat ze afgelopen nacht weer muziek hoorden ("had je een feesje ofzo?")

Mijn vraag is nu of het mogelijk is om wat isolatiemateriaal bij de praxis te kopen en dat op de muur te plakken die grenst met de buren en of dat zal werken. Want nu zegt iemand anders weer dat de trillingen ook via de grond en plafond lopen waardoor de buren er alsnog last van hebben.

Er is vast wel iemand op het FOK! forum die dit heeft gedaan en ik zou graag van jou willen weten of dit effect heeft. En hoeveel heeft dat isolatiemateriaal gekost heeft etc

Hoop dat iemand mij kan helpen, want de muziek zachter zetten of de bass eraf is geen optie.

groetjes
pi_60586025
quote:
want de muziek zachter zetten of de bass eraf is geen optie.
Lekker asociaal dan.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_60586035
Gebruik een koptelefoon zou ik zeggen.
pi_60586074
Die subwoofer, staat die op de vloer? Dat geeft contactgeluid en is ook kut voor je buren. Je kunt van die voetjes halen, taps toelopend, waardoor het contact met de vloer minimaal is, dat scheelt al redelijk wat.
pi_60586075
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef bartrid het volgende:

[..]

Lekker asociaal dan.
Nee hoor anders zou ik dit topic toch ook niet aanmaken.. en al helemaal geen zuurverdiende centen aan isolatiemateriaal uitgeven.

En soms zit ik de hele dag in me kamer muziek te luisteren dus een koptelefoon is ook geen optie.
pi_60586076
Die iemand anders heeft gelijk.

Het is vrijwel onmogelijk om dat geluid tegen te houden, vooral de bassen gaan overal doorheen.

Oplossingen:
- vrijstaand huis kopen
- afspraken met buren maken over tijdstippen waarop jij je herrie opzet
- kopetelefoon opzetten
- etc
- etc
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:03:52 #7
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60586082
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:02 schreef trebremmit het volgende:
Gebruik een koptelefoon zou ik zeggen.
Precies, en niet met slappe excuse komen 'daar komt geen bass uit'.. want dan moet je maar een fatsoenlijk ding kopen
pi_60586134
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die subwoofer, staat die op de vloer? Dat geeft contactgeluid en is ook kut voor je buren. Je kunt van die voetjes halen, taps toelopend, waardoor het contact met de vloer minimaal is, dat scheelt al redelijk wat.
Bedankt voor je nuttige reply, hij staat inderdaad op de vloer.

Heb je een webshop link voor me waar ik die dingen kan bestellen?

Thx!!
pi_60586165
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef Zjummie het volgende:
Die iemand anders heeft gelijk.

Het is vrijwel onmogelijk om dat geluid tegen te houden, vooral de bassen gaan overal doorheen.

Oplossingen:
- vrijstaand huis kopen
- afspraken met buren maken over tijdstippen waarop jij je herrie opzet
- kopetelefoon opzetten
- normale muziek luisteren
- etc
pi_60586195
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef dgbw het volgende:

[..]

Precies, en niet met slappe excuse komen 'daar komt geen bass uit'.. want dan moet je maar een fatsoenlijk ding kopen
Ik heb al een koptelefoon maar ik vind het echt een kutding. Er komt bas uit, goed geluid enzo maar het is gewoon niet chill om uren met zo'n ding op je hoofd te zitten.

Bovendien voel ik de bass liever in m'n onderbuik dan in mijn oren.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:09:40 #11
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_60586232
Ik schop hem naar Klussen en wonen, dat lijkt mij de meest correcte plek.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_60586263
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:05 schreef julian6 het volgende:

[..]

Bedankt voor je nuttige reply, hij staat inderdaad op de vloer.

Heb je een webshop link voor me waar ik die dingen kan bestellen?

Thx!!
De betere audiozaak? Maar je kunt ook even bij de Gamma of Praxis zoeken naar iets wat erop lijkt. Van die zelfklevende vierkantjes doen ook al wel iets. Maar goed, helemaal weg krijg je het niet en na tienen is het verboden om herrie te maken.....

Beetje geven en nemen?
pi_60586271
Lijkt me echt absolute horror om naast jou te wonen.

Ik heb 1 keer een psychische gestoorde buurman gehad die 24 uur per dag keiharde muziek draaide, gelukkig is die man uiteindelijk gedwongen opgenomen in een gesticht.
٩๏̯͡๏)۶
pi_60586298
Hebben die dingen een officiële naam? dan ga ik ff googlen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:13:04 #15
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60586317
Koop een vrijstaand huis. Next!
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:13:54 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_60586344
Bij de gamma hebben ze gewoon geluidsisolatie.

Hang je sub eens aan kettingen. Ontkoppel dat ding eens van de grond.
pi_60586357
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:07 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik heb al een koptelefoon maar ik vind het echt een kutding. Er komt bas uit, goed geluid enzo maar het is gewoon niet chill om uren met zo'n ding op je hoofd te zitten.

Bovendien voel ik de bass liever in m'n onderbuik dan in mijn oren.
En je buren voelen de bass liever helemaal niet. En tot hoe laat maak jij herrie dan?
pi_60586398
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me echt absolute horror om naast jou te wonen.

Ik heb 1 keer een psychische gestoorde buurman gehad die 24 uur per dag keiharde muziek draaide, gelukkig is die man uiteindelijk gedwongen opgenomen in een gesticht.
Nou ja zo erg ben ik niet. Nu is het ff vakantie dus zit ik een groot deel van de dag muziek te luisteren en kan ik best lang doorhalen

Maar ik heb hele aardige buren, ik denk dat het pas 2 jaar ofzoiets aan de gang is en alleen de linkerburen hebben er wat van gezegd (op de aardigste toon mogelijk).

Maar gisteravond had ik een superleip nummertje gedownload dus die moest ik ff hard draaien (rond tienen)
pi_60586475
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Bij de gamma hebben ze gewoon geluidsisolatie.

Hang je sub eens aan kettingen. Ontkoppel dat ding eens van de grond.
De gamma is uitgebrand in mijn buurt een maand geleden (amsterdam noord)

kettingen heb ik geen zin in, bovendien leg ik me voeten altijd te rusten op me subwoofer.

Kan ik misschien een paar isolatie platen onder me subwoofer leggen? helpt dat?
pi_60586488
Even zoeken op subwoofer spikes

pi_60586520
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Anniie het volgende:

[..]

En je buren voelen de bass liever helemaal niet. En tot hoe laat maak jij herrie dan?
ehm dat verschilt.. op zaterdag avond wil ik 'm wel is tot 2 uur hard aanzetten maar doordeweeks staat ie wel zacht na tienen(lees net niet hard genoeg)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:20:32 #22
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_60586525
zeg loser koop anders maar gewoon een koptelefoon, in plaats van die pauper 2.1 of 5.1 set
De zwarte wolf komt eraan !
pi_60586556
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:20 schreef Dentiwan het volgende:
zeg loser koop anders maar gewoon een koptelefoon, in plaats van die pauper 2.1 of 5.1 set
Koptelefoon is geen optie.. staat al ergens hierboven
pi_60586561
Volgens wil TS het liefst dat we allemaal gaan zeggen dat z'n buren zich niet aan moeten stellen. Geen enkel idee wordt serieus genomen door TS.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_60586664
Nee hoor, de subwoofer spikes vind ik een zeer nuttig idee.

Kan alleen geen shop vinden die ze levert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')