Lekker asociaal dan.quote:want de muziek zachter zetten of de bass eraf is geen optie.
Nee hoor anders zou ik dit topic toch ook niet aanmaken.. en al helemaal geen zuurverdiende centen aan isolatiemateriaal uitgeven.quote:
Precies, en niet met slappe excuse komen 'daar komt geen bass uit'.. want dan moet je maar een fatsoenlijk ding kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:02 schreef trebremmit het volgende:
Gebruik een koptelefoon zou ik zeggen.
Bedankt voor je nuttige reply, hij staat inderdaad op de vloer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die subwoofer, staat die op de vloer? Dat geeft contactgeluid en is ook kut voor je buren. Je kunt van die voetjes halen, taps toelopend, waardoor het contact met de vloer minimaal is, dat scheelt al redelijk wat.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef Zjummie het volgende:
Die iemand anders heeft gelijk.
Het is vrijwel onmogelijk om dat geluid tegen te houden, vooral de bassen gaan overal doorheen.
Oplossingen:
- vrijstaand huis kopen
- afspraken met buren maken over tijdstippen waarop jij je herrie opzet
- kopetelefoon opzetten
- normale muziek luisteren
- etc
Ik heb al een koptelefoon maar ik vind het echt een kutding. Er komt bas uit, goed geluid enzo maar het is gewoon niet chill om uren met zo'n ding op je hoofd te zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef dgbw het volgende:
[..]
Precies, en niet met slappe excuse komen 'daar komt geen bass uit'.. want dan moet je maar een fatsoenlijk ding kopen
De betere audiozaak? Maar je kunt ook even bij de Gamma of Praxis zoeken naar iets wat erop lijkt. Van die zelfklevende vierkantjes doen ook al wel iets. Maar goed, helemaal weg krijg je het niet en na tienen is het verboden om herrie te maken.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige reply, hij staat inderdaad op de vloer.
Heb je een webshop link voor me waar ik die dingen kan bestellen?
Thx!!
En je buren voelen de bass liever helemaal niet. En tot hoe laat maak jij herrie dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al een koptelefoon maar ik vind het echt een kutding. Er komt bas uit, goed geluid enzo maar het is gewoon niet chill om uren met zo'n ding op je hoofd te zitten.
Bovendien voel ik de bass liever in m'n onderbuik dan in mijn oren.
Nou ja zo erg ben ik niet. Nu is het ff vakantie dus zit ik een groot deel van de dag muziek te luisteren en kan ik best lang doorhalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me echt absolute horror om naast jou te wonen.
Ik heb 1 keer een psychische gestoorde buurman gehad die 24 uur per dag keiharde muziek draaide, gelukkig is die man uiteindelijk gedwongen opgenomen in een gesticht.
De gamma is uitgebrand in mijn buurt een maand geleden (amsterdam noord)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Bij de gamma hebben ze gewoon geluidsisolatie.
Hang je sub eens aan kettingen. Ontkoppel dat ding eens van de grond.
ehm dat verschilt.. op zaterdag avond wil ik 'm wel is tot 2 uur hard aanzetten maar doordeweeks staat ie wel zacht na tienen(lees net niet hard genoeg)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
En je buren voelen de bass liever helemaal niet. En tot hoe laat maak jij herrie dan?
Koptelefoon is geen optie.. staat al ergens hierbovenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:20 schreef Dentiwan het volgende:
zeg loser koop anders maar gewoon een koptelefoon, in plaats van die pauper 2.1 of 5.1 set
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |