Ja, HSV lijkt me een geschikte club voor Van Nistelrooy. De Bundesliga past hem denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Een uitstekende club voor Van Nistelrooy. Ik wens hem heel veel succes en wie weet dat hij dan nog naar het WK kan. Als pinchhitter wel te verstaan.
Dat verdween per ongeluk. Sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik denk zelfs dat hij zich daar snel thuis zal voelen.
Zet trouwens het aflsuitende haakje bij de quote.![]()
Kan gebeuren he, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat verdween per ongeluk. Sorry.
Bundesliga is volgens mij niet zo snel, technisch niet heel vaardig. Wel fysiek, maar niet van die verdedigers als in Italië.
Nee, Ruud zal daar ruimte krijgen voor acties verwacht ik. En, een Van Nistelrooy in vorm ... Als hij goede ballen krijgt van Elia en Castelen ...
Elia en Castelen moeten hem die voorzetten geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kan gebeuren he, maakt niet uit.
In de Bundesliga zitten wel technische spelers, maar het gros daar vind ik maar lompe spelers, als je snapt wat ik bedoel.
Ach, of Van Nistelrooy nou ruimte heeft voor acties of niet, anderen zullen hem toch van voorzetten moeten gaan voorzien. Anders vrees ik dat Ruudje op een eilandje komt te staan en dat zal hem geen goed doen.
Immers, technisch is hij te beperkt om dan iets te gaan doen.
Ja, maar een compleet Nederlandse aanval, gaat dat wel goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Elia en Castelen moeten hem die voorzetten geven.
Keine Ahnung!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar een compleet Nederlandse aanval, gaat dat wel goed?
Hehe.quote:
Het is al bevestigd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:19 schreef popolon het volgende:
HSV is gewoon een mooie club, zou leuk zijn ...
Om moppen te tappen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Confetti het volgende:
Jammer dat zijn tijd bij Real zo eindigt. Hij was vooral in zijn 1e jaar echt fantastisch in die titelrace met Barca![]()
Die wedstrijd uit bij Juventus was helaas zijn laatste topwedstrijd bij Real![]()
Hopen dat die nog naar het WK mag
Nog steeds een onovertroffen aanvalsduo... * Coelho heeft weemoedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Buitendam het volgende:
God-ver. Een oud PSV'er die PSV aan de eerste nederlagen gaat helpen.
Nooit van waarde geweest ook. Altijd Nilis in de weg lopen en scoren, ho maar.
Ik moet altijd aan zijn doelpunt vanaf 40 meter denken als ik aan hem denk bij PSV.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:41 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog steeds een onovertroffen aanvalsduo... * Coelho heeft weemoed
Ja tegen Roda was dat. Alleen jammer dat we die wedstrijd niet wonnenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan zijn doelpunt vanaf 40 meter denken als ik aan hem denk bij PSV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |