quote:Van Marwijk hoort graag van Van Nistelrooy
Bondscoach Bert van Marwijk hoopt op een snel telefoontje van Ruud van Nistelrooy. De geblesseerde spits van Real Madrid - die na Euro 2008 stopte als international - zette onlangs de deur naar Oranje weer op een kier. "Ik hoor graag van hem", aldus Van Marwijk
"De laatste keer dat ik met Ruud gesproken heb, bleek dat hij het niet meer op kon brengen om voor Oranje te spelen. Hij wilde zijn aandacht volledig op Real richten", zei de bondscoach tegenover KNVB-tv. "Dat vond ik jammer, maar respecteerde ik. Als hij daar nu anders over denkt, dan hoor ik dat graag van hem. Dit is een heel positief signaal.”
quote:'Van Nistelrooy overbodig in Madrid'
MADRID - Na de komst van Kaka lijkt er voor Ruud van Nistelrooy geen plaats meer te zijn bij Real Madrid. Althans zo redeneerde Harry Redknapp. De coach van Tottenham Hotspur wist zich verzekerd van de steun van voorzitter Daniel Levy, die al in onderhandeling is geweest met de Koninklijke.
Volgens de Daily Mail kan 'Van the Man' voor een prikkie naar Engeland. De oud-speler van Manchester United schijnt slechts anderhalf miljoen euro te kosten. Van Nistelrooy zou in Londen bij de Spurs ¤ 80.000 gaan verdienen.
Het afgelopen seizoen speelde de Brabantse aanvaller nauwelijks vanwege een zware knieblessure. De overgang van de bijna 33-jarige Van Nistelrooy is nog niet rond omdat Spaanse en Russische media reppen van een eventuele ruil met Roman Pavlyuchenko. De Russische spits heeft, ondanks 14 treffers, moeite om zich aan te passen aan de Premier League.
Telegraaf
voor een flinke tekenpremie wil ruud wel denk ikquote:
Kom beide maar terug naar PSVquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Kopbal het volgende:
Ook de geruchten dat Villa naar Real gaat worden steeds sterker. Exit Van Nistelrooy dus, ook Huntelaar gaat het dan erg moeilijk krijgen.
quote:Van Nistelrooy nog niet klaar bij Real
Ruud van Nistelrooy is absoluut niet van plan om deze zomer te vertrekken bij Real Madrid. De spits, momenteel herstellende van een zware knieblessure, heeft het gevoel dat hij nog iets kan toevoegen.
Volgens diverse media zou Real een fax hebben rondgestuurd naar verschillende clubs waarin onder meer Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar én Ruud van Nistelrooy werden aangeboden. Laatstgenoemde zal de Koninklijke echter niet verlaten, meldde hij zondag aan NOS Langs de Lijn.
"Ik ben geblesseerd, dus ik weet niet wat ze aan mij zouden willen verdienen. Ik hou me vast aan mijn contract en wil fit worden bij Real Madrid en daar weer voor mijn kansen gaan. Ondanks die fax blijft dat onveranderd. Ik heb een sterke motivatie om te slagen bij Real. Ik heb nog wat toe te voegen aan deze club en daar ga ik voor", zo toont de oud-international zich strijdvaardig.
De 32-jarige Van Nistelrooy heeft nog een contract voor één seizoen bij Real Madrid, dat nog op zoek is naar een nieuwe spits. De Brabander werd de laatste weken in verband gebracht met onder meer Tottenham Hotspur en Galatasaray, maar die clubs lijken dus te kunnen fluiten naar zijn komst.
Waarom naar Blackburn als hij nog zeker een jaar kan vlammen bij Real en er 25 kan inschieten. Ik schat altijd nog de kans groot dat hij zijn oude niveau kan halen.quote:Blackburn wil Van Nistelrooy terug naar Engeland halen
27/06/2009 15:27
Blackburn Rovers-manager Sam Allardyce heeft in een gesprek met The Independent laten blijken grote interesse te hebben om Real Madrid-aanvaller Ruud van Nistelrooy terug naar de Premier League te halen.
'Het gaat uiteraard heel erg moeilijk worden', liet Allardyce weten. 'Het salaris wat Van Nistelrooy krijgt bij Real Madrid kan wel eens boven ons budget zijn. Maar misschien wil hij wel weer in Engeland spelen en neemt hij genoegen met minder salaris, dan zijn we zeer geïnteresseerd. Het zou een gigantische stunt zijn als we erin slagen Van Nistelrooy te halen.'
Van Nistelrooy speelde vijf seizoenen in Engeland voor Manchester United. In 150 competitieduels scoorde hij liefst 95 keer. Afgelopen jaargang speelde de spits slechts zes competitieduels (vier goals) voor De Koninklijke. Een scheur in de buitenste meniscus van zijn rechterknie en een beschadiging in de voorste kruisband en het kraakbeen van hetzelfde gewricht hielden de Geffenaar dit seizoen lang aan de kant.
quote:Van Nistelrooij alweer geblesseerd
Voor Ruud van Nistelrooij zal zijn rentree er één van dubbele gevoelens zijn geweest. Hij scoorde bij zijn eerste optreden van het seizoen, maar raakte direct weer geblesseerd.
Van Nistelrooij speelde bijna een jaar geen officieel duel meer voor Real Madrid. Een operatie aan zijn knie en de daaropvolgende revalidatie hield de Nederlandse spits maandenlang aan de kant. In het thuisduel met promovendus Xerez mocht Van Gol tien minuten voor tijd bij een 3-0 voorsprong Cristiano Ronaldo vervangen. De aanvaller kon zo in de voorlaatste minuut een pass van Guti onder Xerezgoalie Renan doorschuiven en de 5-0 eindstand op het scorebord zetten.
Van Nistelrooij lijkt daarbij echter een lelijke blessure te hebben opgelopen. In de kleedkamer deden de teamartsen van Real Madrid de ontdekking dat de spits waarschijnlijk een spierscheuring in zijn linkerdijbeen heeft opgelopen. Later vandaag zal de voormalig speler van onder meer PSV en Manchester United tests ondergaan om de ernst van de blessure in te kunnen schatten. Naar verwachting speelt Van Nistelrooij in ieder geval niet in de komende duels tegen Villarreal (woensdag) en Tenerife (komend weekend).
quote:Update 13:48 uur – Van Nistelrooij loopt spierscheurtje op
Uit de MRI-scan is gebleken dat Ruud van Nistelrooij Real Madrid voorlopig weer niet kan helpen. De aanvaller heeft een spiertje gescheurd en keert hierdoor terug in de lappenmand. Real meldt op haar website dat Van Gol naar verwachting vijf tot zes weken uit de roulatie zal zijn.
Zag de beelden net voor het eerst en hij loopt gelijk moeilijk iddquote:Op maandag 21 september 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
ik zag al dat hij met zn been rare onnaturlijke draai maken bij het schieten en weglopen na zijn goal
bronquote:Van Nistelrooy set to snub Arsenal for Liverpool
Thursday, 26 November 2009
Former Manchester United forward Ruud van Nistelrooy could be set for a January move to Liverpool.
The Dutchman has fallen down the pecking order at Real Madrid and is desperate for first-team football to secure a place at the World Cup.
Arsenal had reportedly been leading the chase but reports today suggest the 33-year-old favours a move to Anfield.
Van Nistelrooy has made it clear his is open to a return to the Premier League.
Rafael Benitez is desperate to bolster his strike force as his team fight for a place in the top-four.
It is understood that the Spaniard will be forced to sell to raise funds for any move, with Ryan Babel and Andriy Voronin expected to make way.
Nieuwe trend?quote:Van Nistelrooy laat amandelen verwijderen
Ruud van Nistelrooy ondergaat dinsdag een kleine operatie. De aanvaller van Real Madrid laat zijn amandelen operatief verwijderen na de zoveelste ontsteking te hebben opgelopen.
Medicijnen hielpen niet bij de spits. "Toen ik me realiseerde hoe ernstig het was, moest ik even gaan zitten en een glas water drinken. Het was een grote schok", zei de Nederlandse spits op de website van Real Madrid. De ingreep wordt uitgevoerd in het Hospital Sanitas La Moraleja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |