quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:18 schreef Janena het volgende:
Sewdou, dagje oud.
Kwik, kwek en kwak....
Nogmaals de 3 broers.
Sewdou weekje oud alweer!
1 week oud en wakker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:11 schreef Ireth het volgende:
Twee dikke vriendinnen in de trein, op weg naar Ouwehands Dierenpark
Ijsberenlol
Flamingogluren
Stoffel bewonderen
Intens geluk, eindelijk haar eigen grote kangaroe-met-jong-in-buidel-knuffel
Ik dacht dat het door de voeding kwamquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef KD-fotografie het volgende:
Koen, ondanks de warmtebultjes ( heeft Nika ook last van ) toch nog een heerlike lach.
Hier zijn het warmtebultjes (Miliaria rubra), dat zie je ook aangezien ze er meer last van heeft als het warmer is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de voeding kwam
Treffende omschrijvingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:51 schreef snoopy het volgende:snip en snap, ze kunnen zo bij het cabaret
![]()
Hij is al bijna dat jochie dat -met kaplaarsjes en regenworm- zijn zus bang maakt, he?quote:
is dat nou alweer een nieuw bad?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Ireth het volgende:
Woensdag hebben we nog even geprofiteerd van het lekkere weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat nou alweer een nieuw bad?
* lady-wrb is jaloers. heb nou al twee jaar een zwembad liggen en t is nog nooit gebruikt
hij is altijd wel blond geweest, maar na 17 dagen zon en zee in spanje is het wel heel licht gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef snoopy het volgende:
lady-wrb was ie atijd al zo blondik had meer een donkerharig jongetje voor ogen!
Hutten bouwen is cool! Hier doen ze het elk jaar, dit jaar met wel 580 kinderen maken ze een heel dorp. En op de laatste dag gaat alles de fik inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Thomas, mooie dromer
Hutten bouwen is leuk![]()
Mijn meisje nog een keer spammen, met dr mooie donkere ogen
![]()
[ afbeelding ]
dat zegt mijn vriend ook, maar toch hebben ze meer een donkergrijze kleur, geen idee hoelang het duurt voor je de echte kleur ziet ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hutten bouwen is cool! Hier doen ze het elk jaar, dit jaar met wel 580 kinderen maken ze een heel dorp. En op de laatste dag gaat alles de fik in![]()
Ow blabla, die van jou heeft ook al zulke donkere ogen, gaan vast bruin worden?
Hmm er werd mij eens verteld dat bruine ogen overheersen. Sander heeft bruine ogen (zijn vader heeft blauwe ogen) Grote kans dat Koen bruine ogen krijgt, zowel ik als vriendlief hebben bruine ogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat zegt mijn vriend ook, maar toch hebben ze meer een donkergrijze kleur, geen idee hoelang het duurt voor je de echte kleur ziet ook
Ja ik vind dat langere haar eigenlijk ook veel beter bij zijn gezicht passen. Maar het was echt te lang, het hing in zn ogen en iedereen noemde hem een meisje. Nu lekker kort gedaa met het oog op de vakantie. Zijn haar groeit zo snel dat als we dat lange model bijhouden en bij laten knippen steeds, we elke paar weken wel naar de kapper kunnen met hemquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:Jeetje wat kort!! Ik herkende 'm bijna niet!!
Ik vond z'n lange haren zoooooo mooi staan... is wel even wennen hoor
Gheghe, ja die Ypsel heeft erg interessante vitrage!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:12 schreef PM-girl het volgende:
In elk geval een plaatje van de minimeet van Thies, Maud, Fleur, Anna en Simon!
bruine ogen overheersen normaal ook maar dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm er werd mij eens verteld dat bruine ogen overheersen. Sander heeft bruine ogen (zijn vader heeft blauwe ogen) Grote kans dat Koen bruine ogen krijgt, zowel ik als vriendlief hebben bruine ogen.
mijn ouders hebben beide bruine ogen en mijn broertje grijze, hoe zit dat danquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef Popples het volgende:
[..]
bruine ogen overheersen normaal ook maar dat hoeft niet.
ik heb zelf bruine ogen en manlief blauw en toch hebben de beide dames blauwe ogen.
tot een jaar kunnen ze verkleuren.
[offtopic] Bruin is dominant. Als je dus een blauw en een bruin ogenkleurgen hebt krijg je bruine ogen. Je geeft maar de helft van je genen aan je kind. als je dus een blauw/bruin blauw/bruin ouderpaar hebt heb je 25 % kans op een kind met blauwe ogen. [/offtopic]quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
mijn ouders hebben beide bruine ogen en mijn broertje grijze, hoe zit dat dan![]()
maar ik hoorde laatst dat blauw juist overheerst, geloof een van de zusters in t ziekenhuis die dat vertelde.
Volgens mij is blauw+blauw altijd blauw, terwijl bij bruine ogen er ook makkelijk een blauwogig kind kan verschijnen. Dat is maar net afhankelijk van wat er verder terug in de familie zit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
mijn ouders hebben beide bruine ogen en mijn broertje grijze, hoe zit dat dan![]()
maar ik hoorde laatst dat blauw juist overheerst, geloof een van de zusters in t ziekenhuis die dat vertelde.
Oooow madelieve wat een snoepie hebben jullie op de wereld gezetquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:35 schreef Madelieve het volgende:
Mijn eerste post hier waarbij ik kan pronken met mijn eigen kind![]()
Hier is Jasja Katarina Madelieve - oftewel Jasja![]()
Ze is donderdag geboren, deze foto is net genomen. Kwaliteit is niet geweldig maar ik vind hem erg lief![]()
[ afbeelding ]
je bedoelt vast deze, of niet (of doelde je niet op een speciale foto)?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef Lois het volgende:
.. en van baby-elfje David is het helemaal verbluffend,
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef lcicle het volgende:
[ afbeelding ]
Precies een half jaartje
Ik wil later ook zo eenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:42 schreef lily het volgende:
Ik vond ook nog wat leuke foto's van de jongens;
[]
vóóral die foto, bedoel je zekerquote:
quote:[b]Op zaterdag 16 augustus 2008 10:25 schreef Reinhilde het volgende:[/b
En KP, wat zie je er goed/slank uit!!
Dankjewel, wat lief dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef Carmella het volgende:
Sugar; Storm met z'n donkere kijkersEn ik blijf je een prachtvrouw vinden Sugar
![]()
dat idee kreeg ik ook na al die succesverhalen hier. Alicia heeft met d'r 6de verjaardag een nieuwe fiets gekregen in de hoop dat ze meer zou gaan willen fietsen en ook meer zou durven (in haar klas rijden ze allemaal zonder zijwieltjes, er is er zelfs een die op een eenwieler fietst) Maar nope fietten is leuk zolang er zijwieltjes op zitten, we krijgen het haar vooralsnog niet aangeleerd helaas. (wat uiteraard straks op school vast weer tegen haar gebruikt gaat wordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
En suus fietst dus ook nog met zijwieltjes, had ineens het idee dat elk kind van bijna 4 of net 4 al zonder kan.
whehe, jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef Basimah het volgende:
Bla_Bla_Bla: zie ik op die hele lieve onderste foto nu world of warcraft op het scherm ?
Ik hoorde het via de msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Troel, ik wilde je pm-en maar je inbox is vol.
zie je post hier boven
Dat doet photoshop voor me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mooi dat randje om de foto's. zijn dat standaard instellingen in de camera, of op de pc gedaan?
Leuk is datquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaa ze lijkt ook heel erg op de middelste maar de eerste tijd leek ze eigenlijk alleen maar op de middelste, en nu ook op oudste broer
Neeeeeee joh!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef renzell het volgende:
Maar Beefcake; ze líjken ook sprekend op elkaar!![]()
![]()
nou misschien wel snel.. bij mijn ouders staat ook een hele collectie schilderwerkenquote:
Die blik van Deanquote:
Gewoon een paar dagen wakker blijvenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:25 schreef Vivi het volgende:
*Ook randjes wil*
Maar die "iemand" heeft vast een duo-wagen nodig ofzo, om Lena ook te kunnen vervoerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:51 schreef Smirre het volgende:
DeLiedje, ik weet nog wel "iemand" die je wandelwagen over een tijdje kan gebruiken![]()
Hye hy hey, wat zie ik daar, een 206 rijdsterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:09 schreef DeLiedje het volgende:
Ennuh... "ik rij wel even een stukje hoor oma!":
[ afbeelding ]
Ja jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:05 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Hye hy hey, wat zie ik daar, een 206 rijdster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |