Ik ook, en met een jas!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:28 schreef Second1 het volgende:
Ik liep vandaag met een lange broek rond.
principieel loop ik in de zomer in slippers+korte broek+hawai shirt. Het is toch verdomme zomer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die in een korte broek lopen omdat het augustus is, ook al is het slechts 15 graden.
In een zwart band-shirt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef piekartz87 het volgende:
buiten de zomer zie je mij ook vaak in t-shirt trouwens
het hulsbeekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:54 schreef piekartz87 het volgende:
wij zijn laatst ook gewoon naar het hulsbeek gegaan, (grote plas water met ligweide en zooi)
die 2 dagen ervoor was het 30 graden geweest en die dag zou het 22 worden ofzo.
was verder bijna geen mens te bekennen terwijl de temperatuur perfect was, ik was zelf verbrand geraakt die dag.
onder de 30 is dan ineens niet goed genoeg meer schijnbaar.
Gelukkig loop ik doorgaans op school en werk niet in een ajax shirtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan 't nieuwe Ajax shirt!..
Maar je hebt het shirt wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik doorgaans op school en werk niet in een ajax shirtzo'n voetbalpauper ben ik dan ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |