Ik ook, en met een jas!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:28 schreef Second1 het volgende:
Ik liep vandaag met een lange broek rond.
principieel loop ik in de zomer in slippers+korte broek+hawai shirt. Het is toch verdomme zomer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die in een korte broek lopen omdat het augustus is, ook al is het slechts 15 graden.
In een zwart band-shirt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef piekartz87 het volgende:
buiten de zomer zie je mij ook vaak in t-shirt trouwens
het hulsbeekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:54 schreef piekartz87 het volgende:
wij zijn laatst ook gewoon naar het hulsbeek gegaan, (grote plas water met ligweide en zooi)
die 2 dagen ervoor was het 30 graden geweest en die dag zou het 22 worden ofzo.
was verder bijna geen mens te bekennen terwijl de temperatuur perfect was, ik was zelf verbrand geraakt die dag.
onder de 30 is dan ineens niet goed genoeg meer schijnbaar.
Gelukkig loop ik doorgaans op school en werk niet in een ajax shirtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan 't nieuwe Ajax shirt!..
Maar je hebt het shirt wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik doorgaans op school en werk niet in een ajax shirtzo'n voetbalpauper ben ik dan ook weer niet.
vorige week was het lekker benauwd hier, zelfs een zuchtje wind was WARM.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:36 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Ik kom net terug van 2 weken kroatie, het is fucking koud hier, als schijnt de zon
ouwekoeienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vorige week was het lekker benauwd hier, zelfs een zuchtje wind was WARM.
ontopic: ja, lange broek vandaag..nu is het wel frisjes
why not?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef Ringo het volgende:
Je gaat als volwassen kerel toch niet in een korte broek rondlopen?? Of nog erger, zo'n halflange..
Korte broeken zijn voor kinderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef kyna het volgende:
[..]
why not?
vind t wel stoer staan bij kerels,de meeste althans
Jij hebt een beetje een verknipt wereldbeeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Korte broeken zijn voor kinderen.
Het is net als zittend plassen; dat doe je gewoon niet als kerel.
Op vakantie in de costa del snoll loop jij in een lange broek langs de boulevard ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog beter: van die kneuzen die zodra het lente wordt in hun shirt op de fiets naar het werk gaan terwijl het nog maar 8 graden buiten is. "Ja, maar vanmiddag wordt het wel 20 graden, dan kan je best zonder jas!".quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die in een korte broek lopen omdat het augustus is, ook al is het slechts 15 graden.
1) Ik ga niet op vakantie naar de Costa del Snolquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Op vakantie in de costa del snoll loop jij in een lange broek langs de boulevard ?
Als het warm is, is het prettig om in korte broek te lopen; daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Teenslippers, bij mannen, onder een lange broek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als het warm is, is het prettig om in korte broek te lopen; daar is niks mis mee.
Teenslippers daarentegen, bij mannen
Wat is daar irritant aan dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Net zo irritant zijn mensen die met > 25 graden een spijkerbroek dragen. En dan ook nog klagen dat ze het warm hebben!.
Meisjes moeten rokjes aan met > 25 graden. En bij voorkeur ook bij < 25 graden.
Dat is gewoon dom.quote:
Eens, maar als die mensen dat nou lekker vinden? Ik zou de mensen voor gek verklarenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom.
Waarom zou je met > 25 graden in gódsnaam in een spijkerbroek rondlopen? Dan zweet je toch als een gek?.
Zo stiekem is zij niet hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:17 schreef Drijfzand het volgende:
stiekeme lesbo?
Ik loop meestal in spijkerbroek ookal ist warmquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom.
Waarom zou je met > 25 graden in gódsnaam in een spijkerbroek rondlopen? Dan zweet je toch als een gek?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |