Hoezo, liep jij naast Foppe tijdens de training?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan hoeft het gros het er nog niet mee eens te zijn.
Op Eurosport:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef tralalala het volgende:
Eurosport 1/Eurosport 2?
Een gelijkspel zou op zich niet eens zo slecht zijn, Nigeria is imho de beste tegenstander van de 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er zin in
Toch denk ik dat het 1-1 wordt.
Die sommige is anders ook maar een kleine minderheid die vakkundig in de doofpot gestopt is, daar luistert niemand meer naarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:06 schreef sjimz het volgende:
Gelijk spel kan ik mee leven.
De andere 2 tegenstanders zijn te pakken.
Al moeten we volgens sommige wel uit kijken voor de grootmacht USA
Dan moeten de blanke kindertjes maar gewoon beter hun best doen met voetballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat hebben we een hoop negers als je die vermoedelijke opstelling zo ziet, lijkt Frankrijk wel
Mwa, Foppe is niet voor niets een linkse rakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moeten de blanke kindertjes maar gewoon beter hun best doen met voetballen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef Susi het volgende:
Evert !
www.nos.nl/osquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Kun je de match ook zien op internet via een stream?
Altijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Bep het volgende:
Is het al tijd voor bier tijdens de wedstrijd?
Je kunt Evert toch niet horen door die maffe Chinezen heenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit op het werk en ga daar ook via de site van nos kijken.. alleen jammer dat er geen commentaar bij zit.. maja
Nederland: Vermeer; Zuiverloon, Marcellis, Jaliens, Jong-A-Pin; De Guzman, Maduro, Emanuelson, Drenthe; Makaay en Babel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Opstelling?
maar natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Bep het volgende:
de 1 zit in het uur.. moet kunnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Bep het volgende:
Gelijkwaardige opstellingen, wordt wel een interessante pot denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nederland: Vermeer; Zuiverloon, Marcellis, Jaliens, Jong-A-Pin; De Guzman, Maduro, Emanuelson, Drenthe; Makaay en Babel.
Nigeria: Vanzekin; Okonkwo, Apam, Adeleye, Adefemi; Kaita, Isaac, Ajilore ( Femi), Obinna; Okoronkwo, Odemwingie.
Hahaha, 'gelijkwaardige opstellingen'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gelijkwaardige opstellingen, wordt wel een interessante pot denk ik.
Of je zet je speakers op je schoudersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week ff een koptelefoon meenemen met een wat langere snoer.. nu moet ik steeds bukken om iets te horen
Die hele aanval en een deel van het middenveld zijn iig gelijkwaardig aan Nederland weet ik. Verdediging is mij onbekend, en lijkt mij ook de zwakte van Nigeria.. alleen vind ik de verdediging van Nederland voorlopig ook bagger dus. Op papier heeft NL iig wel een betere verdediging.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, 'gelijkwaardige opstellingen'
Hoeveel van die Nigerianen heb jij ooit zien spelen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week ff een koptelefoon meenemen met een wat langere snoer.. nu moet ik steeds bukken om iets te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |