Wat is toch altijd het probleem voor mensen als er een extra topic is? Is dat nou echt zo'n drama?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat we ook niet het 'voorronde Epke' topic doen enz.
Kan gewoon in het pouletopic.
Slotje!
Mhua, ook al vind ik het nogal jammer, hier komt toch meer volk op af dan de andere sporten. Dus een apart topic kan geen kwaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Slotje!
Waarom zou er geen voorronde Epke topic komen? Wat mij betreft mag het allemaal lekker los. Wat is er op tv, daar lul je dan lekker over in een topic. Ik dacht dat jij juist voor minder regeltjes en gereguleeer van bovenaf was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Slotje!
Je bent toch geen mod, ga dan ook niet dat spelen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Slotje!
Preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Je bent toch geen mod, ga dan ook niet dat spelen..
Nee natuurlijk niet, daar is het te oninteressant voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:06 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor strengere regels Suijk.
Maar ik vind dat we dat voetbal een beetje moeten indammen bij de OS. borisz is lichtelijk manisch, dat is wel lief maar het is erg onoverzichtelijk zo en ook onnodig. In het pouletopic is het prima te doen. Ik hoop dat ero ok niet voor iedere hockeywedsrijd een apart topic komt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht..dat is Nederland
Ik verwacht er ook niet veel van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie het erg somber in met deze verdediging en eigk. met de hele selectie.
Voetbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar is het te oninteressant voor.
Met deze selectie is niet veel mis, alleen die verdediging oogt wat kwetsbaar, maar je weet nooit. Het middenveld en de aanval zijn natuurlijk wel pure klasse.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook niet veel van.
Welke landen hebben er een betere selectie dan ons dan? Ja, Argentinië en Brazilië. Verder? Italië en België zijn misschien gelijkwaardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie het erg somber in met deze verdediging en eigk. met de hele selectie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef koningdavid het volgende:
België
Hoezo, liep jij naast Foppe tijdens de training?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan hoeft het gros het er nog niet mee eens te zijn.
Op Eurosport:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef tralalala het volgende:
Eurosport 1/Eurosport 2?
Een gelijkspel zou op zich niet eens zo slecht zijn, Nigeria is imho de beste tegenstander van de 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er zin in
Toch denk ik dat het 1-1 wordt.
Die sommige is anders ook maar een kleine minderheid die vakkundig in de doofpot gestopt is, daar luistert niemand meer naarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:06 schreef sjimz het volgende:
Gelijk spel kan ik mee leven.
De andere 2 tegenstanders zijn te pakken.
Al moeten we volgens sommige wel uit kijken voor de grootmacht USA
Dan moeten de blanke kindertjes maar gewoon beter hun best doen met voetballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat hebben we een hoop negers als je die vermoedelijke opstelling zo ziet, lijkt Frankrijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |