quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie Dude, weet je zeker dat je niet zwanger bent?
Men, daar gruwel ik nu ook van, rolmopsen. Bah.
Zo, wer een vuilniszak ingepakt, keukentje is bijna leeg. Vraag me af wat ik met al m'n kruiden moet, vind het ook zonde om ze weg te gooien..
IEUWquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En weet je?
Na de laatste rolmops hè?
Dan drink ik het potje leeg!![]()
![]()
![]()
onzin, die nummertjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
Gretver Knyn, zorg toch eens voor het goeie nummer in de TT voor het nageslacht
Kan je geen rekening houden met mensen die gisteren niet hebben geneuktquote:
quote:
Ach mens, hou op. Ga lekker eten, denk er even niet aan, en morgen hoor je vast meer. Je kunt er nu toch niets meer aan doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik word ook gek van mijn gezenuwmaar ben zo bang dat ik alles verprutst heb en en en
Wanneer is dat eigenlijk weer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
Gereserveerd voor Het Roode Hert tijdens de restaurantweek
laatste week van augustus Restaurantweek 25 t/m 31 augustus 2008quote:
Leuk! Wij voor Terra Cotta.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
Wat was er met je poezebeest?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur is trouwens voor het eerst vandaag sinds heleboel jaren naar de dierenarts geweest, de laatste weken kotste ze nogal veel. Het is een hoop haar wat dwars zit. Verder is ze kerngezond op dr ouwe leeftijd![]()
Dat heb ik eerder gehoord ja. Ik ga het zo zelf in bed bekijken en beoordelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Shawshank Redemption is een bijzonder goede film.
De meeste vrouwen zeggen zulke dingen niet in je gezicht, mazzeltje dusquote:
hehehe ik heb wel een paar sexbijnamen, (die ik niet ga vertellen) maar gelukkig geen fallusjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zeggen zulke dingen niet in je gezicht, mazzeltje dus
"kaasplankje"?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe ik heb wel een paar sexbijnamen, (die ik niet ga vertellen) maar gelukkig geen fallusje
Échtwel.quote:
Cheesy crust on a penis wrinkle?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe ik heb wel een paar sexbijnamen, (die ik niet ga vertellen) maar gelukkig geen fallusje
hé bahquote:
hehehe jammerrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hé bahwat gooor
[..]
hehehe jammerrrrrpatser!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hé bahwat gooor
[..]
hehehe jammerrrrrÉchtwelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Cheesy crust on a penis wrinkle?
Smeuiig piemelbrie'tje?
Rudolf?
Wodan?
Tarzan?
Goliath?
eindelijk wat rust aan de kop lieve moblo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
hamburgers en friet
de gezonde sla is de koelkast weer ingegaan, de rest van de avond ga ik aan de Sheridan's..
Een seks-bijnaam is net zo erg als een bijnaam voor een geslachtsdeel. Mannen die het over hun Johannes hebben en zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef AKnynke het volgende:
ik moet er toch niet aan denken om een sex-bijnaam te hebben.
Zowieso heb ik een heeele erge hekel aan koosnaampjes.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
nog niet, maar dat komt wel na de Sheridan's en de geile nueckseks die we vanavond (weer) gaan hebben, probeer ik
Heh lekker hoor moblo. Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
hamburgers en friet
de gezonde sla is de koelkast weer ingegaan, de rest van de avond ga ik aan de Sheridan's..
gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een seks-bijnaam is net zo erg als een bijnaam voor een geslachtsdeel. Mannen die het over hun Johannes hebben en zo.
'Ja schat, grijp Johannes maar stevig beet! Steek m maar lekker diep in je *vul maar in*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een seks-bijnaam is net zo erg als een bijnaam voor een geslachtsdeel. Mannen die het over hun Johannes hebben en zo.
Hij dacht dat je al je orgasmes fakete en wilde het voor jou ook leuk maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt!
Wel een man die er een piercing door heen deed, nadat we 3x gesexd hadden..
Leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
Mijn poezenbeesten waren vandaag ook naar de dierenartsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur is trouwens voor het eerst vandaag sinds heleboel jaren naar de dierenarts geweest, de laatste weken kotste ze nogal veel. Het is een hoop haar wat dwars zit. Verder is ze kerngezond op dr ouwe leeftijd![]()
Ja +1 toch heb ik er wel een paar gehad,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef AKnynke het volgende:
Nee, dat leek hem gewoon leuk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij dacht dat je al je orgasmes fakete en wilde het voor jou ook leuk maken?
Ik hou er ook niet zo van.. Gebruik ze zelf nooit.. Ik word wel altijd popje genoemdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef AKnynke het volgende:
kom maar op!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja +1 toch heb ik er wel een paar gehad,ik zal ze jullie besparen
Ik heb wel eens iemand gehad die zeiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ja schat, grijp Johannes maar stevig beet! Steek m maar lekker diep in je *vul maar in*
Ik zal jou eens stevig beetpakken, lulhannesSteek m maar zelf lekker diep in je reet
ik ook!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind zelfs gewoon "schat" eigenlijk al heel erg
In principe niks, zolang je er maar een beetje verstandig mee omgaat. Niet iets wat je zomaar ff doet ofzo, want je word er knetterwaus vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ook
schAaaAaaAaaaaaat
wat voor naars kun je oplopen van paddo's?
Ik hoef 't niet hoor. Ik vind hallucinaties eng.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In principe niks, zolang je er maar een beetje verstandig mee omgaat. Niet iets wat je zomaar ff doet ofzo, want je word er knetterwaus van
Ligt eraan hoe psychotisch je van jezelf al bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik ook
schAaaAaaAaaaaaat
wat voor naars kun je oplopen van paddo's?
Ga er maar niet bijzitten dan want daar is echt geen reet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik hoef 't niet hoor. Ik vind hallucinaties eng.
Maar vriendje gebruikt 't vanavond voor 't eerst..
Nee hij is ergens ver weg, met vriendenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga er maar niet bijzitten dan want daar is echt geen reet aan
Haha. Ja volgens mij space ik hem al iets te veel zonder shit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:31 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe psychotisch je van jezelf al bent
Menig man zou het vast sexy vindenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, rode bessen die van m'n lepel m'n t-shirt inrollen maakt m'n borsten rood. bah!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Menig man zou het vast sexy vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
nou, dat snap ik dus echt niet. Rode bessen rollen m'n shirtje in, ik roep hard godverdomme, stop m'n hand in m'n shirt om die bessne d'r uit e halen. en vloek nog een keer als ik die bessen kapot knijp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Menig man zou het vast sexy vinden
Ja, ik zag het!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Nynke, er heeft nog iemand op je kast geboden
er zullen vast wel meer mensen zijn!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:19 schreef Isabeau het volgende:
ben ik dan de enige die koosnaampjes wel lief vind?(zolang een man zijn mannelijkheid maar geen naampje geeft =) )
volleybal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke deed toch handbal of ben ik nu in de war?
Of nee dat was volleybal he
Geweldig nummer trouwensquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooooooooooh
waarom heb ik geeen hilti boor
m'n rechter kleine teen heet truus, en die van jou?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:23 schreef Vork het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een deel van jezelf een naam geven.
gewoon rechter kleine teen denk ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef AKnynke het volgende:
m'n rechter kleine teen heet truus, en die van jou?
Dan blijf je toch lekker een avondje niets doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef AKnynke het volgende:
er zullen vast wel meer mensen zijn!
moet je werken vanavond?
Ik ben aan het twijfelen om een rondje maastricht bij night te gaan lopen, maar heb weinig zin om er nog uit te gaan...
Mr. piercing zie ik zaterdag. en stiekem vind ik dat wel heel leuk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker een avondje niets doen(hoe zit het nu eigenlijk met Mr. Piercing?)
En ik ben een paar dagen vrijGa dus ook lekker vroeg naar m'n bedje
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:36 schreef Vork het volgende:
Oh sorry, dan blijf ik wel gewoon weg. Misschien scheelt dat.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, wat moe ben ik.......![]()
Ga lekker vroeg naar bed, dan ga je morgen lekker een boor regelen en je plank fixen!
* krakkemieke knuft Prinsesje
het is voor mij niet echt je van hét. Heb liever bierquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey MB
[ afbeelding ]
Ik heb het wel eens zien staan maar nooit gedronken
die is idd leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk wat een schattig bankje
[ afbeelding ]
Mooi dingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vandaag deze plant gekocht
Die gaan heel snel dood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vandaag deze plant gekocht
Die dingen hebben ook heel weinig water nodig, je mammie zal 't stiekum af en toe gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja ik heb hem geen water gegeven en verder komt er niemand in m'n kamer.
Dat is ook precies hoe ik met planten omga. Ze gaan gewoon dood, tenzij ze een functie hebben, zoals kruiden die toevalligerwijs ook lekker smaken, dan heeft het nut en dan houden ze het iets langer uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mn bieslookplantje water gegeven laatst!!!
maargoed, da's éten, en daar ben ik wel goed mee/in
en verder ben ik niet goed in planten water geven enzo.. dat vergeet ik
Nog een reden om geen katten te nemen!quote:
En als je ze niet voert, dan beginnen ze 's nachts aan je tenen en gezichtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
mn katten geef ik wél eten, want die gaan mauwen, dus ik heb mijn vorm van f&f gevonden
Is zn eigen nog steeds stuk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
tenzij je de slaapkamer deur barricadeert![]()
kreeg net een sms dat René veilig is aangekomen op z'n werk.. niets bijzonders opzich, maar hij is met MIJN motorvind het altijd maar niets, als mn motortje weg is
Alleen die van Vork.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als je ze niet voert, dan beginnen ze 's nachts aan je tenen en gezicht
Ze was opvallend lief de laatste keer geloof ik. Ze heeft zelfs nog liggen kroelen en klieren met Isa en D_H 's nachts.quote:
Niet doen!! Volgens mij heb je prachtig haar...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik wil m'n haar zwart verven!!!!
Erg gezellig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze was opvallend lief de laatste keer geloof ik. Ze heeft zelfs nog liggen kroelen en klieren met Isa en D_H 's nachts.
Ik was blij dat de VU vorig jaar op alle laptops XP liet zetten die ze daar verkochtenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:28 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen Vista en ik weet alweer waarom.
Dat doe ik ook altijd bij Anna. Laptops zijn niet ontworpen om met zware applicaties op schoot te houden. Of vind je het echt lekker dat een ding van 80 graden op je schoot staat? Ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:35 schreef octopussy het volgende:
Ben van vista weer terug naar xp gegaan want ik kon er niet op WoWen![]()
En mijn vriend geeft me een standje omdat ik met mijn laptop altijd op de bank op schoot zit. Dan wordt de laptop te heet. Wie ontwerpt het dan ook zo![]()
Het is vandaag mooi weeren ik moet mijn huisje nodig kuizen
Ga dan ook gewoon lekker naar buiten! Het is heerlijk weer en nu nog niet al te warm (hoop ik!).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was zo blij met mn nieuwe laptopje. Maar nu
word ik alleen maar sjaggie ie niet doet wat ik wil
Dat dus!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij Anna. Laptops zijn niet ontworpen om met zware applicaties op schoot te houden. Of vind je het echt lekker dat een ding van 80 graden op je schoot staat? Ik niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij Anna. Laptops zijn niet ontworpen om met zware applicaties op schoot te houden. Of vind je het echt lekker dat een ding van 80 graden op je schoot staat? Ik niet.
Ik zit dan ook buiten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon lekker naar buiten! Het is heerlijk weer en nu nog niet al te warm (hoop ik!).
Het is hier niet lekker. Vreselijk benauwd en bewolkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon lekker naar buiten! Het is heerlijk weer en nu nog niet al te warm (hoop ik!).
Ik wacht ook op de meneer van de post. Als het goed is komen de proefdrukken van onze geboortekaartjes meequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat als het ontbijt gezakt is een hardloop korte broek aantrekken..
maar eerst wachten op de meneer van de post
O ik vond hem wel lekker zitten,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:46 schreef Vork het volgende:
Dat schattige bankje zit niet lekker en slaapt al helemaal voor geen ene meter.
Maar al 20 jaar dezelfde kleurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Volgens mij heb je prachtig haar...
Je moet geloof ik geen msn hebben maar windows live service of zoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik HAAT, Ik herhaal HAAT, Vista. Ik kan gewoon niet op de normale MSN komen, en het volgen van de MSN hulp-adviezen werkt ook voor geen reet. Godverdomme.
Hm.. maar bij een goeie kapper en zoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
niet doen
heb ook mn haar eens geverfd, omdat ik het blonde zat was...en zit nu nog steeds met rood in mn haar
Niet dat mijn Klippan nou zo'n geweldige bank is, maar die zat toch een stuk lekkerder en evengoed nog betaalbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik vond hem wel lekker zitten,
gister, in de IKEA
dan heb je nog steeds uitgroeiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. maar bij een goeie kapper en zo
Weet ik. Ik heb de moed opgegeven en mn meest betrouwbare (lees: gehoorzame) nerd ingeschakeldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je moet geloof ik geen msn hebben maar windows live service of zo
Het ging meer om de afmetingenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet dat mijn Klippan nou zo'n geweldige bank is, maar die zat toch een stuk lekkerder en evengoed nog betaalbaar
Oepsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef octopussy het volgende:
klippan ftw![]()
erg geschikt om met je rug tegen de armleuning te zitten![]()
de nieuwslezeres: "Chlamadia is nog altijd de meest voorkomende soa"
Een kruising tussen chlamydia en ons oudste princesje Amalia?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat ios chlamadia? Een variant van Chlamydia?
Ik belde net naar de dokter voor een SOA testquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef octopussy het volgende:
klippan ftw![]()
erg geschikt om met je rug tegen de armleuning te zitten![]()
de nieuwslezeres: "Chlamadia is nog altijd de meest voorkomende soa"
Dat moet je ook niet zeggen bij een afspraak. Gewoon tijdens het consult al je troubles vertellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik belde net naar de dokter voor een SOA test
maar ik had daarvoor al vier klachten genoemd dus dat moet een andere keer
Nee die Klippan is dan helaas wel iets groter. Maarja een bank moet natuurlijk behalve passen en staan ook zitbaar zijn. Daar is het teslotte ook een bank voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het ging meer om de afmetingenOf is de klippan even groot?
Die leren hoezen vind ik niets. De 4 persoons Klippan is echter wel een mooie bank, maarja waar laat je in godsnaam 2 en een halve meter bank.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef octopussy het volgende:
Ze hebben nu bij de Ikea zo'n onwijs mooie witleren hoes voor de Klippanmaar die kan je dus niet los kopen, en ik was niet van plan om nog een Klippan te kopen
Jawel want nu heb ik een vrouwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zeggen bij een afspraak. Gewoon tijdens het consult al je troubles vertellen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Die leren hoezen vind ik niets. De 4 persoons Klippan is echter wel een mooie bank, maarja waar laat je in godsnaam 2 en een halve meter bank.
Waar heb jij een SOA test voor nodig? Misschien krijg ik een beetje vreemd beeld, maar ehm, ik heb het gevoel dat je een ' fout vriendje' hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik belde net naar de dokter voor een SOA test
maar ik had daarvoor al vier klachten genoemd dus dat moet een andere keer
Wij hebben hier de deal dat er géén leren bank in komt. Ook niet als hij gratis is en werkelijk prachtig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Die leren hoezen vind ik niets. De 4 persoons Klippan is echter wel een mooie bank, maarja waar laat je in godsnaam 2 en een halve meter bank.
Omdat ik dat wel een goed idee vond omdat 1x per jaar te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb jij een SOA test voor nodig? Misschien krijg ik een beetje vreemd beeld, maar ehm, ik heb het gevoel dat je een ' fout vriendje' hebt.
Thanks for reminding me!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben hier de deal dat er géén leren bank in komt. Ook niet als hij gratis is en werkelijk prachtig.
We hebben allebei zo'n hekel aan leer. IN de winter voelt het altijd koud aan en in de zomer plak je er aan vast.
En ik háát het als ik opsta in de zomer en ik hoor; *thhhhhhhhhuck* of iets dergelijks
Hey, dat klinkt als een handige SOA voor Taraquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een SOA, het is een soort van parasiet en je komt er als een gek van aan
dat dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef Vork het volgende:
Leer is mij gewoon te duur. Echter wel makkelijker met kattenharen en zo.
Oh, wat moet je doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:20 schreef AKnynke het volgende:
JONGENS, schop mij eens aan het werk? Ik heb nu nog steeds niets gedaan, behalve koffie gedronken met de jongens die m'n wasmachine op kwamen halen...
Welk werk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:20 schreef AKnynke het volgende:
JONGENS, schop mij eens aan het werk? Ik heb nu nog steeds niets gedaan, behalve koffie gedronken met de jongens die m'n wasmachine op kwamen halen...
YWquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Thanks for reminding me!
Mja, bij mannen werkt het net iets anders helaas. Incubatietijd van ongeveer 40 weken en daarna krijgen ze er slapeloze nachten van en behoorlijke wallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat klinkt als een handige SOA voor Tara
Plakrollers van ikeaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef Vork het volgende:
Leer is mij gewoon te duur. Echter wel makkelijker met kattenharen en zo.
De meest hardnekkige en dure parasiet die je als vrouw kan oplopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een SOA, het is een soort van parasiet en je komt er als een gek van aan
Vandaag moet ik minstens m'n boekenkast inpakken en uit elkaar halen, en m'n douche schoonmaken. Nu de wasmachine daar weg is is het er heeeeel erg vies!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, wat moet je doen dan
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Plakrollers van ikeaDan gaat kattenhaar ook bijzonder simpel van je gewone bank af!
O dan moet je naakt de douche schoonmakenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vandaag moet ik minstens m'n boekenkast inpakken en uit elkaar halen, en m'n douche schoonmaken. Nu de wasmachine daar weg is is het er heeeeel erg vies!
Die heb je ook gewoon bij de H&M!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef Vork het volgende:
[..]. alleen is de mijne op helaas. Maar zodra ik m'n fiets heb ga ik er een zooitje inslaan aldaar.
ik heb net gedouched, en je wilt niet zien wat voor viezigheid er onder die douche zat. blegh.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dan moet je naakt de douche schoonmaken
dat is leuk
Dus hij komt e rniet van aan? Jammer... Nou ja, dan maar hopen dat hij het niet oplooptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Mja, bij mannen werkt het net iets anders helaas. Incubatietijd van ongeveer 40 weken en daarna krijgen ze er slapeloze nachten van en behoorlijke wallen.
Het schijnt pas na een jaar of 18 iets minder te worden en de medicijnen die er tegen te krijgen zijn, zijn illegaal
Die ziet er dan nu een heel stuk minder fris uit. Als je m opgraaftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En bij de fysio![]()
Dit is mijn fysio:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat is leuk
En toch schijn je er ook wel weer aan te wennenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De meest hardnekkige en dure parasiet die je als vrouw kan oplopen
En net zo betaalbaar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die heb je ook gewoon bij de H&M!
Ideaaaaalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Plakrollers van ikeaDan gaat kattenhaar ook bijzonder simpel van je gewone bank af!
Waarom is dat leuk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat is leuk
Leuk niet persé, maar ik maak ook wel eens schoon voordat ik de douche in duik... best handig... geen vlekken/vuiligheid op je kleren, gewoon jezelf ook schoonmaken daarnaquote:
Ja, maar is dat leuk voor haar dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat we daar dan een stoel bij kunnen pakken en bier om het schoonmaken te aanschouwen.
1.50? maar is wel voor kleding eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:27 schreef Vork het volgende:
[..]
En net zo betaalbaar?
De H&M zit hier namelijk wel zo goed als om de hoek.
Nou dan kun je zo het plafond nat spatten en zoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar is dat leuk voor haar dan?
Voor ons zie ik het probleem niet.
okokokokok,, ik ga al aan het werk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef octopussy het volgende:
Vork, de leren klippanhoezen kan je niet loshalen dus waarschijnlijk zitten ze dan echt goed vastgemaakt aan de bank.
Nyn,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou dan kun je zo het plafond nat spatten en zo
en je uitlevengewoon, leuk!
Zodat je brandwonden op kan lopen van de agressieve schoonmaakmiddelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat is leuk
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
okokokokok,, ik ga al aan het werk!
Duurde trouwens wel evne voordat ik het snapte!
Moet je niet gebruiken, is slecht voor het milieuquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodat je brandwonden op kan lopen van de agressieve schoonmaakmiddelen?
Zo heb ik wel ontdekt dat ik allergisch ben voor badkamer reinigerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodat je brandwonden op kan lopen van de agressieve schoonmaakmiddelen?
Nu de rest van Vista nogquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens: het Vista-msn probleem is opgelost!!
Weet je wat slecht is voor het milieu? Leven. Alles is slecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je niet gebruiken, is slecht voor het milieu![]()
Hoe lang was jij ook al weer? Rond de 1.90m ofzo toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, valt best mee. Past goed bij de lange jongens van tegenwoordig.
Hij post ook in de RP SC, CUL SC & Apple SCquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe lang was jij ook al weer? Rond de 1.90m ofzo toch?
Das klein man!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind 1.85 voor een meisje wel lang
Golddiggerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Oja
heb je een powerbook titanium over, toevallig?
Lange mannen zijn tofquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe lang was jij ook al weer? Rond de 1.90m ofzo toch?
ja maar mijn laptop is dan ook 2 jaar oud en trekt vista zelf al nauwelijks. Leins lapje is net nieuw en zal dus wel beterrrrrr zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand anders had hier al problemen met Vista en WoW.
Niets mis mee !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:27 schreef Vork het volgende:
Kom ik aanzetten met mijn voor Nederlandse mannen uiterst gemiddelde lengte van 1.83.
Dat ben ik ook, moet je 10cm stiletto's aandoen ben je ook 1.85quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets mis mee !
ik ben maar 1.74-1.75 ik zou best iets langer willen zijn
Ik ben 1.63-1.64 en vind dat jij niet moet klagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets mis mee !
ik ben maar 1.74-1.75 ik zou best iets langer willen zijn
god, zelfs op blote voeten ben ik langer!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, moet je 10cm stiletto's aandoen ben je ook 1.85
Maar jij komt niet zo lang over op foto's (vind ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
god, zelfs op blote voeten ben ik langer!
Men, ik zweet me rot. bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |