Wat heb je nou weer uitgespooktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
Sinds 21 juni dit jaar hebben de Fransen een schurfthekel aan Nederlanders
Met een voetbal avatar rondlopen en niet weten waar het over gaatquote:
Nouja, later bleek dat de TomTom ons precies voor het huis had afgezet. Alleen konden wij het huisnummer niet vinden omdat het dus achter de kliko stondquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef behangplakker het volgende:
Met ons systeem in het autootje kan je ook nummering invoeren en dan brengt hij je naar het huisnummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Heej mijn geheugen is ook niet beter dan die van een gemiddelde visstickquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met een voetbal avatar rondlopen en niet weten waar het over gaat
Gast, extra uitleg is niet nodig van jouw kant. Dat hadden we ook zo wel begrepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heej mijn geheugen is ook niet beter dan die van een gemiddelde visstick!
Tja, voetbal fan zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heej mijn geheugen is ook niet beter dan die van een gemiddelde visstick!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:39 schreef -SG- het volgende:
de nummer
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
Sinds 21 juni dit jaar hebben de Fransen een schurfthekel aan Nederlanders
Dan zijn jullie dus eigenlijk gewoon enorm stupide.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, later bleek dat de TomTom ons precies voor het huis had afgezet. Alleen konden wij het huisnummer niet vinden omdat het dus achter de kliko stond.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, later bleek dat de TomTom ons precies voor het huis had afgezet. Alleen konden wij het huisnummer niet vinden omdat het dus achter de kliko stond.
Wat is dit dan voor kut klacht!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verstand is gewoon gelijk aan die kliko
Slotje!OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
Krijg je grote borstjes van!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Word ik er later groot en sterk van?
Dit vragen terwijl je het antwoord in je avatar hebtquote:
Jaja, nou weten we het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit vragen terwijl je het antwoord in je avatar hebt![]()
![]()
quote:
Hulde voor TS' talenkennis dus!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:16 schreef stbabylon het volgende:
Fransen zijn wel arrogant, tenzij je supergoed Frans spreekt.
quote:
*proest* het is gewoon die wedstrijd ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit vragen terwijl je het antwoord in je avatar hebt![]()
![]()
Fransen zijn behulpzaam zo lang ze je iets kunnen verkopen of zo lang ze kunnen laten zien hoe superieur ze zijn ("ah, jullie zijn de nieuwe buren? Laat me jullie vertellen over de overburen, nou, daar denk ik het mijne van hoor! Willen jullie trouwens even binnen kijken? We hebben ons huis net súperleuk laten opknappen!") Toen ik een paar weken geleden in Frankrijk was bleek maar weer eens dat Fransen erg vervelend kunnen zijn als ze willen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:39 schreef -SG- het volgende:
Klacht4: Mensen die zeggen dat Fransen associaal zijn. Fransen zijn kei aardig en behulpzaam heb ik ondervonden.
Dat jij toevallig een Fransman tegenkwam die wel aardig en behulpzaam was wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook voor de rest geldtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:39 schreef -SG- het volgende:
Klacht4: Mensen die zeggen dat Fransen associaal zijn. Fransen zijn kei aardig en behulpzaam heb ik ondervonden.
Naja ik kwam er niet 1 tegen hoor, ze zijn niet meer op 2 handen te telllenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat jij toevallig een Fransman tegenkwam die wel aardig en behulpzaam was wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook voor de rest geldt.
Er zijn inderdaad adressen in Frankrijk die geen nummer hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:03 schreef Amoebe_Boy het volgende:
campings hebben naar het schijnt helemaal geen nummer in frankrijk. weet iemand hier het fijne van?
gegroet,
een vriend
Ik moest ooit iets afleveren in Spanje. Het adres was een wegnummer en een hectometerpaal. Zo van "daar ergens"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik moet voor m'n werk allerlei buitenlandse adressen ontcijferen en echt: wij zijn als Nederland op zo veel fronten onze tijd vooruit.
In Frankrijk (maar ook wel in andere landen) kun je de meest onbegrijpelijke adresseringen tegenkomen. Standaardisering is vies.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moest ooit iets afleveren in Spanje. Het adres was een wegnummer en een hectometerpaal. Zo van "daar ergens".
Bij aankomst bleek die hectometerpaal de toegang tot het (gloednieuwe) industrieterrein te zijn. Kon ik al die nieuwbouwschoenendozen gaan afspeuren naar de juiste bedrijfsnaamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |