quote:
Dat zijn we ook zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, jullie hebben de helft van alle topics geopend. Dit was mijn eerste keer, jullie mogen allang blij zijn dat ik überhaupt een topic heb gemaakt.
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.quote:
Dat is grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.
Dat zegt meer over jou dan over de TTquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.
Dude, serieus, begin een blog ofzo. Ik hoef echt niet te weten wanneer jij in bad gaat of de krant gaat halen of de oefenruimte gaat stofzuigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean is gewoon te ongeduldig
jeej thuis... eerst zo eten en dan de zwijnenstal uitruimen
en dan mogelijk werken aan oudjes en nieuwtjes
Dat is echt vet om te doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog stickers van je dribbel!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:58 schreef brother52 het volgende:
Dan moet je wel een sticker voor mij overhouden.
Als je me ophaalt uit groningen dan wil ik er wel op spelen en dan weeer thuisbrengt met de gitaar mist ie bevalt, wil ik em wel kopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand belang bij een mooie Dean VX? Speelt en klinkt erg lekker.
Bolt on nek, 22 frets, twee humbuckers, alle electronica in orde, hals is recht, kleine gebruikssporen maar geen schade. Word afgeleverd met een verse afstelling en nieuwe set snaren [naar keuze].
Even komen spelen en hem uitproberen is uiteraard altijd mogelijk.
Dit alles voor slechts 150 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja verdomme krijg nou wat =Dquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog stickers van je dribbel!!!!
of in touch met feminine sides willen komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef SNArky het volgende:
Nou ja, mojitos voor de gitaristen die meer "in touch met hun feminine side" zijn![]()
![]()
Wat voor topics bekijk jij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
vingeren en gitaar spelen
Ja dit moest ik toch ff kwijt
Ah ok, nee dan is het goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik lees alleen sexgerelateerde dingen en daar ruk ik me dan in tot diep in de nacht.
Jaaaa gaarne!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow Dean, zocht jij nog stickers? Ik had nog een paar van die sticker vellen die ik ooit bij een gitaarblad kreeg. Volgens mij had ik ze ooit belooft toch?
gewoon een zeer slechte tvpquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dude, serieus, begin een blog ofzo. Ik hoef echt niet te weten wanneer jij in bad gaat of de krant gaat halen of de oefenruimte gaat stofzuigen..
Goed ideequote:
Norma Jean is vetjes jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef Moozze het volgende:
Zit je ver van huis en dan komt Norma Jean met een nieuw albumNu kan ik alleen de 3 liedjes op hun myspace luisteren (die heel vet zijn) Die gast zingt zelfs!
of helemaal geen broek natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je nu zeker een mooie broek aan doen..
Geen mooie jurk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
doe maar een mooie broek... geen broek lijkt me niet verstandig... blijven de mensen zeker weg
Dat is opzich wel stoer! Oldskool shrimpfork headstock... wel nieuwe/andere elementen zie ik wel... en is dat geen Kahler, ipv Floyd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is een aparte Dean: http://link.marktplaats.nl/181454652
*moet direct aan Grimhorde denken*quote:
Dacht ikquote:
Ik vind hem erg op een oudere Jackson lijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is opzich wel stoer! Oldskool shrimpfork headstock... wel nieuwe/andere elementen zie ik wel... en is dat geen Kahler, ipv Floyd?
Mja, dat ding is te lelijk om snel te verkopen... die staat er over een tijdje nog wel op![]()
En ben mijn VX lekker al kwijt
Ja, daar klaagde Fraubitch ook al over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
En die andere dude's allemaal shirtloos, maar zijn niet
Ja, is wel goed spulquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind hem erg op een oudere Jackson lijken..
Kahlers zijn wel tof volgens mij.
Ja, ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, daar klaagde Fraubitch ook al over..
En terecht! Saskia is een leuk meisje..
Waarom een Dean als je een Samick hebt?quote:
Man, die Dean Edge 4 dingen...wauw, wat een heerlijke bassen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom een Dean als je een Samick hebt?
Waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom een Dean als je een Samick hebt?
Uhm....omdat....uhm.....tja, geen idee eigenlijkquote:
Ben ik blij dat die er LH niet zijn. Kan ik er nooit per ongeluk mee lastig gevallen worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef brother52 het volgende:
Dezen zijn dan wel weer tof.
[ afbeelding ]
Die zijn vet! Men zal je voortaan aan je gitaar herkennen met zo'n ding.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef brother52 het volgende:
Dezen zijn dan wel weer tof.
[ afbeelding ]
Klopt, en ik heb nog nooit op een Dean gespeeld dus ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Deansensitized het volgende:
Onbekend maakt onbemind Herman
Maiden rulesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
Yeah ik ga 16 augustus naar Iron Maiden in assen !!
jamer dat er zo ongeveer tegenwoordig overal dime op moet staan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die er LH niet zijn. Kan ik er nooit per ongeluk mee lastig gevallen worden..
Dit is dan al een stuk beter, maar nog net niet perfect..
Ik moet je wel zeggen, dat de hal opzich wel oke is, maar het geluid is meestal niet zo super, weet niet waar het aan ligt denk aan de grootte van die hal ofzo.quote:
Hal? Is toch op het TT circuit? Lijkt me open air dan.... toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Ik moet je wel zeggen, dat de hal opzich wel oke is, maar het geluid is meestal niet zo super, weet niet waar het aan ligt denk aan de grootte van die hal ofzo.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Hal? Is toch op het TT circuit? Lijkt me open air dan.... toch?
Daar val jij je zeker geen buil aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Joostius het volgende:
Iemand die weet of dit een goede deal is: http://www.thomann.de/nl/laney_lx65r.htm
Ja hoor prima gitaar als je van single coil gibson sound houdt. Moch je echt een dikke gibson humbuckersound willen dan zou je eens naar de les paul special of naar de faded series kunnen kijken van gibson, die zijn ook goed geprijsd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:59 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
De Gibson Melody Maker..
Is dit wat? Want ik wil een nieuw gitaar voor naast mijn Ibanez en deze schijnt een heel andere sound te hebben en betaalbaar te zijn. Lijkt me een goede keuze maar ik wil niks overhaasten.
Oke bedankt zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja hoor prima gitaar als je van single coil gibson sound houdt. Moch je echt een dikke gibson humbuckersound willen dan zou je eens naar de les paul special of naar de faded series kunnen kijken van gibson, die zijn ook goed geprijsd!
Ja, dat vind ik nou ook. Ze vervoeren hem een beetje naar het onredelijke, enkel omdat hij dood is. Gaat nergens meer over...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jamer dat er zo ongeveer tegenwoordig overal dime op moet staan.
Oke, de beste man kon mooie dingen, maar wat het ie nou met bassen te maken?
Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..quote:
True, maar wederom, hij heeft de Razorback ontworpen, en dat is een RB bass, dus staat er Dime op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:Ja, dat vind ik nou ook. Ze vervoeren hem een beetje naar het onredelijke, enkel omdat hij dood is. Gaat nergens meer over...
Waarom word dan elke keer het circuit genoemd en is Bruce zo 'thrilled' om als eerste op zo'n unieke locatie te spelen? Als het de hal was was er niet zo'n ophef over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef matjuhhh007 het volgende:Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..
Dude, check de sites van Ticketmaster, het TT-circuit, Live nation en Iron Maiden zelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..
Nopequote:
Zijn Hetfield is niet perfect, maar hij heeft de kern wel te pakken. Ozzy herkende ik er ook niet in. Jon Bon Jovi ook niet trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:52 schreef brother52 het volgende:
Klop maar bij o.a. Steven Tyler, Tom Petty, Beck, James Hetfield, Mick Jagger en Ozzy zit hij er behoorlijk naast.
Wel grappig gedaan verder.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe dit is echt tof:
Sommige imitaties zijn echt goed! Meatloaf en Andrea Boccelli bijv zijn spot on..
Zo, zijn die ook weer levend?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:19 schreef brother52 het volgende:
31 oktober, 1 (misschien) en 7 november naar Living Colour
Ik ga naar mams en paps in Arnhem... waar moet je zijn in Arnhem? Of ga je door naar Dieren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
DK, jij gaat zaterdag toch met de trein Utrecht - Arnhem - Nijmegen? Ik dat geval ga ik wel met je mee terug tot Arnhem (sorry, Drib).
Ik pak vanaf Arnhem Centraal bus 43 naar De Steeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ga naar mams en paps in Arnhem... waar moet je zijn in Arnhem? Of ga je door naar Dieren?
Dat vind ik al van Arnhem, Nijmegen.quote:
Lekker en niet al te duur...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vind ik al van Arnhem, Nijmegen..
Ach, De Steeg heet niet zomaar zo. Het heeft niet eens een dorpskern, want was vroeger gewoon de achtertuin met huisjes van Middachten..
Weet iemand al wat we gaan eten zaterdag?.
En dan zelf vroeg weg hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik pak vanaf Arnhem Centraal bus 43 naar De Steeg.. Laatste gaat om 23:19 geloof ik.
Een italiaans restaurant lijkt me wel een goed plan maar dan moeten ze wel bredere keus hebben dan heel veel pizza's en een maar paar andere dingen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Doodkapje het volgende:
Lekker en niet al te duur...Eén of andere pizzatent? Doet het altijd goed...
Er moet vast zoiets zijn. Ik zal eens rondvragen bij in Utrecht bekende units.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat er geen Wagamama in Utrecht zit, dat is goed te doen en relatief goedkoop.
Wagamama... een aanfluiting voor Japans voesel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat er geen Wagamama in Utrecht zit, dat is goed te doen en relatief goedkoop.
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wagamama... een aanfluiting voor Japans voesel...
Behalve Grand Palace en Tai Wu in Rotterdam en Fat Kee in Den Haag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Behalve Grand Palace en Tai Wu in Rotterdam en Fat Kee in Den Haag!.
Er zijn genoeg toffe zaken, je moet ze alleen kennen. Mijn college kent helaas enkel goedkope crappy zaken in Utrecth en dure goede. Ik check wel ff verder..
Het is ook nog eens een muziekcafe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Worden er foto's gemaakt?
Oh ja, daar ben ik met mijn werk geweest. De menu's staan op oude LP'squote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...
Ik neem mijn nikon wel meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Veel plezier allemaal... Worden er foto's gemaakt?
Niet zeiken, gewoon mee! Anders lappen we wat bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Dribbel_ het volgende:
20 eurois het een 4sterren restaurant ofzo
Herman Li zal trots op je zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Cyntex het volgende:
Vandaag mn Ibanez S5470 gekregen:
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto, zal binnenkort wat fatsoendelijke pics posten.
nicequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Cyntex het volgende:
Vandaag mn Ibanez S5470 gekregen:
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto, zal binnenkort wat fatsoendelijke pics posten.
Zullen we de trein van 13:32 nemen vanaf R'dam CS?quote:
Jammer man!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet me bij deze helaas definitef afmelden omdat ik moet werken morgen.........
Sorry![]()
wel fotos maken he!!
Wagamama is op zich goed binnen te houden, maar toen ik een bepaalde soort Udon had besteld kreeg ik eerder een Thaise vorm van spaghetti...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.
Yeah babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:24 schreef brother52 het volgende:
Dean staat om een uur of 12 bij mij voor de deur. 14:00 moet dan wel gaan lukken.
Kassa voor Bruce dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
Er zijn al 23.000 kaarten verkocht voor Iron Maiden.
ik zat inderdaad te kijken en dacht: nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, Ares... niks voor jou?
Flying V + Zeis = failquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
HUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk best wel tof.quote:
Ow wacht, gewoon even terug lezen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hell Yeah. Hoe laat gaat iedereen eigenlijk heen?
Coffin case, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk best wel tof.
Wat ik me dan ook weer afvraag, hoe zou de koffer eruit zien die erbij hoort....
Prutser.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow wacht, gewoon even terug lezen!
Maak daar maar binnen een kwartier van, hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:12 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik ben net wakker en binnen een uur staat Dean al voor de deur.
Ik had nog van alles willen doen.
Dribbel moet om 1308 de trein hebben maar moet nu nog douchen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maak daar maar binnen een kwartier van, hehe
Was veel te vroeg vertrokken, denkende het moeilijk te kunnen vinden, maar viel allemaal mee
Brotha staat nu onder de douche, en heb zijn pc even gekaapt
Over een half uurtje gaan we die kant op, uurtje rijden, dus zijn we er tegen 14'en wel zo ongeveer als het goed is. Herman zei van wel, dus dan vertrouw ik daar maar op
Oe vette foto's!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:32 schreef SNArky het volgende:
Ey mensen, ik heb me prima vermaakt!
De foto's zijn hier te vinden, ik heb ff geen zin om ze in de post te gooien
http://picasaweb.google.com/lordsnarky/GitaristenMeet
Ow wacht, die eerste is natuurlijk brother52?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:34 schreef guitarist.nl het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5232788446823412882
Wie waren de 1ste en 3de van links eigenlijk?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow wacht, die eerste is natuurlijk brother52?
Jep, en die derde [neem aan dat je die meid bedoeld] is de vriendin van Cynic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow wacht, die eerste is natuurlijk brother52?
Whehe... Ben blij dat ie iig past! Maar hij hoort lekker emo strak te zitten. SquareLight spreading the gayness since 2001quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:46 schreef brother52 het volgende:
De meet was tof![]()
Doodkapje, het shirt past maar het had niet kleiner moeten zijn. Ik moet er eigenlijk nog een beetje ingroeien![]()
...
De maat die Herman heeft is de grootste... Heeft Kramtried ook S? Kunnen we swappen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is de grootste maat die je hebt Jimmy?
Shirts zijn toch wel tof
Kssst, edit die post even!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja man
Oh en vergeet ook niet dat zowel Brian als Astrid op eem Dean [baby] ML hebben gespeeld
Die past me nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De maat die Herman heeft is de grootste... Heeft Kramtried ook S? Kunnen we swappen...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo met roze en groen![]()
Coming soon....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
En trouwens, nieuwe banner
[ afbeelding ]
Ding zit bij mij als een L eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe... Ben blij dat ie iig past! Maar hij hoort lekker emo strak te zitten. SquareLight spreading the gayness since 2001
Hebben we meteen een reden om nog een keer een meet te houdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Wel jammer dat we geen foto van in feedback hebben met allemaal gitaren vast. Maar denk dat de winkel dat niet tof had gevonden. Die zijn altijd zo paranoïde met zulke dingen..
quote:
Thanks!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben we meteen een reden om nog een keer een meet te houden
Ik vind jullie cd trouwens steeds beter worden.
En te horen aan Voice of Despair moet jullie zanger wel fan zijn van Bruce Dickinson, dezelfde stijl van zingen.
Wat een koningen-ondertitel heb jij tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Have fun!
die zien we vast nog wel vanuit de VS
Hell yeahquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat een koningen-ondertitel heb jij toch
En ultiem brak ook nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Have fun!
die zien we vast nog wel vanuit de VS
Ik las trouwens dat het tegenwoordig nog moeilijker is om een Iphone zonder abbo te krijgen in de VS, maar dat moet je zelf maar ff bekijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En ultiem brak ook nogWel gaaf om weer mijn family te zien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:32 schreef Witchfynder het volgende:
De Soltero ziet er een beetje uit als een Les Paul met een corset aan eigenlijk..
De Hardtail vind ik wel tof. Zeker flamed..
Nu weet ik het zeker: jij hebt echt geen smaak!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
'The Presidential' Hardtail
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm echt vreselijk lelijk, sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zou hem zelf ook niet meteen kopen, wellicht ook door de prijs van dik 4000 dollar, maar hij is wel erg stoer
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef Witchfynder het volgende:
Het ziet eruit alsof je op mount rushmore aan het spelen bent. Wel lollig..
Herman [Brother52]quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hier nog mensen naar lowlands behalve Brian?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar ik had ze al eens eerder gezien en toen was het perfect. Geluid was vorig jaar niet al te best, en ze speelden ook wat nummers van de laatste plaat die ik niet zo leuk vindt. En het was veel en veel te druk overal. En bij Tool helemaal dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Maar niet geweldig?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, zoals Wacken vorig jaar. Jezus, wat was dat druk. Ik heb Iced Earth niet gezien omdat ik er niet in de buurt kwam .Heb het vanaf de bar, buiten het arenagedoe, gezien.
Vlnr:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Moozze het volgende:
Jammer dat ik niet bij de meet kon zijn... (Vinden jullie ook natuurlijk) Wie is nou precies wie op die foto's? Zag er iig leuk uit.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het was een beetje het idee dat je 2 bands van tevoren al bij een podium moest gaan staan als je een bepaalde band wilde zien. Voor mij is juist het mooie aan zo';n festival dat je spontaan kan besluiten naar een ander podium te gaan. Maar dat werkte nu dus niet.
Tof,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vlnr:
Brother52, Doodkapje, Mrs Cynic, Cynic, SNArky, guitarist.nl, Dribbel_, Dean, Witchfynder
.
Was Hendrix' shit niet gemaakt door Roger Mayer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hendrix gebruikte een Fuzzface, Angus helemaal niks behalve z'n amp, Townshend weet ik eerlijk gezegd niet.
Klopt. Maar hij had ook een Fuzzfacequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was Hendrix' shit niet gemaakt door Roger Mayer?.
Ik denk dat Roger Mayer erg blij zou zijn met dit compliment!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Jorikjet het volgende:
en de sound van hendrix is niet te evenaren!
Mja... mijn oom stelde voor om maar even in Canada te kijken... was toch maar 3 uur rijden, maar dat vind ik een beetje onzinnig. Ik bedenk me ineens dat ik via Dusseldorf binnenkom. Weet iemand hoe ze daar zijn met import van goederen? Zal vast wel ongeveer hetzelfde zijn met die EU wetgeving...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat het tegenwoordig nog moeilijker is om een Iphone zonder abbo te krijgen in de VS, maar dat moet je zelf maar ff bekijken.
Have fun daar btw!
Ga je nog een nieuwe gitaar kopen met die lage dollar?
ja zo, ik bedoel het geluid van jimi is niet na te doen, ook al heb je dezelfde gear enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Roger Mayer, links, is een audiotechnicus die een groot deel van Jimi's effecten heeft ontwikkeld of doorontwikkeld. Zijn bekendste product destijds was de Octavia, maar later ook de Axis fuzz en verschillende vormen van wah.
Door Jimi's succes raakten ook andere gitaristen geïnteresseerd in zijn producten en heeft Roger ook gewerkt met mensen als Jeff Beck, Stevie Wonder, Isley Brothers en Jimmy Page.
Axis: Bold as love en Electric Ladyland staan vol met zijn uitvindingen. Jimi werkte graag met hem samen omdat hij als enige het voor elkaar kreeg om de geluiden die Jimi in zijn hoofd "hoorde" technisch mogelijk te maken.
Tot zover dit college..
Yep, ik ben daar ook weer te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hier nog mensen naar lowlands behalve Brian?
Hayseed Dixie was ook erg tofquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Cynic het volgende:
Nope, ik heb vorig jaar genoeg drukte gehad voor de eerstkomende 5 edities van Lowlands.
En dan Hayseed Dixie de tofste band vinden...
Ik heb ze ook wel eens beter gezien dan vorig jaar (HMH en Ahoy het jaar daarvoor). Maynard had ook last van zijn stem, 1 of 2 optredens voor Lowlands hebben ze toen nog afgelast. Maar ik was erg blij dat ze Flood speelden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
Jawel, maar ik had ze al eens eerder gezien en toen was het perfect. Geluid was vorig jaar niet al te best, en ze speelden ook wat nummers van de laatste plaat die ik niet zo leuk vindt. En het was veel en veel te druk overal. En bij Tool helemaal dus.
Klopt, ik ben vorig jaar na Kings of Leon het voorste vak ingedoken omdat ik Sonic Youth en Arcade Fire ook erg graag wilde zien. Daardoor stond ik bij Tool helemaal vooraan. Ik heb toen o.a. Enter Shikari moeten missen maar die had ik gelukkig op Rock Werchter al gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cynic het volgende:
Het was een beetje het idee dat je 2 bands van tevoren al bij een podium moest gaan staan als je een bepaalde band wilde zien. Voor mij is juist het mooie aan zo';n festival dat je spontaan kan besluiten naar een ander podium te gaan. Maar dat werkte nu dus niet.
Enter Shakiraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, ik ben daar ook weer te vinden.
[..]
Hayseed Dixie was ook erg tof![]()
[..]
Ik heb ze ook wel eens beter gezien dan vorig jaar (HMH en Ahoy het jaar daarvoor). Maynard had ook last van zijn stem, 1 of 2 optredens voor Lowlands hebben ze toen nog afgelast. Maar ik was erg blij dat ze Flood speelden.
[..]
Klopt, ik ben vorig jaar na Kings of Leon het voorste vak ingedoken omdat ik Sonic Youth en Arcade Fire ook erg graag wilde zien. Daardoor stond ik bij Tool helemaal vooraan. Ik heb toen o.a. Enter Shikari moeten missen maar die had ik gelukkig op Rock Werchter al gezien.
Maar dat is ook een klasse apart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Niemand die zo bagger klinkt als mij
Kijk ook eens in dit topic, daar staat vast wel wat bruikbaars voor je bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef voetballeh het volgende:
hoi ik zit erover te denken gitaar te gaan spelen.
ik kwam deze site tegen, mischien handig voor in de OP,
www.justinguitar.com
vol gratis lessen + videolessen.
weet niet of hij al bekend was hier.
M'n vraag was eigenlijk of julie nogmeer sites kennen voor (absolute) beginners?
Uhm, nee....dank je.quote:
quote:
Tuurlijk goed te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Yep. Kijk, dit is mijn prob: betaalbaar voor mij (de komende 10 jaar) is een Squier Precision, maar die is "deluxe" (zoals Fender dat vindt) en heeft een J-element. Die wil ik helemaal niet en hoort mijns inziens helemaal niet thuis op een P. Ik zit dan te kijken of het goed te doen is dat ik dat element eruit keil en verban naar Friesland (
) ofzo, het gat opvul met een blokje hout, opschuut en overspuit (pewter
).
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |