Jammer man!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik moet me bij deze helaas definitef afmelden omdat ik moet werken morgen.........
Sorry![]()
wel fotos maken he!!
Wagamama is op zich goed binnen te houden, maar toen ik een bepaalde soort Udon had besteld kreeg ik eerder een Thaise vorm van spaghetti...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.
Yeah babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:24 schreef brother52 het volgende:
Dean staat om een uur of 12 bij mij voor de deur. 14:00 moet dan wel gaan lukken.
Kassa voor Bruce dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
Er zijn al 23.000 kaarten verkocht voor Iron Maiden.
ik zat inderdaad te kijken en dacht: nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, Ares... niks voor jou?
Flying V + Zeis = failquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
HUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk best wel tof.quote:
Ow wacht, gewoon even terug lezen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hell Yeah. Hoe laat gaat iedereen eigenlijk heen?
Coffin case, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk best wel tof.
Wat ik me dan ook weer afvraag, hoe zou de koffer eruit zien die erbij hoort....
Prutser.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow wacht, gewoon even terug lezen!
Maak daar maar binnen een kwartier van, hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:12 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik ben net wakker en binnen een uur staat Dean al voor de deur.
Ik had nog van alles willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |