quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
San Marino?
quote:is een reeks Belgische abdijbieren. In het jaar 1128 bouwde de Heilige Norbertus in de Brabantse gemeente
een abdij voor de kloosterorde der Norbertijnen. Naast de religieuze taken legden de paters zich toe op de kunst van het brouwen. Samen met de afschaffing van het klooster tijdens de Franse Revolutie verdween ook de brouwerij. Bij de latere heroprichting van de abdij werd er geen brouwerij meer voorzien. In 1958 werd besloten om met de brouwerij Maes
op de markt te brengen.
En die zocht ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
Grimbergen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef tomtomaat het volgende:
Wijdenbosch?
quote:
quote:And if the world does turn, and if London burns
I'll be standing on the beach with my guitar
I want to be in a band, when I get to heaven
Liedje moet ik altijd aan denken bij de Ramones. Aanradertje trouwens wat mij betreft. Dagoduck +1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
radiohead anyone can play guitar
Ook opgezocht, naam van de band deed heel in de verte een belletje rinkelen, maar toen hield al snel op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik denk dat deze vraag beter bij muziek trivia gevraagd kan worden... (qua moeilijkheid)
goed:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rob Stenders
Dat was 'mquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:26 schreef Merovingian het volgende:
oh nee, acquired was het!
Bingo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Renault?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |