quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook maar enkel om een reden:leuk detail is dat monroe een maat 42 /44 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Ja, al je organen verschuiven. Zeker freakyquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was enorm in de mode zo'n 300 jaar geleden. Veel vrouwen zijn d'r ook kapot aan gegaan. Het ziet er daarnaast ook enorm ziek en freaky uit.
Klopt. Een van de vele hoaxes in de wereldgeschiedenis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
leuk detail is dat monroe een maat 42 /44 was
keep dreaming babyquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt. Een van de vele hoaxes in de wereldgeschiedenis.
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef WalterSobchak het volgende:
maar als je taille groter is dan je heupen ben je gewoon ranzig dik.
Inteeltprobleem. Gelukkig, continentale vrouwen hebben er minder last van.quote:
130quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Hopelijk geldt het alleen voor Engelse vrouwen en blijven de vrouwen hier normaal![]()
> 100 cm is sowieso wel erg overdreven. Dan lopen er in Engeland dus alleen nog maar dikzakken rond
Ik ben benieuwd wat het gemiddelde is in Amerika.
Tering, dit is hoop ik toch geen vrouw?quote:
5 o'clock shadowquote:
Nederlanders die "kids" zeggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:20 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Nu was ik ook eens benieuwd, dus even gemeten. Met maat 36/38 een heupomtrek van 95 en taille van 76 (Heb wel 3 kids). En ik krijg altijd te horen dat ik slanke taille heb. 86 is inderdaad al veel, maar 60 kan ik me ook geen voorstelling van maken eerlijk gezegd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |