Ik ook.. hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Welke maanden zijn weg?
Ik heb wel een idee waarom ze weg zijn!![]()
Pirelli kalenders krijg je niet zomaar. Krijgt een select gezelschap van Pirelli.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Pritt het volgende:
Waarom kost deze kalender zoveel?
Collectors iets?
Ik begin mij steeds meer af te vragenof het fenomeen 'Pirelli kalender' hier wel bekend is..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik denk niet dat je een halve kalender uit 2005 verkocht krijgt hoor![]()
en zeker niet voor 75 euro
quote:"De Pirelli Kalender is 's werelds meest prestigieuze kalender. Het is pure kunst"
ik ben er wel mee bekend hoor,maar een verzamelobject is niks meer waard als de helft ontbreektquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik begin mij steeds meer af te vragenof het fenomeen 'Pirelli kalender' hier wel bekend is..
(ok, ik weet dat ie niet compleet is, maar het blijft een verzamelobject)
Maar ik kijk het nog even aan. Slotje is zo aangevraagd
[..]
Denk dat ik hem gewoon zelf ophang.. Aan de voorkant zie je toch niet dat de helft ontbreektquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben er wel mee bekend hoor,maar een verzamelobject is niks meer waard als de helft ontbreekt![]()
wat dus overblijft is een kapotgescheurde,oude kalender voor 75 euro
Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:09 schreef hydra77 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/200(...)mQQitemZ370064762231
~60 euro inclusief verzenden. Zonder trekvlekken of uitgescheurde pagina's
Een complete pirelli kalender is geld waard. Een halve niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |