Kut film!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is american gangster btw heel donker gefilmt of heb ik een kut kwaliteit ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja maar dat heb ik ook wel hoor![]()
Ik ben wss ook de zondag van de introductie stront zenuwachtig
Wraak is een slechte raadgeverquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:35 schreef Californium het volgende:
Vind gewoon dat zij ook eens gekwetst mogen worden en ook maar 1% mogen voelen van hoe ik me voelde.... Zal er geen levenswerk van maken...maar als het ooit een keer uitkomt![]()
als sommige klanten me aanspreken in de winkel spring ik soms al in de stressquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef J-heronimus het volgende:
Oh daar had ik vroeger wel last van, nu allang niet meer
weet ik...maar als ik ooit toevallig de kans krijg, zal ik m met beide handen aanpakkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wraak is een slechte raadgever.
Ohja die moet ik ook nog kijken. Ik heb gewoon de DVD versiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is american gangster btw heel donker gefilmt of heb ik een kut kwaliteit ?
Of iemand te zoeken op een terreasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar dat heb ik ook wel hoor![]()
Ik ben wss ook de zondag van de introductie stront zenuwachtig
Zijn ze ook....quote:
Dat is wel echt kutquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Californium het volgende:
ja maar het was niet mondeling pesten en het was niet 1 persoon! Het was gewoon de hele(!) klas bijvoorbeeld in de derde en ze negeerden je gewoon....
thx... heb er zoveel aangehad om op mezelf te gaan wonen en te studeren... Heeft me zoveel goeds geleerd!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel echt kut.Wel respect dat je er sterker van bent geworden en niet bij de pakken neerzit
![]()
.
Ja nou, ik kan mensen altijd moeilijk vinden dan, en dan sta je daar zo kansloos in je eentje te zoeken, en dan mensen die je allemaal aan kijken enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of iemand te zoeken op een terreas![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Nijmegen is gewoon een gezellige stad met gezellige mensenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
thx... heb er zoveel aangehad om op mezelf te gaan wonen en te studeren... Heeft me zoveel goeds geleerd!!!
HLO is gewoon een school met onder andere veel van 'mijn soort' mensen en dat leerde me dat ik niet 'abnormaal' was en dat het dus niet mijn schuld was dat ik bijna 5 jaar het leven zuur ben gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja Nijmegen is gewoon een gezellige stad met gezellige mensen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou, ik kan mensen altijd moeilijk vinden dan, en dan sta je daar zo kansloos in je eentje te zoeken, en dan mensen die je allemaal aan kijken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja ik heb op het HLO af en toe juist het omgedraaidequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
HLO is gewoon een school met onder andere veel van 'mijn soort' mensen en dat leerde me dat ik niet 'abnormaal' was en dat het dus niet mijn schuld was dat ik bijna 5 jaar het leven zuur ben gemaakt
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blauwequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie heeft er eigenlijk 70 euro van gemaakt
Klopt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:03 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik heb op het HLO af en toe juist het omgedraaide
Damnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
Klopt...zitten er ook een paar waarvan ik denk ....wat doe jij hier?
Maar mijn vrienden hebben me dat in laten zien... Was de eerste schooldag helemaal ondersteboven dat mensen normaal deden, naast me kwamen zitten en zich voorstelden en gezellig kwamen babbelen en bij het idee om met de meisjes van de klas te gaan lunchen![]()
Het is net pas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Merk ik het nu pas op of is het ook maar sinds net?
Houniet houdt me warm voor maar 70 euroquote:
die tt? ECht al sinds 5 uur ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Merk ik het nu pas op of is het ook maar sinds net?
Dat is toch net.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
die tt? ECht al sinds 5 uur ofzo
was er tot op dat moment van overtuigd dat ik eng was en mensen afstoottequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, maar euuhh, dat mag je natuurlijk niet denken
, met die mensen ga jij ff gezellig lunchen
.
7000quote:
Jij bent het gewoon!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Houniet inmiddels wel gepost zou hebben.
daaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Houniet inmiddels wel gepost zou hebben.
Als ik 't zou kunnenquote:
Ok het is Houniet... Hou!!!quote:Nijmegen #161 - cali en yasha moeten zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |