Sommige beroepen spelen zich veelal in bed af. Ik probeer hier verder niets mee te suggereren.quote:
Werk? Laat je baas het aantal post op fok maar niet zienquote:
Zal het niet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:58 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Werk? Laat je baas het aantal post op fok maar niet zien
Tegenwoordig kunnen werkgevers het internetverkeer monitoren. Pas hiermee op!quote:
Jij bent dus niet aan het werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:09 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen werkgevers het internetverkeer monitoren. Pas hiermee op!
Ik wist wel dat een Guitarist niet zo dom was om nu nog een overpriced nvidia kaart te halenquote:
Veldhoven Zeelst?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie het is kermis hier
Nee Venray maar ook hier is het niets anders als biertjes drinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Veldhoven Zeelst?Dat is gewoon plakgas zuipen.
Dus je kunt gezellig biertjes drinken maar je zit te Fokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:16 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee Venray maar ook hier is het niets anders als biertjes drinken
Nee we beginnen pas om 8 uur vannavond de rest van de dag doen we rustenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus je kunt gezellig biertjes drinken maar je zit te Fokken
Wel echt gezellig voor je medemens als je de hele dag zit te Fokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee we beginnen pas om 8 uur vannavond de rest van de dag doen we rusten
Nou toevallig ben ik nu flink bezig maar normaal zit ik nooit op fok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wel echt gezellig voor je medemens als je de hele dag zit te Fokken
Gezellig hier he.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:38 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik nu flink bezig maar normaal zit ik nooit op fok.
Haha. Op een of andere manier kan ik niet meer stoppen met postenquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef rene29 het volgende:
Gebeurt me regelmatig.....
Maar dat heeft meer met t tijdsverschil te maken.
Zit ik hier te chatten met vrienden of familie tot middernacht in nederland....
Is t hier alweer 6 uur 's ochtends....
Blijft lastig
oh oh..... kijk uit, straks ben je verslaafdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:40 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Haha. Op een of andere manier kan ik niet meer stoppen met posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |