Is het bekend dan dat het niet klopt? Ik dacht dat het nogal wat speculatie was, en dat je voor de geschiedkunde dus beter uit kunt gaan van dat het niet zo is, maar het was inderdaad bedoeld voor de sappige hollywood film. Het is toch niet zo belangrijk of het wel of niet klopt, maar het geeft een goed sfeerbeeld voor je film.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:08 schreef Apropos het volgende:
Voor een Hollywoodfilm is dat heel aardig, maar het klopt niet.
Nee, dat kwam pas later, toen hij de geestelijke dood van de taalkunde stierf.quote:En proeft alsnog de dood?
Ik doelde op het feit dat je weer eens een afgrijselijk Anglicisme produceerde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef speknek het volgende:
Nee, dat kwam pas later, toen hij de geestelijke dood van de taalkunde stierf.
Ja, die willekeur valt mij ook steeds vaker op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef speknek het volgende:
Vervloekt zij mijn tweetalige opleiding! Vreemd dat we wel onder moeders vleugel kennen, maar niet onder de vleugel van. Nouja, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Of Feynman die met de sloten van de kluisjes loopt te rotzooien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:10 schreef speknek het volgende:
Mist een beetje een knallend slot, a-ha-ha-ha.
Iedereen weet dat de atoombom gemaakt wordt en valt, en de grootste plottwist is hooguit iets als Einstein's ommezwaai.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:11 schreef Semisane het volgende:
Willem III van Oranje-Nassau
Hoe een Stadshoudertje van Nederland, zomaar koning van England werd Nou ja gevraagd dus...ik heb wel een aantal Amerikaanse kennissen dit ooit verteld, maar ze geloofde het niet..dus een mooi moment om ze wat Europese geschiedenis te leren, maar goed...Hollywood houdt enkel van helden die een M16 kunnen vasthouden...dus hij zal het ook wel niet worden.
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het nog lang zal duren voordat Hollywood een positieve islam film gaat uitbrengen over een moslim die een einde maakt aan een christelijke beschaving. Daar zit het Amerikaans publiek echt niet op te wachtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
Fatih Sultan Mehmed Han!
Denk dat iedereen wel een film over de verovering van Constantinopel zal waarderen.
[ afbeelding ]
Yavuz Sultan Selim
Degene die in 8 jaar tijd 80 jaar werk heeft gedaan.
Afschuwelijke nationalistische kleurplatenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:47 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ]
Fatih Sultan Mehmed Han!
Denk dat iedereen wel een film over de verovering van Constantinopel zal waarderen.
[ afbeelding ]
Yavuz Sultan Selim
Degene die in 8 jaar tijd 80 jaar werk heeft gedaan.
En nog niet eens gewild door de Ottomaanse sultans zelfquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Afschuwelijke nationalistische kleurplaten
Bronnen bronnen bronnen. Ik weet dat er al honderden jaren geprobeerd wordt om de Ottomanen als wreedheden te doen overkomen. Het is alleen jammer dat de feiten tegenspreken. Denk alleen al dat hele instanties hetzelfde gebleven zijn zelfs NA verovering. Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:04 schreef Apropos het volgende:
Kost het anders tachtig jaar om veertigduizend Alevieten om te brengen?
Niet ''de Osmanen'', het is een opmerking over een sultan. In hetzelfde werk staan over Suleiman louter lovende woorden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bronnen bronnen bronnen. Ik weet dat er al honderden jaren geprobeerd wordt om de Ottomanen als wreedheden te doen overkomen. Het is alleen jammer dat de feiten tegenspreken. Denk alleen al dat hele instanties hetzelfde gebleven zijn zelfs NA verovering. Hoe kan dat nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |