iig even in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
dat weet ik niet, hij laat het niet goed zien... en ik wil 'm even niet nog meer stressen door 'm wéér op te pakken en te onderzoeken. we hebben wel gecheckt of het nog bloedde, of vies was. maar dat was niet zo.
het lijkt er in ieder geval op dat ie helemaal bij de basis is afgebroken, als je op de foto kijkt kan je ook zien dat het echt een hele nagel is
Ja hequote:
En daar kunnen met 2 in? (overdag hebben ze de rest van het hok.. ..en enorme ren)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef Hork het volgende:
Ik heb zelf een Groot Lotharinger, die heeft ongeveer hetzelfde formaat als een Reus.
Ik heb ook zelf een hok gemaakt; het nachthok heb ik zo gemaakt, dat ie in alle richtingen languit kan gaan liggen. Met zijn poten naar achteren komt dat ongeveer op 85 cm
Bedankt, site kende ik al, maar ik kan weinig informatie vinden over twee konijnen bij elkaar. (ik zal het vragen aan de fokker hoe groot een nachthok moet zijn)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:22 schreef Hork het volgende:
Tja, bij mij gaat het om eentje. Verder staat zijn hok altijd open en heeft hij dus de hele tuin ter beschikking.
Voor twee reuzen/lotharingers lijkt het me aan de krappe kant. Je zou het aan de fokker kunnen vragen natuurlijk.
linkje over huisvesting
Ik wil 2 zussen of broer* en zus* (uiteraard nadat ze geholpen zijn)quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Hork het volgende:
Lijkt me een verstandige keuze; een fokker kan je beter voorlichten.
Twee rammen kun je sowieso niet samen in een hok zetten.
Zijn idd mooie konijnen, de onze is een echte aandachtstrekker en lief voor kinderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Dandilion het volgende:
@ Hork : Groot Lotharingers zijn mooi he?
Ik heb er ook een gehad meer dan 10 jaar geleden. Eht een super groot konijn was onze Max toen:-)
Ikhad die samen met een Pappilln van middelmatige maat. Zij wit bruin en Max wit zwart lekker stel was dat :-)
konijnen liggen er altijd zo relaxt bij he...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef Hork het volgende:
[..]
Zijn idd mooie konijnen, de onze is een echte aandachtstrekker en lief voor kinderen.
[ afbeelding ]
mijn dwergje is een uit de kluiten gewassen 2,5 kg knijn gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat een gigantische beesten joh*kijkt nog eens naar haar dwergnijntjes*
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef Ynske het volgende:
operatie is gelukkig goed gegaan, Saar is weer bij me thuis
Goed nieuwsquote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef Ynske het volgende:
operatie is gelukkig goed gegaan, Saar is weer bij me thuis
die lijkt sprekend op mijn nijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
congrats!
goed dat je ze even lekker laat wennenje kunt ze nog wel wat meer geven, zeker wanneer ze nog groeien. maar je kan ze beter niet 's ochtends voeren, want het is de bedoeling dat ze 's ochtends de blindedarmkeutels opeten die ze dan hebben. dat is belangrijk voor de spijsvertering. maar wanneer er dan lekkere verse brokjes worden neergezet, is dat natuurlijk veel aantrekkelijker. naast de brokjes mogen/moeten ze ook onbeperkt hooi hebben, dus honger zullen ze niet krijgen.
maak je ook eens foto, want dwergjes zijn zo lief!
Tommie groet alle andere konijntjes!
[ link | afbeelding ]
oooh *smelt*quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
die lijkt sprekend op mijn nijn
die heet Pebbles en is een meisje dan nu zo'n 6 maandjes oud.
heeft nu best wel last van haar hormonen denk ik, wil niet vaak meer opgepakt of geaaid worden.
foto van een paar maanden geleden
[ afbeelding ]
ook al in de paas stemming
[ afbeelding ]
jah schatje hequote:
sinds saar mijn dwerg vorige week geholpen is is ze echt een tutter geworden, komt steeds bij me op bed liggen tegen me aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah schatje he
maar hoe oud is jouw dwergje?
heb je ook problemen gehad dat hij door hormonen minder aandacht wil/ wegrent als je je hand in de ren steekt
ik weet het niet... hij is nu twee of drie of zo, maar ik kreeg m als afdankertje dus precies weet ik het niet, hij is vrij snel daarna gecastreerd. nu issie heel lief in ieder geval en vind het leuk om bij je te komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah schatje he
maar hoe oud is jouw dwergje?
heb je ook problemen gehad dat hij door hormonen minder aandacht wil/ wegrent als je je hand in de ren steekt
jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik weet het niet... hij is nu twee of drie of zo, maar ik kreeg m als afdankertje dus precies weet ik het niet, hij is vrij snel daarna gecastreerd. nu issie heel lief in ieder geval en vind het leuk om bij je te komen.
maar misschien is jouw nijn nu gewoon een beetje aan het puberen?
is het een vrouwtje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jadat denken wij (vriendin en ik) ook al aan
maar we weten nog niet zo goed hoe we daar het beste mee om kunnen gaan... ze is ons eerste konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |