Omdat je een statement maakt als je in uniform meeloopt.quote:
waarom zou je een statement moeten maken? Je mag als homo bij defensie werken, net zoals een hetero dat mag klaar punt over endex uit. Dat gezeik over acceptatie, statements en weet ik veel wat. Waarom zou een homo zo nodig in uniform kenbaar moeten maken dat ie homo is? lekker belangrijk! whats next? een roze baret? een roze DT speldje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je een statement maakt als je in uniform meeloopt.
Zoals dus vorig jaar wél gemaakt mocht worden op Roze Zaterdag, en zoals de politie die dus wél maakt, en de burgemeester, etc etc.
Daarom slaan vergelijkingen met carnaval natuurlijk als kut op dirk.
Haha herkenbaar, mijn vriendin wil dat ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:07 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ga aan t einde van de maand trouwen, en mn verloofde wil dat ik mn DT(nette uniform) en zelfs daarvoor moet je toestemming vragen aan je commandant.
En dr is niks mis mee dat je niet in militair uniform mee mag lopen in een gay parade, waarom zou je ook?
Dat gaat mij ook te ver, het grote voordeel is nu wel dat je geen pak hoeft aan te schaffen/huren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef Bouke-p het volgende:
Mn DT aan doen is wel ok, mn is getuige en die trekt ook zn DT aan net zoals een paar collega's.
Das allemaal leuk en aardig, maar het aanbod om mn trouwerij op een kazerne te houden inc. een complete cermonie etc heb ik maar afgeslagen.
Hoi. Waarom liep V/d Knaap vorig jaar mee met wat generaals enzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:57 schreef Bouke-p het volgende:
Als militair meelopen in een gay parade is net zo nutteloos als als militair meedoen aan een carnavals optocht en dus beide gewoonweg NIET toegestaan.
Speciaal voor jullie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. Waarom liep V/d Knaap vorig jaar mee met wat generaals enzo?
Waarom loopt de politie mee?
Allemaal niet toegestaan he?
Pas op of ik ga kijken of je je leeftijd hebt ingevuld...
En zo'n club moet dus gewoon mee kunnen lopen en flyers uitdelen etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:38 schreef Heatseeker het volgende:
Speciaal voor jullie.
http://www.shk.nl/
Hou op! Ik denk in beelden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo'n club moet dus gewoon mee kunnen lopen en flyers uitdelen etc.
Het gaat er niet om dat militairen in uniform dronken lallend op een bootje willen staan met hun piemol uit de broek....
vd knaap is geen militair en een generaal hoeft nagenoeg nergens toestemming voor te vragen, voordeel van generaal zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. Waarom liep V/d Knaap vorig jaar mee met wat generaals enzo?
Waarom loopt de politie mee?
Allemaal niet toegestaan he?
Pas op of ik ga kijken of je je leeftijd hebt ingevuld...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:55 schreef Bouke-p het volgende:
vd knaap is geen militair en een generaal hoeft nagenoeg nergens toestemming voor te vragen, voordeel van generaal zijn.
en waarom ze meeliepen? vd knaap alleen om zieltjes te winnen, die generaals wss omdat ze moesten.
Het is eerder "waarom opeens níet" aangezien in het verleden ze wel in uniform met Roze Maandag meeliepen en met het Rotterdamse Zomercarnaval (minstens zo uitbundig, en zo niet nog uitbundiger).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:16 schreef Cheiron het volgende:
Ik begrepe van een kennis dat je je pak ook niet aan mag naar Carnaval. Nou, dit is toch niet anders? Wat een gezeik weer zeg. Maar nu moet het opeens wel kunnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |