Die avatarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:40 schreef thefunny het volgende:
Koop een pakje boter. Daar krijg je ze ook nog wel eens bij.
Je zou juist moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Omdat je examinator weet dat jij die twingo gaat halen als je slaagt.
Je maakt een typo. Je bedoelt waarschijnlijk dat hij slaag moet krijgen als hij een Twingo gaat rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou juist moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je maakt een typo. Je bedoelt waarschijnlijk dat hij slaag moet krijgen als hij een Twingo gaat rijden.
Dus je geeft hierbij toe dat er alleen maar klapjosti's en andere niet capabele lui rondtuffen in die doodskistenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je zou juist moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden!
Nee, dat bedoel ik niet. Je zou moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden, want die zijn zo veilig dat zelfs hele slechte bestuurders er goed in kunnen rijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:43 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dus je geeft hierbij toe dat er alleen maar klapjosti's en andere niet capabele lui rondtuffen in die doodskisten
Zo capabel als de bestuurder is, zo veilig is de auto. Niet van die nonsens uitkramen, aap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je zou moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden, want die zijn zo veilig dat zelfs hele slechte bestuurders er goed in kunnen rijden
Het is en blijft KLB hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo capabel als de bestuurder is, zo veilig is de auto. Niet van die nonsens uitkramen, aap.
Scherpe constatering. Heb je nog wat van die posts waarmee je het niveau van dit topic zienderogen opkrikt?quote:
Natuurlijk, deze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Scherpe constatering. Heb je nog wat van die posts waarmee je het niveau van dit topic zienderogen opkrikt?
Een andere avatar zou al een hoop schelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die posts waarmee je het niveau van dit topic zienderogen opkrikt?
Eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Feyenoord avatar + 'Dat je nerd bent! + voornaam 'Rico' helpen allemaal niet echt.
Pak Dreft toch ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:40 schreef thefunny het volgende:
Koop een pakje boter. Daar krijg je ze ook nog wel eens bij.
Precies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:31 schreef rival het volgende:
kijk eens om je heen wat voor een ellende er rondrijd op de nederlandse wegen....
alleen mensen die geen rijbewijs verdienen maar hem wel hebben.
echt waar, het gros snapt er geen moer van, weet niet hoe voor te sorteren, voorang te verlenen of in te parkeren. en ga zo maar door....
met dat in mijn achterhoofd, hoe fucking slecht ben je dan wel niet als je zakt voor je examen
Oh ja, vandaar dat mijn auto spontaan uitweek toen die Twingo voorrang nam en de rotonde op kwam knallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je zou moeten slagen als je daarna Twingo gaat rijden, want die zijn zo veilig dat zelfs hele slechte bestuurders er goed in kunnen rijden
Kraak jij mijn insidersgrap eens niet afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Feyenoord avatar + 'Dat je nerd bent! + voornaam 'Rico' helpen allemaal niet echt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat ze vinden dat jij niet kan rijden.
Ik herken het. Volgende keer NOG meer pillenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Snever het volgende:
3 keer nu
Eerste 2 keer heel erg zenuwachtig en iets van 3 ingrepen gehad
Nu met pillen geen ingrepen maar net niet voldoende
Nou lache man......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik herken het. Volgende keer NOG meer pillen![]()
Heb een keer meegemaakt dat een goser zwaar stoned af probeerde te rijden, das lachen geblazen als je die examinator uit ziet stappen met zn witte kop van angst
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Snever het volgende:
3 keer nu
Eerste 2 keer heel erg zenuwachtig en iets van 3 ingrepen gehad
Nu met pillen geen ingrepen maar net niet voldoende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |