Achterhaaldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef tuxepux het volgende:
Misschien had ze geen muntjes van 5 cent meer, maar had ze wel net 6 rollen euromunten in de kassa gegooid.
dat zou ik ook doen als mijn 5 centen bijna op zijn, 6 rollen euromunten erin flikkeren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef tuxepux het volgende:
Misschien had ze geen muntjes van 5 cent meer, maar had ze wel net 6 rollen euromunten in de kassa gegooid.
Je hebt het niet altijd zelf voor het zeggen, als kassamiep. Je moet het doen met wat je krijgt, he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
dat zou ik ook doen als mijn 5 centen bijna op zijn, 6 rollen euromunten erin flikkeren!
It's a sucky life, and just when you think it can't suck anymore it doesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:16 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Je hebt het niet altijd zelf voor het zeggen, als kassamiep. Je moet het doen met wat je krijgt, he.
Misschien had ze ook geen 10 cent stukken meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef Renesite het volgende:
Al had die muts beter kunnen zeggen "heeft u er nog 5 cent bij? Ik ben bijna door mijn kleingeld" or whut...
Wat is daar mis mee? Liever Dirk dan Aldi of Lidl, waar je 10 à 15 minuten voor de kassa staat te wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:03 schreef spijkerbroek het volgende:
TS gaat naar de Dirk van den Broek om boodschappen te doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Liever Dirk dan Aldi of Lidl, waar je 10 à 15 minuten voor de kassa staat te wachten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi bij de MacDonalds oid, als je zegt "zal ik er 20 cent bijdoen?" en dat het angstzweet dan al uitbreekt en er een bange blik in die ogen verschijnt bij zo'n kassadoos
Ik vind het altijd zo mooi bij de MacDonalds oid, als je zegt "zal ik er 20 cent bijdoen?" en dat het angstzweet dan al uitbreekt en er een bange blik in die ogen verschijnt bij zo'n kassadoos
Inderdaad. Ook leuk is om totaal random een aantal centen te noemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ging zo altijd aan het begin van de dag kleingeld verzamelen zodat ik gedurende de dag voldoende wisselgeld had en tegen het eind van de dag gaf ik mijn kleingeld weer zoveel mogelijk uit zodat ik 's avonds niet zoveel hoefde te tellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:26 schreef Marcel_V het volgende:
Misschien waren de 5 eurocentmuntjes wel bijna op!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook leuk is om totaal random een aantal centen te noemen.
Je koopt iets voor 4,95 euro en geeft 20 euro. 'Zal ik er 30 cent bij doen?' Muts achter de balie helemaal in paniek.
Juist ja, zo vervelend is dat als de winkel net open is en je nog amper geld in je kassa hebt zitten. Wordt vooral gedaan door bejaarden trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef roze-meisje het volgende:
ik vraag ook altijd onmogelijke bedragen erbij, inderdaad vanwege het nog beschikbare kleingeld
ohhh en willen jullie niet een bedrag van 3 euro met 50 betalen![]()
zo dat moest er even uit
ts je bent een losert
TS is misschien een losert, jij zit achter de kassaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef roze-meisje het volgende:
ik vraag ook altijd onmogelijke bedragen erbij, inderdaad vanwege het nog beschikbare kleingeld
zo dat moest er even uit
ts je bent een losert
Dat is niet het probleem van de klant. Zij willen betalen. Als de winkel geen wisselgeld heeft, dan moet de winkel daar maar voor zorgen. Sterker nog, een winkel mag geen briefje van 200 euro weigeren, het is een wettig betaalmiddel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef On het volgende:
Juist ja, zo vervelend is dat als de winkel net open is en je nog amper geld in je kassa hebt zitten.
ja erg hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
TS is misschien een losert, jij zit achter de kassa
Maar het is wel irritant dat kan je niet ontkennen, aan het eind van de dag moet het meerendeel gewoon uit de kassa verwijdert worden. Ik heb al veel keren gehad dat ik naar een andere winkel moest om geld te wisselen omdat iemand met 50 euro kwam aanzetten voor een klein bedrag. Natuurlijk heeft die klant het volle recht maar blij word ik er niet van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van de klant. Zij willen betalen. Als de winkel geen wisselgeld heeft, dan moet de winkel daar maar voor zorgen. Sterker nog, een winkel mag geen briefje van 200 euro weigeren, het is een wettig betaalmiddel.
wil je over je problemen praten?quote:
Gewoon vragen: Heeft u er 3 euro bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef roze-meisje het volgende:
zo dat moest er even uit
ts je bent een losert
Het is inderdaad een wettig betaalmiddel maar een winkelier is niet verplicht om deze te accepteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van de klant. Zij willen betalen. Als de winkel geen wisselgeld heeft, dan moet de winkel daar maar voor zorgen. Sterker nog, een winkel mag geen briefje van 200 euro weigeren, het is een wettig betaalmiddel.
Risico van het vak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef On het volgende:
Maar het is wel irritant dat kan je niet ontkennen, aan het eind van de dag moet het meerendeel gewoon uit de kassa verwijdert worden. Ik heb al veel keren gehad dat ik naar een andere winkel moest om geld te wisselen omdat iemand met 50 euro kwam aanzetten voor een klein bedrag. Natuurlijk heeft die klant het volle recht maar blij word ik er niet van.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef r2dGeert het volgende:
Had haar even enchant dan, met zoeen magic spell.
Ga WoW spelen
Ik heb wel eens een frietje met een 50 Euro betaald, maar de geldautomaat had niet kleiner.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef roze-meisje het volgende:
zo dat moest er even uit
ts je bent een losert
Ze mogen het weigeren als het bij de het betreden van de winkel kenbaar wordt gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |