Ja, vooral dat snelle stukje over zijn plasma is goed!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
kk zeg
wat een moeite
en youssef en kamal pwnt 100procent
heb je deze al gezien?
Meeste mensen snappen het niet, schieten gelijk in de verdediging.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:47 schreef JDeStoereNeger het volgende:
lol idd
anders verneuk je topic
hier iig:
[ afbeelding ]
ook een marokkaan, en solo
Edit-
en al die NLers op youtube maar zeiken over Y&K
ze begreipen het gewoon niet
Een cactusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:53 schreef JDeStoereNeger het volgende:
je hebt em hoor, appa idd
en wtf is dat?
een cactus ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]Racoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Johnny CashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Peter Pan Speedrockquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef Motorhoofd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechter gedeelte, die met die kleurtjes dus, staat voor het 2e gedeelte van de bandnaam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft die 'schaalindeling'(?) nog iets te maken met de bandnaam?
Sugarbabesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Makkelijke:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen jelly, wel goede richtingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet. ik zit aan iets met jelly te denken.
1 - fiddy centsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:54 schreef Krullenkut het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje voor de hand liggend maar toch
Horen ze allemaal bij elkaar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:37 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
.
.
[ afbeelding ]+[ afbeelding ]
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Nee, tis ook geen bloed.quote:
Yesssquote:
Nightwish?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik heb weer wat slaaptijd verspilt met het maken van een paint.![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik had hem niet zo snel door, maar ik ben in dit topic gewoon erg goed.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:49 schreef Sno0ze het volgende:
The cars is het enige wat ik kan bedenken...maar er is maar 1 auto te zien...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:38 schreef Vodkadruppel het volgende:![]()
Deze is makkelijk:
[ afbeelding ]
Skodaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:57 schreef Yueh het volgende:
[..]
Gek, da is toch zo'n skoda turbo sportmet stuurbekrachting
![]()
Tis een Lexus, maar een bandquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Skoda![]()
Het is geen skoda maar je zit wel in de goede richting te denken.
Nee, geen band, artiest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis een Lexus, maar een band![]()
Geen idee
Ken heul geen artiest die Lexus heetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:15 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, geen band, artiest.
Als je hem nu nog niet weet.
tja, ik wist het ook niet...google wel..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Verrek, het bestaat![]()
nooit van gehoord![]()
wanhoopsdaad, ik weet het.quote:
nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nouja, jullie hebben hem in principe al geraden: Lexxxus.
Kerel is een parodie van zichzelf.
Nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dillinger escape plan?
Zal wel fout zijn.
JAAAAquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
Arcade fire, damn......
Wat slecht van mij.
goo goo dolls?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nieuwe, vrij makkelijk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
doomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft dat tweede plaatje iets met doom te maken of gaat het om die spinnen?
Nee, daarvoor moet er nog ietsquote:
Nee. Stijl is hiphop.quote:
Metal, (neder)Hiphop, Pop/Rock.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:56 schreef Sno0ze het volgende:
In wat voor genres ben je voornamelijk thuis dan?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Metal, (neder)Hiphop, Pop/Rock.
Redelijk breed vind ik zelf. Sta overal wel voor open.
Nee hij is meer cryptisch. Map en plattegrond zijn niet de goeie woorden. Zit wel in die richting.quote:
damageplanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zegt Pantera je iets?
Die kant moet het op.
Ik moest op wiki kijkenquote:
101 barz. kende ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
Spinal & Steen
Staat ook ergens op 101 barz.
Da's zķ'n vet nummer...quote:
genre?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is niet de naam natuurlijk.
geen idee...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
ook hiphop
of rap, ik weet eigenlijk niet zo goed het verschil, voor mij is het hetzelfde.
een mengselquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
2 kleuren in een potje, wat is dat?
ik weet er niet veel van af...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
nederhop he? Nu geef ik hem al weer weg.
heeul veeullquote:
Goeie smaak!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:51 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
heeul veeull![]()
new wave, elektro, techno, hiphop (bijna geen nl), jazz, klassiek, gothic, drone, ambient, alternative, folk, etc.
thanksquote:
Dat is met alles, hoe meer je leert kennen hoe meer je merkt dat je weinig weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:55 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
thanksik vind het wel leuk om nieuwe dingen te ontdekken...maar er is wel erg veel
niks schiet me zo te binnen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is met alles, hoe meer je leert kennen hoe meer je merkt dat je weinig weet.
Al die subgenre's enzo.
edit: ook voordeel, met elk festival is er wel iets waar je naartoe kunt.
Maar nu weer plaatje raden.![]()
2 gasten uit Nederland, een is donker ander blank. Hoe heten ze?
Ze zijn bekend.
ik weet het echt niet en ik ga er maar vandoorquote:
Ja, bij de meesten erg bekend (denk ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Bekende band (relatief gezien) ?
Dan zou ik hem moeten kunnen raden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, bij de meesten erg bekend (denk ik)
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:51 schreef thealterego1 het volgende:
REM (Rapid Eye Movement)
p.s. Als die goed is heb ik geen nieuw plaatje
Doe jij dr maar 1.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Das wel het leukste idd![]()
Jij een nieuwe of ik? Iemand anders?
ben wel zo weg
Ok, een makkelijke denk ik, voor jou tochquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door thealterego1 op 06-08-2008 19:55:36 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef thealterego1 het volgende:
[ afbeelding ]Ga je hem gelijk al spoileren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verzin later een nieuwe.
Emperor?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nee, zijn naam is anders maar qua 'beroep' zit je goed.
Tis soms moeilijk in te schatten iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Snel! Ik dacht dat ie weer te moeilijk was.
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
Medicine?
Anders moet je even hinten.
Engeland, alternative (gothic) rockquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik schuif dit op het feit dat het zo laat is.
Welk land? Genre?
ik heb een idee...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Engeland, alternative (gothic) rock
quote:
Makkelijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Te makkelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:46 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Makkelijk?![]()
L?
Edit: zag vis niet. elvis.
De Elvis heeft geen achternaam nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:48 schreef nachtzuster het volgende:
Bestaat gewoon Elvis ook eigenlijk, of bedoel je Elvis Presley? dé Elvis gewoon dus
Nee klopt, vroeg het me alleen afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
De Elvis heeft geen achternaam nodig.
Klinkt wel exotisch op de een of andere manier.quote:
Nee ik zie hem ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Whehe, ik dacht dat deze vrij makkelijk was.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Whehe, ik dacht dat deze vrij makkelijk was.
Van wiki, die sterretjes is natuurlijk waar de bandnaam hoort, alleen het aantal sterretjes klopt niet!quote:Assigning a musical genre to ********* is difficult, as its style is particularly eclectic. However, its early work could be considered a mix between post-punk and goth rock.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:18 schreef Sno0ze het volgende:
Dead can dance. Natuurlijk! (Ik ben hier gewoon slecht in.)
Ik kom er niet 1 2 3 op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:21 schreef Sno0ze het volgende:
Laatste voor mij vandaag, daarna ga ik even slapen![]()
[ afbeelding ]
Eerste waar ik aan dacht was Small Faces?quote:
Maar ze zijn juist net ballonnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eerst waar ik aan dacht was Small Faces?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht was Small Faces?
Maar met kleine gezichtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar ze zijn juist net ballonnen.
Ja, daarom twijfelde ik ook, de gezichtjes zelf zijn wel klein in vergelijking met de hoofdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar ze zijn juist net ballonnen.
Jup.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:31 schreef nachtzuster het volgende:
Plaats zo nog even een nieuwe maar ben wel gelijk weg dan.
en jullie ook begreep ik
Neinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nightfall?
Zal wel weer niet.
Keej, als je een hint wil hoor ik het wel,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik even verder brainstormen.
Nee ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Darkness falls?
Niet de wegen, het zijn 2 plaatjes met dezelfde betekenis omdat het antwoord meervoud isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat is precies het ding dat aan die plaatjes op moet vallen, de nacht die invalt, de wegen, de stad?
Neequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dark funeral?
fail
verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |