Nee hij is meer cryptisch. Map en plattegrond zijn niet de goeie woorden. Zit wel in die richting.quote:
damageplanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zegt Pantera je iets?
Die kant moet het op.
Ik moest op wiki kijkenquote:
101 barz. kende ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
Spinal & Steen
Staat ook ergens op 101 barz.
Da's zó'n vet nummer...quote:
genre?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is niet de naam natuurlijk.
geen idee...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
ook hiphop
of rap, ik weet eigenlijk niet zo goed het verschil, voor mij is het hetzelfde.
een mengselquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
2 kleuren in een potje, wat is dat?
ik weet er niet veel van af...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
nederhop he? Nu geef ik hem al weer weg.
heeul veeullquote:
Goeie smaak!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:51 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
heeul veeull![]()
new wave, elektro, techno, hiphop (bijna geen nl), jazz, klassiek, gothic, drone, ambient, alternative, folk, etc.
thanksquote:
Dat is met alles, hoe meer je leert kennen hoe meer je merkt dat je weinig weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:55 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
thanksik vind het wel leuk om nieuwe dingen te ontdekken...maar er is wel erg veel
niks schiet me zo te binnen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is met alles, hoe meer je leert kennen hoe meer je merkt dat je weinig weet.
Al die subgenre's enzo.
edit: ook voordeel, met elk festival is er wel iets waar je naartoe kunt.
Maar nu weer plaatje raden.![]()
2 gasten uit Nederland, een is donker ander blank. Hoe heten ze?
Ze zijn bekend.
ik weet het echt niet en ik ga er maar vandoorquote:
Ja, bij de meesten erg bekend (denk ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Bekende band (relatief gezien) ?
Dan zou ik hem moeten kunnen raden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, bij de meesten erg bekend (denk ik)
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:51 schreef thealterego1 het volgende:
REM (Rapid Eye Movement)
p.s. Als die goed is heb ik geen nieuw plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |