Goedemorgen
InleidingElke morgen heb je ze weer. Kansloze "hard"werkende burgers die met hun slaperige rotkop in de auto stappen terwijl ze nog niet eens een fatsoenlijke bak koffie en een broodje door de strot hebben gerost
Samenvatting/algemene klachtDat betekent dus om een intressant lang verhaar kort te maken, deze ochtedhomo's denken nog dat ze de enige op de weg zijn. Schijtlangzaam blijven rijden, nog nooit van spiegels hebben gehoort lijkt het? alleen maar denken dat er op de linkerbaan asfalt richt (joost mag weten wat ze denken dat er op rechts zit?)
Waar het nu om gaat/klachtIk kom dus aan op een klaverblad, neem die afslag hard toch

en moet dus uiteindelijk invoegen op de aankomende snelweg. Maar dat is zoeen helden ding waar ik moet invoegen, en anderen direct uitvoegen. Dus ik wil invoegen, komt der zo een keel aan die wil uitvoegen, MET 90! Terwijl ik aan kom dieselen met 130

Conclusie ik vol in de remmen met me goedkope opel zonder ABS. Gaat die pauperaar ook nog eens op de vluchtstrook staan op die in-uit voeg strook.
En toen en toen en toenIk rijd achter em aan, en op het moment dat hij wil uitstappen,
RIJD IK KANKER HARD OVER HEM HEEN! toeter ik hevig zoals alleen ik dat kan, ik pak mijn puike middelvinger er bij.. en.. en.. HIJ KIJKT NIET EENS
DÉ paint
KlachtenOchtenrijders
Afsnijders
En alle overige helden
Moeders met kinderwagens
Hoiiiiiiii 
[ Bericht 2% gewijzigd door DeHangui op 05-08-2008 07:44:31 (paint toevoeging) ]
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen
[TK]Wielrennerfiets #4Mijn beste topic. Ooit.
Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.