abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60567805
Goedemorgen

Inleiding
Elke morgen heb je ze weer. Kansloze "hard"werkende burgers die met hun slaperige rotkop in de auto stappen terwijl ze nog niet eens een fatsoenlijke bak koffie en een broodje door de strot hebben gerost

Samenvatting/algemene klacht
Dat betekent dus om een intressant lang verhaar kort te maken, deze ochtedhomo's denken nog dat ze de enige op de weg zijn. Schijtlangzaam blijven rijden, nog nooit van spiegels hebben gehoort lijkt het? alleen maar denken dat er op de linkerbaan asfalt richt (joost mag weten wat ze denken dat er op rechts zit?)

Waar het nu om gaat/klacht
Ik kom dus aan op een klaverblad, neem die afslag hard toch en moet dus uiteindelijk invoegen op de aankomende snelweg. Maar dat is zoeen helden ding waar ik moet invoegen, en anderen direct uitvoegen. Dus ik wil invoegen, komt der zo een keel aan die wil uitvoegen, MET 90! Terwijl ik aan kom dieselen met 130 Conclusie ik vol in de remmen met me goedkope opel zonder ABS. Gaat die pauperaar ook nog eens op de vluchtstrook staan op die in-uit voeg strook.

En toen en toen en toen
Ik rijd achter em aan, en op het moment dat hij wil uitstappen, RIJD IK KANKER HARD OVER HEM HEEN! toeter ik hevig zoals alleen ik dat kan, ik pak mijn puike middelvinger er bij.. en.. en.. HIJ KIJKT NIET EENS

DÉ paint

Klachten

• Ochtenrijders

• Afsnijders

• En alle overige helden

• Moeders met kinderwagens

Hoiiiiiiii

[ Bericht 2% gewijzigd door DeHangui op 05-08-2008 07:44:31 (paint toevoeging) ]
  • Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_60567808
    pi_60567876
    Je moest remmen voor hem, daarna kon hij zijn wagen aan de kant zetten en aanstalte maken om uit te stappen. Pas toen passeerde je hem?

pi_60567927
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 06:52 schreef Knekwurst het volgende:
    Je moest remmen voor hem, daarna kon hij zijn wagen aan de kant zetten en aanstalte maken om uit te stappen. Pas toen passeerde je hem?
    Hallo! Hij zegt toch dat hij een Opel Diesel heeft... Wat verwacht je dan? Dat zo'n ding harder kan rijden dan dat die ander kan lopen? Nee, effe serieus hoor......
    pi_60567932
    Ik moest vol in de remmen omdat hij mij afsneed. Hij wilde met 90 inuit voegen, maar dat deed hij over het verdrijvingsvlak

[ Bericht 30% gewijzigd door DeHangui op 05-08-2008 07:18:11 (p) ]
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:17:05 #6
    24652 tisauch
    Don't mention the war
    pi_60567949
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 06:21 schreef DeHangui het volgende:
    ....met me goedkope opel
    Pauper
    Qui habet aures audiendi audiat
    pi_60567957
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:17 schreef tisauch het volgende:

[..]

Pauper
    Jij rijd gazelle, das nog erger
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    pi_60567994
    TS kan niet rijden
    pi_60567996
    De paint ter illustratie is onderweg
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:41:30 #10
    24652 tisauch
    Don't mention the war
    pi_60568069
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:18 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Jij rijd gazelle, das nog erger
    Busted!
    Qui habet aures audiendi audiat
    pi_60568089
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:41 schreef tisauch het volgende:

[..]

Busted!

Tevens de paint is aanwezig
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:46:11 #12
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_60568095
    Of van die Opelidioten van 75+, die dr vroeg op uit trekken
    If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
    pi_60568125
    Terechte klacht. Ook van die Josti's die aan het begin van de invoeg strook lekker in de rij te gaan staan om in te voegen terwijl de invoeg strook 3KM lang is. Bij Rotterdam als je vanaf Den Haag komt bij Rotterdam zuid staan die rand josti's ook elke dag.
    pi_60568126
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:46 schreef Het_hupt het volgende:
    Of van die Opelidioten van 75+, die dr vroeg op uit trekken
    True W-A-A-R-D-E-L-O-O-S
    pi_60568145
    WAT EEN LELIJKE AUTO HEB JE ZEG, NIET EENS STOERE BESTICKERING EROP?
    In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
    pi_60568171
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:55 schreef jordeeeh het volgende:
    WAT EEN LELIJKE AUTO HEB JE ZEG, NIET EENS STOERE BESTICKERING EROP?

oeh oeh heb je nou ook zoeen aparte schrijfstijl enzo?
    pi_60568186
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:00 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

oeh oeh heb je nou ook zoeen aparte schrijfstijl enzo?
    JA, LEKKER MENSEN IRRITEREN

IK VIND HET ZELF OOK TERING IRRITANT ALS ANDEREN HET DOEN, MAAR HET MAG SCHIJNBAAR. TOT DIE TIJD LEKKER PROVOCEREN DAN MAAR
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:06:29 #18
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_60568197
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:03 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

JA, LEKKER MENSEN IRRITEREN

IK VIND HET ZELF OOK TERING IRRITANT ALS ANDEREN HET DOEN, MAAR HET MAG SCHIJNBAAR. TOT DIE TIJD LEKKER PROVOCEREN DAN MAAR

48 uurtje scoren?
    pi_60568213
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:06 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

48 uurtje scoren?
    NEE, WANT IK WIL GEWOON IN CAPS-SUB SCHRIJVEN. EN ALS JE IETS WILT DAN MAG HET VAN DE FA'S
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:19:07 #20
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_60568266
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:11 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

NEE, WANT IK WIL GEWOON IN CAPS-SUB SCHRIJVEN. EN ALS JE IETS WILT DAN MAG HET VAN DE FA'S
    wil je tubgirl dan ff plaatsen?
    pi_60568275
    Ligt daar linksboven in je paint nou een neger te zonnen?
    pi_60568336
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:19 schreef fratsman het volgende:
    Ligt daar linksboven in je paint nou een neger te zonnen?
    Het is een motorrijder, maar de neger zou beter zijn. Vanaf nu is het een neger
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:34:11 #23
    61660 Lariekoek
    Zo, jij bent echt grappig.
    pi_60568375
    Terechte klacht.
    Mensen die al uitvoegen terwijl invoegers voorrang hebben
    la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
    pi_60568378
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:19 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

wil je tubgirl dan ff plaatsen?
    NEE
    pi_60568476
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 08:34 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

NEE
    Normeal gaan type dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')