Hallo! Hij zegt toch dat hij een Opel Diesel heeft... Wat verwacht je dan? Dat zo'n ding harder kan rijden dan dat die ander kan lopen? Nee, effe serieus hoor......quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 06:52 schreef Knekwurst het volgende:
Je moest remmen voor hem, daarna kon hij zijn wagen aan de kant zetten en aanstalte maken om uit te stappen. Pas toen passeerde je hem?
Jij rijd gazelle, das nog ergerquote:
quote:
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:46 schreef Het_hupt het volgende:
Of van die Opelidioten van 75+, die dr vroeg op uit trekken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:55 schreef jordeeeh het volgende:
WAT EEN LELIJKE AUTO HEB JE ZEG, NIET EENS STOERE BESTICKERING EROP?
JA, LEKKER MENSEN IRRITERENquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:00 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
oeh oeh heb je nou ook zoeen aparte schrijfstijl enzo?
48 uurtje scoren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA, LEKKER MENSEN IRRITEREN
IK VIND HET ZELF OOK TERING IRRITANT ALS ANDEREN HET DOEN, MAAR HET MAG SCHIJNBAAR.TOT DIE TIJD LEKKER PROVOCEREN DAN MAAR
NEE, WANT IK WIL GEWOON IN CAPS-SUB SCHRIJVEN. EN ALS JE IETS WILT DAN MAG HET VAN DE FA'Squote:
wil je tubgirl dan ff plaatsen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NEE, WANT IK WIL GEWOON IN CAPS-SUB SCHRIJVEN. EN ALS JE IETS WILT DAN MAG HET VAN DE FA'S
Het is een motorrijder, maar de neger zou beter zijn. Vanaf nu is het een negerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:19 schreef fratsman het volgende:
Ligt daar linksboven in je paint nou een neger te zonnen?![]()
Normeal gaan type dan?quote:
Ga jij mijn auto schuren, plamuren, schruren, rolleren en aflakken dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:52 schreef titanio het volgende:
Joh kijk een wat vaker van die Amerikaanse politie achtervolgings filmpjes dan leer je hoe met dit soort gasten om te gaan. Gewoon effe aantikken en hoppa weer een kneus minder in het verkeer als tie tenminste van het talud afdondert.
Zo zou elke op der uit moeten zien. Als je smorgens op je werk komt en je gaat Fok! op moet je ge-amuseert worden. Ook als is het onderwerp waardeloos, het moet er toch goed uitzien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand die werkt maakt van zijn OP !!
HULDE !!
Inderdaad, en dat ook nog met een terechte klachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand die werkt maakt van zijn OP !!
HULDE !!
Waaruit haal jij dat ik van mijne slopel af wou?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:00 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Gast, ik dacht dat je van die Slopel af wou waarom ga je dan remmen![]()
Lief van je, heb der ook echt me best opgedaanquote:
Gang had ik al, lees: 130quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:41 schreef s-sidderaal het volgende:
Terechte klacht. Mensen die uitvoegen en de wagen nog net voor je drukken en dan vol in de ankers gaan, terwijl jij probeert gang te maken om in te kunnen voegen.
Dan nog kijk je in je spiegels, en doe je je alarm lichten aan, en niet pas als je op de vluchtstrook staat..quote:
Nou ja daarna reed je weg al tuterend met je middelvinger ik dacht kut hij baalde dat ik hem niet raakte. Dus ik vond het een beetje lullig voor je dat je die Slopel nog steeds heb sorry manquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:03 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waaruit haal jij dat ik van mijne slopel af wou?
TUUT
Schade geld beuren okquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Nou ja daarna reed je weg al tuterend met je middelvinger ik dacht kut hij baalde dat ik hem niet raakte. Dus ik vond het een beetje lullig voor je dat je die Slopel nog steeds heb sorry man
En dan moet ik c-ker ook pecht krijgen :|quote:
JA!~! MET JE SLOPEL!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:27 schreef DeHangui het volgende:
[..]
En dan moet ik c-ker ook pecht krijgen :|
Dat is een zonnende negert o het punt om overgereden te wordenquote:
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |