quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan dat knopje helemaal niet vinden
Ik had van jou ook niet meer verwacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nergens te vinden..
edit: Oeps..toch te vinden![]()
Wat bedoel je, minkukel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik had van jou ook niet meer verwacht.
Om er vloeitjes van te knippen?quote:
Waar is de .rar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:31 schreef Birra het volgende:
Ik heb de naaktfoto's van yvonne uitgeprint..
Hierzo.quote:
Goatse.quote:
Nou, dr is anders niks mis met breezertopics uitprinten en dan lekker rukken op de wc op het werk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:47 schreef supertard het volgende:
Net alsof ooit iemand een fok topic uitprint
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, dr is anders niks mis met breezertopics uitprinten en dan lekker rukken op de wc op het werk!
Ik ben heul niet 'lomp'. Wat is 'lomp zijn' eigenlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jouw oeuvre.
EN DOE NU MAAR NIET NET INEENS ALSOF JE NIET LOMP BENT!!1!!!
nee omdat ik het vermakelijk vind om het nog eens terug te lezen zonder me klem te moeten zoeken naar dat topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om er vloeitjes van te knippen?
Daar hebben ze de bookmarkfunctie voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee omdat ik het vermakelijk vind om het nog eens terug te lezen zonder me klem te moeten zoeken naar dat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |