quote:FOK!forum / Klaagbaak / Print knopje bij topics supertard dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:47
Net alsof ooit iemand een fok topic uitprint
Dj_Day-V dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:49
Idd wat is dat toch irritant zeg sjongejonge
Zitten er wel in hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet eens smilies-uitprint-mode, sadness
ik ook niet... Maar kzit dan ook op mun nokia WANT IK KAN VERDOMME NIET SLAPENquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb geen print knopje.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:47 schreef supertard het volgende:
Net alsof ooit iemand een fok topic uitprint
ER WORDT OP ZIJN TIJD WEL EENS EEN BOEK VAN GEMAAKT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Idd wat is dat toch irritant zeg sjongejonge
Zal bestseller wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ER WORDT OP ZIJN TIJD WEL EENS EEN BOEK VAN GEMAAKT.
een 2e GTST dus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:58 schreef DeHangui het volgende:
Als alle schandalen nou eens in een boek kwamen.. of werden verfilmd
ER IS ECHT EEN KEER EEN BOEK GEMAAKT VAN EEN TOPIC HOORquote:
En onze gewaardeerde boswachter print natuurlijk zijn eigen topics ook uit zodat hij ze later kan bundelen tot een boekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:42 schreef Beauregard het volgende:
Dat knopje is heel handig voor doorgewinterde FOK! nerds. Neem bijvoorbeeld de_boswachter. Die heeft zo'n 84 topics die hij nog niet had gelezen uitgeprint en meegenomen op vakantie. Dan kan hij ze op de playa lezen. Replyen doet ie door er met potlood een post onder te maken. Waarna elk topic uiteraard wel doodbloedt.
Dat is ook eens gedaan door de roemruchte Boomlaars, weet ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
En onze gewaardeerde boswachter print natuurlijk zijn eigen topics ook uit zodat hij ze later kan bundelen tot een boek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |