abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61339400
zit Wackyduck ergens in SFO of NAPA Valley!!!! gewoon nieuwsgierig-mag toch!
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_61349605
Wackyduck zit in Berkeley.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_61352643
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Wackyduck het volgende:
Ik blijf van af nu tot kerst ook in de VS.
En dat nog wel met prachtig uitzicht over de San Francisco Bay.
SFSU?
  woensdag 3 september 2008 @ 17:54:19 #204
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61352903
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef Xith het volgende:
SFSU?
Waarschijnlijk Berkeley, lees hierboven.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61353729
Ik heb ook een prachtig uitzicht op de Bay......op mijn bureaubladachtergrond
Inmiddels al een tijd in NL weer mijn gewone leven opgepakt maar zit nog altijd liever in SF...
hmmmm....WAT???
pi_61366686
RNC!

Romney
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_61366766
Romney was toch eigenlijk voornamelijk populistisch rechts gebrabbel en links gebash. Huckabee was "beter".

"The party of big brother", Romney bedoelde waarschijnlijk de party van homeland security
  donderdag 4 september 2008 @ 03:48:46 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366786
Ach Romney met z'n liberal Washington. Lachwekkende speech, zo krom. Huckabee was idd stukken beter.

Maar goed, daar hebben we in POL al vijfenzeventigduizend topics over.

Ik had vandaag m'n 23e vakantiedag, heb er nog zeven over tot november. Dat is pas liberaal.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61366845
Tsja, ik heb slechts iets van 21 dagen per jaar, maar ik heb moeite om ze op te maken

Wat me hier in de US al vaker is opgevallen en nu ook met _beide_ conventies, is dat alles zo polariserend gebracht wordt. Geen greintje nuance. Wat dat betreft is de US de perfecte plaats voor stefan.
  donderdag 4 september 2008 @ 04:14:29 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366852
Ja ik ben blij dat straks die hele poppenkast over is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61367054
Ik vond Obama's speech behoorlijk inhoudsloos, veel grote woorden en beloften maar geen spoor van hoe plannen hoe hij dacht dat te realizeren. Maar dat McCain dan zo'n kansloze running mate kiest, daar zakt mijn broek toch ook wel wat van af. Maar waar hij pas echt van afzakt is dat ze in de peilingen nagenoeg gelijk opgaan.

Het zal dus wel McCain worden, uiteindelijk.
Jesus saves but death prevails.
  donderdag 4 september 2008 @ 06:12:25 #212
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61367055
Romney

Ik vond de speech van Huckabee trouwens wel goed.... maar heb hem altijd al een stuk sympatieker gevonden, was het alleen nooit met hem eens.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61367058
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef Xith het volgende:

[..]

SFSU?
LBL

Ik liep dinsdag even in downtown, en zag wat van die scholiertjes met grote broeken die ze de hele tijd met een hand vasthielden omdat ze anders afzakten. Ik dacht dat dat een stereotype was. :p
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_61367066
Hahaha, heerlijk hoe Palin gewoon heerste. Heerlijk hoe die smerige niksnut Obama in elke speech met de grond gelijk gemaakt werd. Meneertje "community organizer" met z'n inhoudloze gekrijs om change. Change? Je bedoelt zoals Palin inderdaad voor elkaar heeft gekregen? Aantoonbaar? In plaats van als "junior senator" een beetje "present" stemmen? Prachtig hoe dat ook even aangetoond werd. Hussein Obama, de grote Obamessiah, die ondanks al zijn gehuil om change nog niet eens durfde stemmen in zijn zeer respectabele 120 dagen als senator.

Hahaha, wat een grap.

Alleen idioten stemmen voor een kandidaat die zo'n waslijst aan 'change' in wil voeren:
Hogere belastingen voor burgers
Hogere belastingen voor bedrijven
Een klein en slap leger
Een grotere overheid
Een overheid die veel meer voor jou gaat bepalen
Een verbod op wapens
Lekker om tafel gaan zitten met figuren als Ahmedinejad
Enz.

Republicans
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_61367827
Ik hoop dan maar dat je meer dan $200k per jaar verdiend, eronder zal je niks merken van Obama's belastingverhogingen namelijk.

If so, petje af hoor.
  donderdag 4 september 2008 @ 08:40:49 #216
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61367862
quote:
Op donderdag 4 september 2008 06:25 schreef StefanP het volgende:
Hahaha, heerlijk hoe Palin gewoon heerste. Heerlijk hoe die smerige niksnut Obama in elke speech met de grond gelijk gemaakt werd. Meneertje "community organizer" met z'n inhoudloze gekrijs om change. Change? Je bedoelt zoals Palin inderdaad voor elkaar heeft gekregen? Aantoonbaar? In plaats van als "junior senator" een beetje "present" stemmen? Prachtig hoe dat ook even aangetoond werd. Hussein Obama, de grote Obamessiah, die ondanks al zijn gehuil om change nog niet eens durfde stemmen in zijn zeer respectabele 120 dagen als senator.

Hahaha, wat een grap.

Alleen idioten stemmen voor een kandidaat die zo'n waslijst aan 'change' in wil voeren:
Een klein en slap leger
Een grotere overheid
Een verbod op wapens
Enz.

Republicans
Stefan, jij komt nou niet echt over als een hoogopgeleid succesvol persoon, dus ik neem maar even aan dat je niet meer dan 100.000 US$ per jaar verdient. Kijk dus hier eens naar:

Ik ben ook geen fan van al Obama's standpunten, en als de GOP een beter ticket had voortgebracht dan McCain - Palin had ik waarschijnlijk nooit Obama gesteund, maarja.
pi_61371064
quote:

Hahaha, wat een grap.

Een klein en slap leger
Een grotere overheid
Een verbod op wapens
Enz.

Republicans
StefanP, Ik ben trots op je dat je met je politieke handicap toch nog je mening durft te geven!
  donderdag 4 september 2008 @ 11:17:05 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_61371179
Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom StefanP ook zo reageert over Nederland, hij doet hetzelfde over Amerikaanse zaken. Toch zielig dat je je altijd zo moet profileren, je zou bijna denken dat er wat mis is in zijn bovenkamer
  donderdag 4 september 2008 @ 13:16:05 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61373785
Bok even een eind op met die politiek troep hier. Alsof er in POL geen topics lopen.
pi_61378982
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik hoop dan maar dat je meer dan $200k per jaar verdiend, eronder zal je niks merken van Obama's belastingverhogingen namelijk.

If so, petje af hoor.
In een ander topic gaf ik al aan dat alleen mensen die in sprookjes geloven denken dat je onder de $200k per jaar niets van Obama's belastingverhogingen zult merken.

Het is een belastingplan en ik voorspel dat Obama's plan niet voldoende geld op gaat leveren om al zijn uitgavenplannen te betalen. Geld uitgeven is immers gemakkelijker dan geld afpakken. Wat volgt? Accijnsverhogingen en allerlei andere belastingen, die met name door de middenklasse opgehoest zullen worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyrebird op 04-09-2008 20:02:57 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61380205
Maar de republikeinen geloof je dan weer wel of wat?
pi_61380437
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In een ander topic gaf ik al aan dat alleen mensen die in sprookjes geloven denken dat je onder de $200k per jaar niets van Obama's belastingverhogingen zult merken.

Het is een belastingplan en ik voorspel dat Obama's plan niet voldoende geld op gaat leveren om al zijn uitgavenplannen te betalen. Geld uitgeven is immers gemakkelijker dan geld afpakken. Wat volgt? Accijnsverhogingen en allerlei andere belastingen, die met name door de middenklasse opgehoest zullen worden.
Je link werkt niet. Wil je hem even aanpassen, want ik ben wel benieuwd?

Overigens; de belastingplannen van McCain gaan nog meer kosten en daar zal dat dus ook moeten gebeuren, misschien zelfs nog erger. Dus dan moet je - lijkt mij - de minst erge kiezen. Lijkt mij Obama dan, zolang je geen tonnen per jaar harkt.

Sorry popo
  donderdag 4 september 2008 @ 18:06:49 #223
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61380645
quote:
Republicans
Toch vraag ik me af waar je naar toe gaat emigreren als de Democraten het winnen..... je lijkt een haat te hebben voor zo'n 50% van de inwoners van het land waar je nu woont.
-
  donderdag 4 september 2008 @ 20:00:22 #224
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61383373
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Presidentsverkiezing VS #33 Attention,Please board on gate..
pi_61383532
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Overigens; de belastingplannen van McCain gaan nog meer kosten en daar zal dat dus ook moeten gebeuren, misschien zelfs nog erger. Dus dan moet je - lijkt mij - de minst erge kiezen. Lijkt mij Obama dan, zolang je geen tonnen per jaar harkt.

Sorry popo
Link aangepast.

Onder McCain ga je er in theorie minder op vooruit. Maar in tegenstelling tot Obama denk ik dat zijn inschatting reeeler is, en dat hij dat geld ook daadwerkelijk op gaat halen. Ik heb me niet verdiept in zijn uitgaven, maar Obama en McCain een beetje kennende, zou het mij verbazen als McCain nog meer dan Obama (en Bush!) gaat uitgeven. De uitgaven zijn in dit geval niet zo'n probleem, het zijn de inkomsten.

Nogmaals, kijk eens naar de topverdieners. Onder Obama gaan die er meer dan zeven ton op achteruit... Zeven ton, dat laat je toch niet zo maar van je afpakken? Dan huur je toch de beste belastingadviseur in en je betaalt 'm drie en een halve ton.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')