SFSU?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Wackyduck het volgende:
Ik blijf van af nu tot kerst ook in de VS.![]()
En dat nog wel met prachtig uitzicht over de San Francisco Bay.
Waarschijnlijk Berkeley, lees hierboven.quote:
LBLquote:
Stefan, jij komt nou niet echt over als een hoogopgeleid succesvol persoon, dus ik neem maar even aan dat je niet meer dan 100.000 US$ per jaar verdient. Kijk dus hier eens naar:quote:Op donderdag 4 september 2008 06:25 schreef StefanP het volgende:
Hahaha, heerlijk hoe Palin gewoon heerste. Heerlijk hoe die smerige niksnut Obama in elke speech met de grond gelijk gemaakt werd. Meneertje "community organizer" met z'n inhoudloze gekrijs om change. Change? Je bedoelt zoals Palin inderdaad voor elkaar heeft gekregen? Aantoonbaar? In plaats van als "junior senator" een beetje "present" stemmen?Prachtig hoe dat ook even aangetoond werd. Hussein Obama, de grote Obamessiah, die ondanks al zijn gehuil om change nog niet eens durfde stemmen in zijn zeer respectabele 120 dagen als senator.
Hahaha, wat een grap.
Alleen idioten stemmen voor een kandidaat die zo'n waslijst aan 'change' in wil voeren:
Hogere belastingen voor burgers
Hogere belastingen voor bedrijven
Een klein en slap leger
Een grotere overheid
Een overheid die veel meer voor jou gaat bepalen
Een verbod op wapens
Lekker om tafel gaan zitten met figuren als Ahmedinejad
Enz.
Republicans
StefanP, Ik ben trots op je dat je met je politieke handicap toch nog je mening durft te geven!quote:Op donderdag 4 september 2008 06:25 schreef StefanP het volgende:
Hahaha, heerlijk hoe Palin gewoon heerste. Heerlijk hoe die smerige niksnut Obama in elke speech met de grond gelijk gemaakt werd. Meneertje "community organizer" met z'n inhoudloze gekrijs om change. Change? Je bedoelt zoals Palin inderdaad voor elkaar heeft gekregen? Aantoonbaar? In plaats van als "junior senator" een beetje "present" stemmen?Prachtig hoe dat ook even aangetoond werd. Hussein Obama, de grote Obamessiah, die ondanks al zijn gehuil om change nog niet eens durfde stemmen in zijn zeer respectabele 120 dagen als senator.
Hahaha, wat een grap.
Alleen idioten stemmen voor een kandidaat die zo'n waslijst aan 'change' in wil voeren:
Hogere belastingen voor burgers
Hogere belastingen voor bedrijven
Een klein en slap leger
Een grotere overheid
Een overheid die veel meer voor jou gaat bepalen
Een verbod op wapens
Lekker om tafel gaan zitten met figuren als Ahmedinejad
Enz.
Republicans
In een ander topic gaf ik al aan dat alleen mensen die in sprookjes geloven denken dat je onder de $200k per jaar niets van Obama's belastingverhogingen zult merken.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik hoop dan maar dat je meer dan $200k per jaar verdiend, eronder zal je niks merken van Obama's belastingverhogingen namelijk.
If so, petje af hoor.
Je link werkt niet. Wil je hem even aanpassen, want ik ben wel benieuwd?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In een ander topic gaf ik al aan dat alleen mensen die in sprookjes geloven denken dat je onder de $200k per jaar niets van Obama's belastingverhogingen zult merken.
Het is een belastingplan en ik voorspel dat Obama's plan niet voldoende geld op gaat leveren om al zijn uitgavenplannen te betalen. Geld uitgeven is immers gemakkelijker dan geld afpakken. Wat volgt? Accijnsverhogingen en allerlei andere belastingen, die met name door de middenklasse opgehoest zullen worden.
Toch vraag ik me af waar je naar toe gaat emigreren als de Democraten het winnen..... je lijkt een haat te hebben voor zo'n 50% van de inwoners van het land waar je nu woont.quote:
Presidentsverkiezing VS #33 Attention,Please board on gate..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je link werkt niet. Wil je hem even aanpassen, want ik ben wel benieuwd?
Link aangepast.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je link werkt niet. Wil je hem even aanpassen, want ik ben wel benieuwd?
Overigens; de belastingplannen van McCain gaan nog meer kosten en daar zal dat dus ook moeten gebeuren, misschien zelfs nog erger. Dus dan moet je - lijkt mij - de minst erge kiezen. Lijkt mij Obama dan, zolang je geen tonnen per jaar harkt.
Sorry popo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |