quote:ENSCHEDE - Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax, maar FC Twente heeft een laatste bod van de Amsterdamse club op Wielaert dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Gelukkig is de er nog wel bij...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?quote:Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Werd door Siem de Jong uit de basis gespeeld en krijgt er nu nóg een concurrent bij, logisch dus dat hij wegmoet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
Vandaag trainde hij gewoon vol mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van der Wiel zegt dat ie helemaal fit is maar heeft de afgelopen week niet meegetraint, heeft nog pijntjes en de knie is nog niet als vroeger
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
Kunnen ze idd beter Perez/Luque/Leo pakken. Die Biseswar is helemaal bagger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Ik meende me goed te herinneren dat Verbeek afgelopen zondag tegenover NOS zei dat hij nooit de intentie had om hem in de verkoop te doen. Alleen die jongen voelt er zelf weinig voor om plaats te mogen nemen op de bank of tribune. In dat geval zou het volgens hem beter zijn om een club te zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Dat maakt mij geen flikker uit, maar ze proberen zomaar met je mee te ouwehoeren om interessant te zijn en vervolgens krijg je dat soort vragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart
Volgens mij zei hij dat ze zeker tevreden zouden zijn als ze nog een Nederlandse centrale verdiger aan zouden trekken en dat zal misschien gebeuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |