abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60577967
Huntelaar is iig weer begonnen met scoren
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60578003
quote:
ENSCHEDE - Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax, maar FC Twente heeft een laatste bod van de Amsterdamse club op Wielaert dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:55:15 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578030
Mijn hemel, wat een proleten zeg op zo'n open dag.
Zaten 2 boeren achter ons op die VIP tribune, volgens mij waren het Fok!kers. Hij zei "boh, gek". Zo provenciaals als de tyfus, onwijs foute gouden ring in z'n oor.
Enfin, de boeren hadden weer een fijn dagje uit. Ik heb er veel vertrouwen in iig, Bassie deed het super. Hij presenteerde de training echt. Suarez, Cvitanich en Oleguer vielen in positieve zin op. Kenhetniet en Leonardo in negatieve zin.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:55:49 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578042
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Amsterdams accent heet dat.
Ooijer praat als een Mocro.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:01:04 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60578134
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.

Verder was het tja.... toch inderdaad " "
Gelukkig is de er nog wel bij...

Die kan wat mij betreft eerder weg dan Perez (ook al is het een hele andere positie...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:05:54 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60578225
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:54 schreef tukkeronline het volgende:

[..]
Goed zo. Geen energie meer in steken en zeker niet teveel geld.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:08:16 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60578265
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60578281
Van mij hadden ze wel wat spelers mogen ruilen inclusief een klein transferbedrag. Maar het is geen ramp als hij niet komt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:09:50 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578297
quote:
Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
-
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:10:51 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60578311
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Werd door Siem de Jong uit de basis gespeeld en krijgt er nu nóg een concurrent bij, logisch dus dat hij wegmoet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:11:34 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60578330
Absoluut, zeker als je ook het jarenplan van Bassie erbij pakt.
Daar past ie als dertiger gewoon niet in.
-
pi_60578377
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60578534
Gewoon de helft van oud Ajax speelt nu in de Europese top, toch leuk om te zien
Sneijder en van der Vaart bij Real Madrid
Chivu, Ibrahimovic en Maxwell bij Inter

Het wordt tijd voor een nieuwe lichting die dit gaat evenaren
pi_60578723
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van der Wiel zegt dat ie helemaal fit is maar heeft de afgelopen week niet meegetraint, heeft nog pijntjes en de knie is nog niet als vroeger
Vandaag trainde hij gewoon vol mee.

Ben naar de training en de wedstrijd van Lucky Ajax geweest en toen vond ik het wel weer genoeg.

Trouwens wel erg leuk dat er zo'n groot deel van de selectie jeugdspelers zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:53:47 (Onnodig deel verwijderd) ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60578791
Feyenoord en Nederland zijn goed bezig op dat gebied ja..veel jeugdspelers die worden geïntegreerd weer. Kan je van PSV niet zeggen met alleen Afellay en Marcellis. Verder breekt er gewoon niets door. Wuytens en van Eijden zullen best hun kans krijgen maar dan nog is het mager.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60578827
Feyenoord en Ajax bedoel je neem ik aan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:37:29 #167
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60578903
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
pi_60578982
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
pi_60579074
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
pi_60579120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Kunnen ze idd beter Perez/Luque/Leo pakken. Die Biseswar is helemaal bagger.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60579247
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik meende me goed te herinneren dat Verbeek afgelopen zondag tegenover NOS zei dat hij nooit de intentie had om hem in de verkoop te doen. Alleen die jongen voelt er zelf weinig voor om plaats te mogen nemen op de bank of tribune. In dat geval zou het volgens hem beter zijn om een club te zoeken.

Maar goed we praten over een kakkerlak, zonde om daar nog energie in te steken.
pi_60579250
-Deel verwijderd-

Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart

[ Bericht 73% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 17:55:16 ]
pi_60579294
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]
Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart
Dat maakt mij geen flikker uit, maar ze proberen zomaar met je mee te ouwehoeren om interessant te zijn en vervolgens krijg je dat soort vragen
pi_60579328
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
Volgens mij zei hij dat ze zeker tevreden zouden zijn als ze nog een Nederlandse centrale verdiger aan zouden trekken en dat zal misschien gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door JOHAN410 op 05-08-2008 17:01:10 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:57:58 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_60579424

QUE?!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')