abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:28:41 #276
52871 Blight
Supersized.
pi_60596358
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:11:42 #277
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60597495
Het is allemaal wel een beetje vaag over Luque. Ondanks dat ik hem bij de selectie zou willen hebben kan ik me niet voorstellen dat van Basten hem verteld heeft dat hij belangrijk gaat worden dit seizoen. Zelf zei van Basten ook dat Luque gewoon een kans kreeg tijdens de voorbereiding en meer niet. Is wel zonde om iemand met zon salaris bij de jeugd te hebben
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60597652
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
pi_60598420
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60598568
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
En Maduro die voor 3 miljoen wegging na nog een halfjaar contract te hebben dat niet zou worden verlengd
pi_60598668
Vermeer laat die Velthuizen met zn kutbek lekker janken geweldig
quote:
Velthuizen: 'Ik ben zéér teleurgesteld'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 12:48

Piet Velthuizen kreeg dinsdag een flinke domper te verwerken, nadat hij te horen had gekregen dat hij niet de eerste keeper bij het Olympisch Elftal zal zijn op de Spelen. De doelman moet zich van bondscoach Foppe de Haan schikken in een rol als tweede keeper achter Kenneth Vermeer. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden."

Het leek uiterst logisch dat Velthuizen het doel zou verdedigen tijdens de aankomende Olympische Spelen. De Vitessenaar was al maandenlang eerste doelman van het team en liep in de voorbereiding al rond met rugnummer één. De 21-jarige keeper kwam echter bedrogen uit, nadat hij te horen kreeg dat niet hij maar Vermeer de eerste keuze zou zijn. Zo zou de Ajacied beter kunnen meevoetballen met de verdediging.

"Dit voelt voor mij als een flinke klap in mijn gezicht," aldus Velthuizen tegenover De Gelderlander. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden. Het is een schitterend toernooi en ik was de nummer één, wat wil je nog meer. Ik wilde wat laten zien hier. Je kunt wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, ja. Maar goed, ik weet ook dat dit voetbal is en dat de trainer een keuze maakt."

"Wat moet ik zeggen, hij vindt dat Vermeer beter meevoetbalt. Ik pak misschien meer ballen, maar in Nederland telt het meevoetballen zwaar mee. Topkeepers in de hele wereld, van Buffon (nationale ploeg Italië, red.) tot Kahn (voormalig Duits international, red.) kan geen keeper echt meevoetballen. Zij kunnen een bal stoppen en wegtrappen, meer is niet nodig. Zij worden beoordeeld op ballen tegenhouden, de job van een keeper. Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598777
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
wie zaait zal oogsten.....
pi_60598872
Laatste alinea van bericht over Velthuizen
Lekker professioneel

"Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
pi_60598890
Ik vind Velthuizen minstens een klasse beter dan Vermeer. Maar goed zo denk ik dan.
pi_60598905
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Wereldverdediger
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:14:39 #286
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60598918
Net goed .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60598960
Voor mijn gevoel is Velthuizen toch ook wel een stuk beter dan Vermeer. Maargoed mooi voor Vermeer kan hij weer wat ervaring opdoen.
AFC Ajax
pi_60598964
Urby leeft op, Vermeer staat ineens in de basis nu nog hopen dat Vermaelen en Vertonghen heel blijven en een goed toernooi spelen.
pi_60599004
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
That's all folks!
pi_60599038
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60599218
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind dat van Basten goed bezig is. Hij probeert de problemen voor te zijn heb ik het gevoel. Dat mensen als Perez en Luque onrust zullen stoken is een risico; van Basten haalt dat risico naar voren zodat bij de aftrap van het seizoen de onrust uit de wereld is.
pi_60599469
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
Met weinig bedoel je een stuk of 6 steekjes per wedstrijd?

En Vellthuizen:

AJAX!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:39:10 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60599507
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60599537
Ben benieuwd of Vertonghen dit seizoen nog beter gaat ontwikkelen dan vorig seizoen

Wordt één van mijn favoriete Ajacieden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60599601
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
pi_60599694
Net alsof Foppe puur alleen daarom voor Vermeer kiest, omdat die beter een bal kan aannemen. In de ogen van Foppe doen Vermeer en Velthuizen kennelijk wat dat aspect (ballen tegenhouden) zo weinig voor elkaar onder, dat hij verder kijkt dan dat. Dus gaat de spelvoortzetting ook meespelen. En op basis daarvan slaat de balans uit in het voordeel van Vermeer. Foppe is ook niet gek.
pi_60599739
Hij klungelde veel te veel afgelopen wedstrijden daarom is hij gepasseerd.
pi_60599986
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef koemleit het volgende:
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.

een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.

meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
Maar door
quote:
Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van
te zeggen klinkt hij als een megahuilie.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:15:56 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60600427
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
OOk Koster is hier schuldig aan , die hem nooit opstelde
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')