En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
En Maduro die voor 3 miljoen wegging na nog een halfjaar contract te hebben dat niet zou worden verlengdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
quote:Velthuizen: 'Ik ben zéér teleurgesteld'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 12:48
Piet Velthuizen kreeg dinsdag een flinke domper te verwerken, nadat hij te horen had gekregen dat hij niet de eerste keeper bij het Olympisch Elftal zal zijn op de Spelen. De doelman moet zich van bondscoach Foppe de Haan schikken in een rol als tweede keeper achter Kenneth Vermeer. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden."
Het leek uiterst logisch dat Velthuizen het doel zou verdedigen tijdens de aankomende Olympische Spelen. De Vitessenaar was al maandenlang eerste doelman van het team en liep in de voorbereiding al rond met rugnummer één. De 21-jarige keeper kwam echter bedrogen uit, nadat hij te horen kreeg dat niet hij maar Vermeer de eerste keuze zou zijn. Zo zou de Ajacied beter kunnen meevoetballen met de verdediging.
"Dit voelt voor mij als een flinke klap in mijn gezicht," aldus Velthuizen tegenover De Gelderlander. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden. Het is een schitterend toernooi en ik was de nummer één, wat wil je nog meer. Ik wilde wat laten zien hier. Je kunt wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, ja. Maar goed, ik weet ook dat dit voetbal is en dat de trainer een keuze maakt."
"Wat moet ik zeggen, hij vindt dat Vermeer beter meevoetbalt. Ik pak misschien meer ballen, maar in Nederland telt het meevoetballen zwaar mee. Topkeepers in de hele wereld, van Buffon (nationale ploeg Italië, red.) tot Kahn (voormalig Duits international, red.) kan geen keeper echt meevoetballen. Zij kunnen een bal stoppen en wegtrappen, meer is niet nodig. Zij worden beoordeeld op ballen tegenhouden, de job van een keeper. Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Ik vind dat van Basten goed bezig is. Hij probeert de problemen voor te zijn heb ik het gevoel. Dat mensen als Perez en Luque onrust zullen stoken is een risico; van Basten haalt dat risico naar voren zodat bij de aftrap van het seizoen de onrust uit de wereld is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Met weinig bedoel je een stuk of 6 steekjes per wedstrijd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
Maar doorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef koemleit het volgende:
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.
een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.
meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
te zeggen klinkt hij als een megahuilie.quote:Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van
OOk Koster is hier schuldig aan , die hem nooit opsteldequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |