try itquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Als op de frontpage een keer een bericht komt met een link naar solomio, word je dan ook gerickrolled?
U just blew our cover!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:06 schreef DeHangui het volgende:
[ afbeelding ]
Kon he tniet laten hahaha
Google even op "hotspot shield" dat werkte gisteren prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef DeHangui het volgende:
Fuck, ben geband, hoe los ik dit op?
bij mij doet dat helemaal niks meer nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Google even op "hotspot shield" dat werkte gisteren prima.
Nee, alleen het programma splitcam is genoeg om filmpjes uit te zenden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:19 schreef Gierigesloeber het volgende:
Moet je eigenlijk een webcam hebben?
Huh? Wat voor filmjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, alleen het programma splitcam is genoeg om filmpjes uit te zenden.
Moet je de torrent ff downloaden, werkt bij mij weer prima!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:19 schreef mijndochters het volgende:
[..]
bij mij doet dat helemaal niks meer nu
hihi np ..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor de hulp needforweed, die proxies kan ik dan gebruiken als ik terug in Oman ben (waar de ISP het halve interent heeft geblokkeerd)
Hot spot shield werkt niet bij x64 installatie's heelaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je de torrent ff downloaden, werkt bij mij weer prima!
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gast, lees anders de openingspost even.
Dat kan gebeuren. Gewoon normaal gedragen of webcam emteen aanzetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef Gierigesloeber het volgende:
elke keer als ik in een room kom, word ik eruit geknikkerd
wil je mij die pm en?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je de torrent ff downloaden, werkt bij mij weer prima!
Ahaha, wtf?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:26 schreef devrouwvan het volgende:
kunnen jullie het niet vinden?
hahahahaha. dan niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |