Maakt het uit wat voor land je kiest? En je hebt maar 1 proxy nodig, of niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:34 schreef needforweed het volgende:
[..]
Je bedoelt " socks5 proxy's??
ja dat is een soort proxy die ook flash ondersteund.
ik geloof dat ook socks4, flash ondersteund maar weet ik niet zeker..
als je het ook wil moet je google op "socks5 proxy list"
en dan zijn er meerdere manieren om ze te gebruiken ik gebruik zelf proxyfirewall.. (hier te downloaden)..
JA IS GRATIS!!!! we blijven nederlanders he..
en dan moet je ze invoeren als open proxie en dan je browser koppelen aan de proxy..
zo loopt niet alles over je proxy dus word ook niet extra sloom door bijvoorbeeld msn en je kan in IE op fok zitten onder je eige ip(dat is nog altijd sneller) en bijvoorbeeld in FF op solomio.. met FF krijg je btw ook niet van die kut pop-ups maar opend een nieuwe room in een nieuwe tab..
nee maakt niet uit welk land je pakt.. solomio heeft na mijn weten geen landen geblockt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor land je kiest? En je hebt maar 1 proxy nodig, of niet?
hoe heet je op solomio dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:58 schreef devrouwvan het volgende:
dan komen jullie toch ff in mijn room? moet je wel een profiel hebben
wie beweerd dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:00 schreef devrouwvan het volgende:
hahahahaha jullie zijn toch zo slim?
nee de slimmerts zitten in truequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:00 schreef devrouwvan het volgende:
hahahahaha jullie zijn toch zo slim?
De port is degene na de dubbele punt? Ik heb een IP's uitgezocht, maar als ik ze dan check op zo'n website geven ze errors. Die kan ik dus niet gebruiken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef needforweed het volgende:
[..]
nee maakt niet uit welk land je pakt.. solomio heeft na mijn weten geen landen geblockt..
maar niet elke proxy werkt van die lijsten..
dus het beste kan je een lijst maken in een kladblok bijvoorbeeld..
eerst het ip nummer dan : en dan het poort nummer.. (dus bijvoorbeeld zo 83.83.83.83:6553)
en die onder elkaar zetten en dan als lijst invoeren bij open proxie..
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:03 schreef devrouwvan het volgende:
ik bedoel, dan kunnen jullie mij toch wel vinden? maar jullie mogen geen filmpje van mij maken.
je moet gewoon een aantal proxy's testen in het programma wat je gebruikt voor je proxy's, de 4 cijfers achter de ':' is idd het poortnummerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De port is degene na de dubbele punt? Ik heb een IP's uitgezocht, maar als ik ze dan check op zo'n website geven ze errors. Die kan ik dus niet gebruiken?
ja na de dubbelepunt is de poort..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De port is degene na de dubbele punt? Ik heb een IP's uitgezocht, maar als ik ze dan check op zo'n website geven ze errors. Die kan ik dus niet gebruiken?
Of je clickt gewoon het nummer van de room aan op solomio zelfquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:05 schreef yosander het volgende:
Als je die RickRoll's wil omzeilen moet je gewoon Web Developer voor Firefox gebruiken, kun je zo je referrer uitschakelen.
Kan ook, maar ik heb referrers toch standaard op disabled staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of je clickt gewoon het nummer van de room aan op solomio zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |