Je bent ook wel een beetje laat hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:20 schreef kastanova het volgende:
Kollere, m'n laatste hoop wat betreft kaartjes voor morgen is inmiddels ook vervlogen en alle marktplaatsaanbieders reageren simpelweg niet.
Weet er dus toevallig nog iemand waar ik aan 2 kaartjes kan komen?
dat moet toch te doen zijn in 2,5 uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Veel te laat! Dan kom je hopelijk nog vlak voor het fluitsignaal het stadion binnen.
Ik wou net zeggen met de auto is het een uur, heb het meerdere malen gereden met de bus 1,5 uur en om 18:00 zijn de files wel weg daar zeker de tijd dat we bij Deventer zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat moet toch te doen zijn in 2,5 uur![]()
touringcar kan ook over de busbaan he
Je bedoelt de 'thuiswedstrijd'? Die is uitverkocht voor beide kanten. De kaarten voor de uitwedstrijd (3.000 stuks) volgens mij ook bijna.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kaarten er zijn verkocht? Voor beide kanten
Kaartjes halen kon niet eerder in verband met m´n werk en ben sinds die dag al bezig met marktplaats & co, maar daar zitten tegenwoordig écht alleen nog maar oplichters lijkt het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje laat he
Ik verkoop de mijne voor 2500 euro p/s
Gaat Kevin deze keer ook weer eens mee trouwens?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef NeedeRadicals het volgende:
Voor de uitwedstrijd zijn er inmiddels 2200 verkocht, 'thuis' zijn ze voor Twente kant uitverkocht (dat wil dus zeggen Zuid,Oost en eretribune. Noord is vrije verkoop). Arsenal 1000 kaarten.
Wat gaat iedereen hier trouwens laat weg? Zo vaak maak je dit niet mee..
Ga om 13.00 uur weg,dat is dus 14.00 uur in de stad
Vet!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb nog 1 kaart te koop....
Ik dacht dat er ook een systeem werd bedacht om in te grijpen tegen die woekerprijzen. Maar dat is blijkbaar nog niet zo ver. Bij Standard gebeurde trouwens hetzelfde, daar zijn die aanbieders wel verwijderd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kaartjes halen kon niet eerder in verband met m´n werk en ben sinds die dag al bezig met marktplaats & co, maar daar zitten tegenwoordig écht alleen nog maar oplichters lijkt het wel.
Dat ligt eraan welke Kevin je bedoeld..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaat Kevin deze keer ook weer eens mee trouwens?
Hulshorst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke Kevin je bedoeld..
daar teken ik voorquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:20 schreef Grulez het volgende:
0-0
Wat schiet Twente daar mee op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:43 schreef 9christensen het volgende:
daar teken ik voor
geen doelpunt tegen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Wat schiet Twente daar mee op?
Klopt, net zoals dat Ajax Arsenal wegspeelde, zoals jij al terecht opmerkte in het Arsenal topic.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat gewoon winnen hoor, 2-0
Arsenal is niks meer nu alle sterkhouders weg zijn, veredelt sparta team.
Oh, ik las je pm net pas....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Zowaar nog 2 tickets kunnen regelen! 100 euro, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar wtf lees ik nu, er mag niet gerookt worden in het Gelredome!??!
Ach, Gelredome krijgt de boete.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Zowaar nog 2 tickets kunnen regelen! 100 euro, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar wtf lees ik nu, er mag niet gerookt worden in het Gelredome!??!
Daarom gewoon doenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, Gelredome krijgt de boete.
Levert dus ook geen gezeik op met stewards ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, Gelredome krijgt de boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |