Eerder hebben ze ook intresse getoond in Velthuizen , Swerts , Takak en nog wel iemand die ik waarschijnlijk vergeten ben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:19 schreef sjimz het volgende:
Twente wordt zo nog Vitesse 2.
Eerst Theo al gehaald nu dan die Claudemir misschien en ook nog je Europese wedstrijden in Arnhem afwerken!
Vitesse had interesse in Zomer geloof ik, dus misschien een ruil + nog wat extra's.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Eerder hebben ze ook intresse getoond in Velthuizen , Swerts , Takak en nog wel iemand die ik waarschijnlijk vergeten ben.
Een tijd terug ook nog in Amoah onze oud spits maar Arnoutovic bleef/blijft dus dat waait weer over net zoals die andere spelers en wie weet zal het nu wel weer overwaaien want ze moeten wel met heel wat over de brug komen mag Claudimir weg.
Dan ben je als Vitesse zijnde goed gek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:39 schreef Solstice het volgende:
[..]
Vitesse had interesse in Zomer geloof ik, dus misschien een ruil + nog wat extra's.
Oudere spelers zijn vaak al ontdekt en kosten gewoon meer. Een club als Heerenveen die op scouting draait moet het ook vooral van het scouten van jongere spelers hebben. In die groep heeft Twente toch voor vrijwel elke positie al een talent. Behalve voor achterin dan. Maar Douglas, Arnautovic, Rendla, Schimpelsberger en Vidarsson zijn geen misselijke talenten. Komt Martin Sus dan misschien nog bij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:40 schreef Blawh het volgende:
Twente koopt de laatste jaren wel veel van andere Nederlandse clubs zeg, en dan ben ik niet overtuigd van alle spelers die ze gehaald hebben. Twente zit duidelijk in de lift, er staat een aardige basis en goede jeugdopleiding, de scouting in het buitenland kan denk ik alleen nog wel een stuk verbeterd worden. Als men daar meer aan gaat werken, dan kan men echt een hele grote stap zetten denk ik. Met jeugdige spelers is men op dat gebied al goed begonnen.
Ze kosten inderdaad meer, maar de toekomstige verkoopwaarde is ook veel hoger. Kijk maar naar een Berg, Alves, Suarez, etc. Ik denk dat die meer gaan opleveren dan een Janssen, Denneboom, Hersi.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef Solstice het volgende:
[..]
Oudere spelers zijn vaak al ontdekt en kosten gewoon meer. Een club als Heerenveen die op scouting draait moet het ook vooral van het scouten van jongere spelers hebben. In die groep heeft Twente toch voor vrijwel elke positie al een talent. Behalve voor achterin dan. Maar Douglas, Arnautovic, Rendla, Schimpelsberger en Vidarsson zijn geen misselijke talenten. Komt Martin Sus dan misschien nog bij.
Bij Berg en Alves heb je het ook over bedragen van 3/4 miljoen, daar had Twente de afgelopen jaren het geld ook niet voor. Betwijfel of ze dat nu wel hebben eigenlijk. Suarez was ook een jong talent toen hij bij Groningen binnenkwam trouwens. Wat dat betreft hebben wij Douglas die er al redelijk snel stond. Maar het is idd iets wat wel aantrekkelijk is, iets meer voor een speler neerleggen die er wel meteen staat. Om hem vervolgens voor veel geld door te verkopen. Denneboom en Hersi zijn trouwens transfervrij gekomen, iets beters was gewoon te duur op dat moment. Maar met Douglas, Tiote, Elia en Arnautovic loopt er toch al aardig wat aan toekomstige transferwaarde.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze kosten inderdaad meer, maar de toekomstige verkoopwaarde is ook veel hoger. Kijk maar naar een Berg, Alves, Suarez, etc. Ik denk dat die meer gaan opleveren dan een Janssen, Denneboom, Hersi.
Twente scout inderdaad al goede spelers voor de toekomst, maar buitenlandse spelers die er direct staan heeft Twente de afgelopen jaren nog niet echt veel gehaald. Spelers die direct een versterking zijn voor FC Twente die een gescout zijn in een buitenlandse competitie zijn op 1 hand te tellen bij FC Twente. Daar kan de club zich nog aardig in gaan ontwikkelen.
Nu breekt wel de periode aan dat Twente wellicht dat soort bedragen neer kan gaan tellen, met een succesvolle scouting kan je op deze manier nog een extra stap omhoog zetten. Dan heb je de perfecte organisatie staan, een goede scouting, jeugdopleiding en uitbreidingsmogelijkheden naar een nog groter stadion.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Bij Berg en Alves heb je het ook over bedragen van 3/4 miljoen, daar had Twente de afgelopen jaren het geld ook niet voor. Betwijfel of ze dat nu wel hebben eigenlijk. Suarez was ook een jong talent toen hij bij Groningen binnenkwam trouwens. Wat dat betreft hebben wij Douglas die er al redelijk snel stond. Maar het is idd iets wat wel aantrekkelijk is, iets meer voor een speler neerleggen die er wel meteen staat. Om hem vervolgens voor veel geld door te verkopen. Denneboom en Hersi zijn trouwens transfervrij gekomen, iets beters was gewoon te duur op dat moment. Maar met Douglas, Tiote, Elia en Arnautovic loopt er toch al aardig wat aan toekomstige transferwaarde.
Een toevalletje van zijn club Jointville ja. In een wedstrijdje kwamen ze een speler te kort en toen mocht hij invallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef sjimz het volgende:
Douglas was toch gewoon een toevalletje dat hij toen meespeelde in een wedstrijd van zijn boer of neef toch?
Of ben ik nu in de war met een andere speler?
Ow ja zo zat het!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een toevalletje van zijn club Jointville ja. In een wedstrijdje kwamen ze een speler te kort en toen mocht hij invallen.
Het duurt denk ik sowieso nog tot volgend seizoen voordat dat kan. Weet het wel zeker eigenlijk, aangezien Munsterman aangaf dat het budget bijna op was. Maar een goede speler hoeft wat mij betreft niet meteen uit het buitenland te komen. Tiote, Braafheid, Engelaar, Wielaert etc. zijn ook geen verkeerde aankopen bijv. Scouten op oudere spelers die er meteen staan is niks mis mee, maar omdat Twente buiten de 10 en de rechtsbuitenpositie alles goed bezet heeft wordt het al een stuk lastiger. Kan best dat Twente bijvoorbeeld verdedigers en spitsen heeft gescout, maar die posities zijn de laatste jaren nou eenmaal goed bezet geweest. Wat dat betreft heeft de leeftijd/kwaliteitsverhouding van veel selectiespelers bij ons ook weer een voordeel, omdat weinig mensen er in geïnteresseerd zijn, maar ze wel resultaten behalen en jonge spelers klaar kunnen stomen. Lijkt me ook dat dat er deels mee te maken heeft dat er zo weinig spelers uit buitenland aangetrokken worden. Verdedigers die beter zijn dan wat je nu hebt vind je niet zo. Een spits die beter is dan Kufo, of middenvelders die beter zijn dan wat je nu hebt vind je ook niet zo. Voor die rechtsbuiten en am positie moet je ook een bepaalde mate van geluk hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu breekt wel de periode aan dat Twente wellicht dat soort bedragen neer kan gaan tellen, met een succesvolle scouting kan je op deze manier nog een extra stap omhoog zetten. Dan heb je de perfecte organisatie staan, een goede scouting, jeugdopleiding en uitbreidingsmogelijkheden naar een nog groter stadion.
Dat Hersi en Denneboom transfervrij waren wist ik trouwens niet, dan zijn het inderdaad leuke spelers om erbij te halen.
Douglas is overigens niet gescout, die is gekomen na een tip en stage. Hij werd niet in Brazilië gescout en direct vastgelegd, maar een goed netwerk is uiteraard ook erg belangrijk en daardoor is hij wel in Enschede gekomen.
Ik bedoelde dat wij er geld bij zouden moeten doen hequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan ben je als Vitesse zijnde goed gek.
Het is een behoorlijk talent, dus gewoon een enorme som geld vragen, of aan zijn contract houden.
Één goed seizoen van die jongen en hij is nog meer waard. En die kans is behoorlijk.
Eigenlijk hebben we geen schuld meer de begroting is dan ook iets omhoog gegaan maar we kunnen altijd nog wel wat geld gebruiken zodat we niet hoeven te hurenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:50 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat wij er geld bij zouden moeten doen he. Ik weet niet hoe het met de schuldpositie zit van Vitesse. Maar kan best dat dit aardig aantrekkelijk is, ook omdat Zomer gewoon een talentvolle voetballer is. Kon 2 jaar terug zelfs nog voor 3 miljoen naar Heerenveen geloof ik. Heeft alleen de pech dat er hier beter loopt.
http://www.enschede.tctub(...)ij_nee_van_fc_twentequote:Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.
Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek voorlopig dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.
Het ligt er natuurlijk aan wat Ajax geboden heeft, als het echt veel geld is voor een speler op leeftijd dan is het wellicht allemaal leuk en aardig om koppig te zijn, maar of het verstandig is weet ik zo zeker nog niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:42 schreef Dos37 het volgende:
Ja wat een stel gekken, we zijn Heerenveen niet![]()
Nee blijft nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |