Dus heren, ga uw gang.
ps voor de andere mensen (hardcore metal vs hardcore gabber)
dus ik vind het vs. verhaal beetje overbodig.
R.
slotje....
quote:
Op zondag 17 maart 2002 16:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Flames zijn cool eikel, dus laten we gezellig doorgaan de hardcore gabber te beledigen. Tenzij daar geen aanleiding voor is, maar dat lijkt me sterk, zelfs na 4 gabberloze jaren spreken deze sujetten nog tot ieders verbeelding.
hoe zielig kan je wezen
quote:Vergeet je hardcore punk en hardcore rap niet?
Op zondag 17 maart 2002 14:08 schreef Mukie het volgende:
ps voor de andere mensen (hardcore metal vs hardcore gabber)
quote:en hardcore breakbeat!
Op zondag 17 maart 2002 18:48 schreef ranja het volgende:[..]
Vergeet je hardcore punk en hardcore rap niet?
Edit: de 'gabber' hardcore bedoel ik
quote:Gabber piet = Geen hardcore
Op zondag 17 maart 2002 19:43 schreef Xhorder het volgende:
Onno Cro-Mag VS Gabber Piet.. interessant
quote:hahahahaha
quote:neuh, maar dit is wel een goeie grap.
Op zondag 17 maart 2002 20:47 schreef Hardliner het volgende:[..]
Gabber piet = Geen hardcore
skaters VS gabbers
Hier heb ik me voor geregged.
quote:[ot]Tss... heb je me weer geblocked![/ot]
Op zondag 17 maart 2002 23:15 schreef Acathla het volgende:
Waarom niet een hardcore punk vs. hardcore polka topic? Of kan dat hier ook
quote:
quote:Het ging nav dat bovenstaande topic...
Op zondag 17 maart 2002 15:40 schreef Phydomir het volgende:
beetje nuttenloos topic die uitlokt tot flames...slotje....
Besides zijn jullie allemaal zooo kinderachtig dat jullie geen fatsoenlijke, goed onderbouwde, non-flamende discussie aankunnen ?
Dit is toch een discussieforum ?
vb: hardcore metal, hardcore gabber etc etc etc
Dat is al begonnen met Rock en Hardrock
Het leuke is dat bij Hardcore (metal en gabber):
1. Ze allebeide gebruik maken van een dubbele bass
2. Ze allebeide een bepaalde cultuur teweeg hebben gebracht
3. De echte mensen in de diverse scenes zich niet zo druk drover maken wat ze nu wel of niet zijn
quote:Heb jij de posts van Metamorphozis in dat andere topic niet gelezen? Of is dat niet goed genoeg onderbouwd, non-flamed etc?
Op maandag 18 maart 2002 14:26 schreef Mukie het volgende:
Besides zijn jullie allemaal zooo kinderachtig dat jullie geen fatsoenlijke, goed onderbouwde, non-flamende discussie aankunnen ?
quote:Dat was een reactie op:
Op maandag 18 maart 2002 14:36 schreef terabyte het volgende:[..]
Heb jij de posts van Metamorphozis in dat andere topic niet gelezen? Of is dat niet goed genoeg onderbouwd, non-flamed etc?
quote:Vandaar...
Door Phydomir - zondag 17 maart 2002 15:40
Beetje nuttenloos topic die uitlokt tot flames...
slotje....
quote:Metal voor de harde kern?
Op maandag 18 maart 2002 14:55 schreef TrashNSk8 het volgende:
nou heb ik bij veel muziekstromingen de term hardcore ervoor geplakt zien worden (punk, house, rap), maar wtf is hardcore metal?
quote:zoiets als Hatebreed
Op maandag 18 maart 2002 14:55 schreef TrashNSk8 het volgende:
nou heb ik bij veel muziekstromingen de term hardcore ervoor geplakt zien worden (punk, house, rap), maar wtf is hardcore metal?
quote:hmm, dat ken ik alleen als metalcore. Ach, whatever. Ik hou toch niet zo van die stijl.
Op maandag 18 maart 2002 15:03 schreef Mukie het volgende:[..]
zoiets als Hatebreed
Althans dat is mij gezegd en stond ook een tijd geleden in Aardschock.
daar staat hardcore voor en gabber is iets anders, het is niet hetzelfde het is meer een afsplitsing van hardcore.
iedereen heeft een bepaalde smaak en houd van een bepaalde muziekstroming het hardere werk of gewoon lekker loungen of allebei.
dus laten we elkaar niet zo lopen afzeiken om zijn/haar smaak, over smaak valt niet te twisten.
vind het zelf moeilijk om uit te leggen wat nou precies het verschil is. nou ja zie maar wat jullie ermee doen.
de mZzl
quote:Helemaal mee eens. Altijd maar zeiken over je muzieksmaak.
Op maandag 18 maart 2002 18:23 schreef jacco het volgende:
iedereen heeft een bepaalde smaak en houd van een bepaalde muziekstroming het hardere werk of gewoon lekker loungen of allebei.dus laten we elkaar niet zo lopen afzeiken om zijn/haar smaak, over smaak valt niet te twisten.
Hier op en top hardcore fan (house versie om vergissingen te voorkomen) Maar laat de rest gewoon in z'n waarde ookal kun je het zelf niet uitstaan.
quote:-- ik geloof dat je nu gebanned bent --
Op zondag 17 maart 2002 16:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Flames zijn cool eikel, dus laten we gezellig doorgaan de hardcore gabber te beledigen. Tenzij daar geen aanleiding voor is, maar dat lijkt me sterk, zelfs na 4 gabberloze jaren spreken deze sujetten nog tot ieders verbeelding.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 18-03-2002 20:23]
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-03-2002 20:21]
niet dat ik het niet eens ben met jullie uitspraken, maar toch, wat hij daar zegt slaat natuurlijk nergens op, en is eigenlijk wel heel erg dieptriest.
quote:Het is best knap om in elektronische muziek een dubbele bass te gebruiken, aangezien slaat op de echte bassdrum (in dit geval dus twee) in een drumkit. Gabber heeft dus geen dubbele bass, ook al gaat de bass net zo snel.
Op maandag 18 maart 2002 14:31 schreef Mukie het volgende:
Het leuke is dat bij Hardcore (metal en gabber):
1. Ze allebeide gebruik maken van een dubbele bass
quote:bleh... daarom schreef ik dat ook. Omdat ik weet dat een groot deel hier niet normaal een discussie kan voeren. Vandaar dat je een nutteloos topic krijgt...
Op maandag 18 maart 2002 14:26 schreef Mukie het volgende:
ps: De meeste (echte) gabbers zijn juist hele sociaale mensen die andere respecteren en ook andere muziek soorten gewoon laten voor wat ze zijn zonder daarbij andere uit te schelden enzo.. kun je dit niet ben je in míjn ogen ook geen echte gabber en heb je de gedachte achter het gabber gevoel ook niet helemaal begrepen denk ik.
ow ja.. gabber heeft gene dubbele bass. Tis gewoon een zwaar overstuurde bass.
quote:Klopt als een bus.. ik heb namelijk nog nooit iemand gabber zien spelen met een dubbel bass pedaal..
Op dinsdag 19 maart 2002 12:10 schreef Tokus het volgende:[..]
Het is best knap om in elektronische muziek een dubbele bass te gebruiken, aangezien slaat op de echte bassdrum (in dit geval dus twee) in een drumkit. Gabber heeft dus geen dubbele bass, ook al gaat de bass net zo snel.
Dubbel bass wordt meestal gebruikt als je veel 16en (of erger) achter elkaar speelt, terwijl je bij gabber voor het overgrote deel kwartnoten hoort.
quote:Kent iemand dan Deathchant? Hellfish? DJ Producer?
Wat loopt iedereen nou te bitchuh...
Hardcore is Hardcore in wat voor'n vorm dan ook!!!!
quote:of op 23 maart op de EHCP in Maastricht
Op woensdag 20 maart 2002 01:29 schreef MadMac het volgende:
Een ieder die het kent en leuk vindt zal er 6 april bij zijn neem ik aan
quote:Ik bedoelde hier idd mee dat het hetzelfde aanhoort (de bass dan). Alhoewel ik een paar keer een hardcore (house ofzo) bandje heb gezien met een echt drumstel
Op dinsdag 19 maart 2002 12:10 schreef Tokus het volgende:[..]
Het is best knap om in elektronische muziek een dubbele bass te gebruiken, aangezien slaat op de echte bassdrum (in dit geval dus twee) in een drumkit. Gabber heeft dus geen dubbele bass, ook al gaat de bass net zo snel.
quote:of allebei!
Op woensdag 20 maart 2002 14:27 schreef Mukie het volgende:[..]
of op 23 maart op de EHCP in Maastricht
quote:ik vind het gebruik van dubbele bass (of dat het zo aanhoort) nou niet echt zo kenmerkend voor enige vorm van hardcore. Diverse metalsmaken maken gebruik van de dubbele bass.
Op woensdag 20 maart 2002 14:33 schreef Mukie het volgende:[..]
Ik bedoelde hier idd mee dat het hetzelfde aanhoort (de bass dan). Alhoewel ik een paar keer een hardcore (house ofzo) bandje heb gezien met een echt drumstel
quote:en de meeste hc-bands van een enkele bass
Op woensdag 20 maart 2002 16:16 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vind het gebruik van dubbele bass (of dat het zo aanhoort) nou niet echt zo kenmerkend voor enige vorm van hardcore. Diverse metalsmaken maken gebruik van de dubbele bass.
Hee en dan kan ik nog mijn ddrum bassdrum gebruiken en dan nog een bassdrum geluid aan mn ddrum hihat pedaal toewijzen en dan heb ik quintle bass?
quote:*zucht*
Op woensdag 20 maart 2002 16:16 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vind het gebruik van dubbele bass (of dat het zo aanhoort) nou niet echt zo kenmerkend voor enige vorm van hardcore. Diverse metalsmaken maken gebruik van de dubbele bass.
quote:ja, het grappig is, als je zoiets in een ander topic post, en gabber vervangt voor "allochtoon", "turk" of "marrokaan" dan krijg je wel een ban.
Op maandag 18 maart 2002 21:49 schreef Acathla het volgende:
Als Vision een ban krijgt mag Schuldige Omstander met z'n wel zeer "vlambare" post er ook 1 krijgen. Eerlijk is eerlijk.
quote:Of morgen op MoH in eindhoven
Op woensdag 20 maart 2002 14:27 schreef Mukie het volgende:[..]
of op 23 maart op de EHCP in Maastricht
HOLLAND HET HARDSTUUUHHHHH
quote:okay...
Op zaterdag 19 juli 2003 22:11 schreef axz0l het volgende:
HARDCORE WILL NEVER FUCKING DIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!HOLLAND HET HARDSTUUUHHHHH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |