quote:Op 04-08-2008 13:39 schreef Leanne
Ja! Gaan we doen....
in KLB: Waarom afstudeerders zo zielig zijn
quote:
ik vind het eigenlijk stiekem ook wel leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef servus_universitas het volgende:
Afstudeerders zijn zielig? Wat een onzin is dat. Wacht maar totdat je echt aan de bak moet, dat is pas aanpoten! Ik heb het schrijven van de scriptie op geen enkel moment als vervelend ervaren. Het was juist erg leuk.
En wat nou als je al aan het werk bent en daarnaast nog eens een masterscriptie moet schrijven?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef servus_universitas het volgende:
Afstudeerders zijn zielig? Wat een onzin is dat. Wacht maar totdat je echt aan de bak moet, dat is pas aanpoten! Ik heb het schrijven van de scriptie op geen enkel moment als vervelend ervaren. Het was juist erg leuk.
Ik wil vanaf september ook vast parttime gaan werken. Ik kan niet thuis zitten en dan een scriptie schrijven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
En wat nou als je al aan het werk bent en daarnaast nog eens een masterscriptie moet schrijven?Ze zitten op m'n werk te wachten totdat ik klaar ben met mijn scriptie zodat ik fulltime kan gaan werken in plaats van parttime. Maar dat parttime werken bevalt me veel te goed
Klagen
Ik ga voor januari. En ik ben heel trots op mezelf wanneer ik 1oktober afrond!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:53 schreef tuxepux het volgende:
TS: De deadline was 1 augustus, als je de uitreiking van 5 november wilt redden!
hartstikke leuk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar als ik postbode wil worden moet ik me bij jou melden zie ik net
feest der herkenningquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ben al sinds 1 februari bezig, einde is nog niet in zicht
Ik ben daar inmiddels alweer 3 maanden aan de slagquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik wil vanaf september ook vast parttime gaan werken. Ik kan niet thuis zitten en dan een scriptie schrijven.
Ik heb herrie om me heen nodig, koffie en mensen met wie ik kan lachen. Dan werk ik veel beter en heb ik meer inspiratie.
Heb donderdag gesprek. Spannund
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef Nouk het volgende:
Jezus ik ben er nu aan bezig, ik vind het zo vreselijk.
Vooral die theorie, ik heb 21 hypotheses waar allemaal bijpassende theorie bij moet. Zit nu al op de 35 pagina;s alleen theoretisch kader en nog lang niet klaar.![]()
![]()
En m'n planning was nog wel eind augustus. Heb het nu maar naar eind oktober verschoven. Ben blij als ik december ben afgestudeerd. En dat vanaf april. Te kansloos.
Oef, herkenbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Nouk het volgende:
Oh en al die kutartikelen die ik nodig heb, heb ik natuurlijk weer geen toegang toe. Altijd zo. KUT VU.
Dat lijkt me ook... zeker als je verslag doet van een project dat erg interessant was en waarbij je goede eigen ideeën hebt gebruikt, het lijkt me dan leuk om dat op papier te zetten om anderen te laten zien wat je allemaal gedaan hebtquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef servus_universitas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |