Vallen en opstaan hequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef bananenaapje het volgende:
[..]
jij bent pas een simpele ziel, maar goed...indd ik kan het wel vragen....*gedaan en op haar ''hyves'' die al een jaar niet meer bestaat, stond 69 als leeftijd net als op haar famp freaks. wat denk jij nou eigenlijk beter te weten over mijn vriendin dan ik? waar doel je op? mis je haar ofzo ?
lees je post geschiedenis maar eens door op topic die jij opende, IEDEREEN bashte jou...hahaha dat je nog onder die naam post joh..
Als je een ban wil kan je gewoon tubgirl/goatse plaatsenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef bananenaapje het volgende:
als ik nou door ga en krijg een ban worden dan mn posts deleted?
Ligt eraan. Als het vol getrol zit dan waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef bananenaapje het volgende:
als ik nou door ga en krijg een ban worden dan mn posts deleted?
vandale.nl -> zoeken hedendaags nederlands -> ''lezen'' zoek die definitie maar eens op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je een ban wil kan je gewoon tubgirl/goatse plaatsen
Wat zei ik nou over dat getrol bloedkankeraap.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef bananenaapje het volgende:
[..]
vandale.nl -> zoeken hedendaags nederlands -> ''lezen'' zoek die definitie maar eens op.
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef cerror het volgende:
Kappen met trollen en gewoon gezellig meedoen.
Gewoon een chatroom zoeken waar het minder druk is... daar kom je altijd binnen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef patje_ het volgende:
[..]
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...
Niet alleen newbie alert ook nog eens hullie alertquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef patje_ het volgende:
[..]
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...
Zet je zelf de TR, begin jezelf te kloten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Niet alleen newbie alert ook nog eens hullie alert![]()
nou ?! nou ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over dat getrol bloedkankeraap.
[x] failquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
Ban opgeheven![]()
En nu maar niks over patat/tvp/fipo etc zeggen
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog 1 keer gebekvecht hier en ik flikker hem dicht + er wordt nimmer weer één aangemaakt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Er is 1 kneus die hier de hele tijd komt kloten, verder zijn er toch geen problemen geweest
Ik zie er meerdere.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Er is 1 kneus die hier de hele tijd komt kloten, verder zijn er toch geen problemen geweest
Gast, is het weer die tijd van de maand? Doe rustig ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Zet je zelf de TR, begin jezelf te kloten.
Christus wat zitten hier een mongolen.
Nog 1 keer gebekvecht hier en ik flikker hem dicht + er wordt nimmer weer één aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |