Als je een ban wil kan je gewoon tubgirl/goatse plaatsenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef bananenaapje het volgende:
als ik nou door ga en krijg een ban worden dan mn posts deleted?
Ligt eraan. Als het vol getrol zit dan waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef bananenaapje het volgende:
als ik nou door ga en krijg een ban worden dan mn posts deleted?
vandale.nl -> zoeken hedendaags nederlands -> ''lezen'' zoek die definitie maar eens op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je een ban wil kan je gewoon tubgirl/goatse plaatsen
Wat zei ik nou over dat getrol bloedkankeraap.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef bananenaapje het volgende:
[..]
vandale.nl -> zoeken hedendaags nederlands -> ''lezen'' zoek die definitie maar eens op.
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef cerror het volgende:
Kappen met trollen en gewoon gezellig meedoen.
Gewoon een chatroom zoeken waar het minder druk is... daar kom je altijd binnen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef patje_ het volgende:
[..]
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...
Niet alleen newbie alert ook nog eens hullie alertquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:29 schreef patje_ het volgende:
[..]
Wil wel meedoen maar helaas geen code voor de chat...
Zet je zelf de TR, begin jezelf te kloten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Niet alleen newbie alert ook nog eens hullie alert![]()
nou ?! nou ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over dat getrol bloedkankeraap.
[x] failquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
Ban opgeheven![]()
En nu maar niks over patat/tvp/fipo etc zeggen
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog 1 keer gebekvecht hier en ik flikker hem dicht + er wordt nimmer weer één aangemaakt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Er is 1 kneus die hier de hele tijd komt kloten, verder zijn er toch geen problemen geweest
Ik zie er meerdere.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan
Er is 1 kneus die hier de hele tijd komt kloten, verder zijn er toch geen problemen geweest
Gast, is het weer die tijd van de maand? Doe rustig ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Zet je zelf de TR, begin jezelf te kloten.
Christus wat zitten hier een mongolen.
Nog 1 keer gebekvecht hier en ik flikker hem dicht + er wordt nimmer weer één aangemaakt.
Het komt door de TR van Ricoquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gast, is het weer die tijd van de maand? Doe rustig ofzo
Link is niet compleetquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef needforweed het volgende:
kijk dit dan .. http://server1.110mb.com/free/ kreeg ik van een gastje van solo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |