misschien jij niet serieus zijn,quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef shocking het volgende:
Misschien ik schrijft zo altijd?
Ja zo ik schrijft altijd
Reden van ban schrijft 'raar'
Nee dat reden van ban niet
Reden van ban, anderen niet begrijpt mij
Nee, ook al reden niet van ban
Gewoon nou hou over dicht je smoel..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
misschien jij niet serieus zijn,
ja dat zijn misschien,
jij flapdrol daarom
MISSCHIEN HEEFT IE ER WEL EEN MOOI GEZWEL IN ZITTENquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:52 schreef Flepke het volgende:
Shocking heeft zijn hoofd iets te hard gestoten, laat hem
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
MISSCHIEN HEEFT IE ER WEL EEN MOOI GEZWEL IN ZITTEN
OT:
1 KEER ZO FUCKING HARD M'N KOP GESTOTEN, M'N RAAM WAS KAPOT EN KAPOT EN KON DAARDOOR NIET OP KIEP-STAND. NOUJA DAN MAAR GEWOON DRAAI-STAND GEZET. WAS IE DOOR DE WIND HELEMAAL OPEN GEWAAID ZODAT IE NET NAAST MIJN BED HING. SCHRIK IK WAKKER VAN DE WEKKER, IK STAP SNEL UIT BED EN WIL OPSTAAN... *PATS*, BOH IK GING NET ZO HARD WEER NAAR DE GROND EN GING EVEN NOCKIE. DAARNA MAAR WEER EVEN VERDER GESLAPEN![]()
KOM MAAR OP, KANKERKLOON.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:27 schreef shocking het volgende:
[..]
Niet ik ben HIJ
Niet ik heb gezwel inzitten
Jij ook nou dichthoud grote smoel anders moet dichtgetimmert jij goor klootzak!!!!!!!!!!
Niet handig mij afzeikt net ik heb tyfusbui.....
Gezwel jij denkt ik heb zit in me hoofd je beter slikt in zelf ASO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef McFearless het volgende:
Shocking is een poliopatiënt.
OT: Zondag met de taxi naar een of ander luguber feest. Ik stapte als laatste in en kopte de bovenkant van de taxi.Iedereen lachtte me uit, bloed stroomde over mijn gelaat. Toen ben ik zielig in een hoekje gaan huilen met een fles Jack Daniels.
![]()
Jij nou groot achterlijke smoel ook hou dichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef McFearless het volgende:
Shocking is een poliopatiënt.
OT: Zondag met de taxi naar een of ander luguber feest. Ik stapte als laatste in en kopte de bovenkant van de taxi.Iedereen lachtte me uit, bloed stroomde over mijn gelaat. Toen ben ik zielig in een hoekje gaan huilen met een fles Jack Daniels.
![]()
Van wie ben jij de kloon?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:21 schreef shocking het volgende:
[..]
Jij nou groot achterlijke smoel ook hou dicht
Poliopatient zelf je bent......
Shocking..?quote:TBS-er ontsnapt uit kliniek
Gepubliceerd: maandag 4 augustus 2008 06:25
Een tbs-er uit de kliniek De Rooyse Wissel uit het Limburgse Oostrum is voortvluchtig. De tbs-patiënt slaagde er in tijdens een uitstapje te ontsnappen aan zijn begeleider.
Volgens ingewijde bronnen, waarover de krant bericht, zou de tbs-er al zestien jaar onder behandeling zijn en meerdere moorden hebben gepleegd.
Justitie erkent dat de man een drugsverleden heeft, maar doet verder geen mededelingen over de zaak niet.
Van Yodaquote:
Kijk maar uit dat fearless je niet aanklaagt wegens het doen van een valse diagnose.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:21 schreef shocking het volgende:
[..]
Jij nou groot achterlijke smoel ook hou dicht
Poliopatient zelf je bent......
Ik zie het zo ongeveer al voor me:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee ik was met een meisje aan het praten, en nog half omgedraaid omkijkend weglopend zei ik haar 'nog bedankt' en 'tot ziens', en met het uitspreken van de 's' van 'ziens' was het BAMM. Dus 'k stond nog voor lul ook.![]()
Geen ezel want 't overkwam me vandaag niet.
nope, over hoe je praat valt niet over te oordelen zonder een sampletjequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:38 schreef shocking het volgende:
[..]
Niet ik praat raar en ja iets is mis
Niet dat betekend dat ik ben dom
Als noemt mij poliopatient dan moet vastgesteld zijn dat ik heb polio
Nooit anders kan noemt wie ook mij poliopatient
Amerika niet gaat probeer ik dat maar in Nederland
ook rechters Nederland niet zijn blij met dit
Misschien wel ik ben invalide dan uitschelden ook strafbaar....
Niet staat mijn wet staat wetboek strafrecht
Wat ook je zegt, heb gewaarschuwd jou, kan aangifte regelen, echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |