Waar werk je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
laat maar...zit ook maar weg te teren in mijn nachtdienst....
quote:
Dus ga je random mensen bellen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
schiphol, maar de maandagnacht is nooit zo druk, en dat is best fijn zo na het weekend
dat dood de tijd een beetje!!!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Of je quote de verkeerde of je bent nog dommer dan die geit die je eens per jaar slacht!![]()
Stop je domme kut act of tyf op naar een integratiecursus ofzo
Kankerkloonquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:42 schreef shocking het volgende:
[..]
Nou kan ophou beledigt mij, niet ik vind normaal je zegt dat
Opmerking echt van iq van een doperwt...
Niks is act, integratiecursus die nodig niet...
Gebruikt hersens als je hebt die...
quote:
en je klacht is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Plots het volgende:
zonder nummerherkenning dus
klacht: mensen die denken dat er anders niet opgenomen wordt zodra ze een naam zien staan.
kinderachtig
Goedemorgen ook kankerASO!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo dan!!
steek die maar in je zak!!
en goedemorgen btw...
Probeer het eens met nederlands typen en je zult zien dat mensen aardiger tegen je wordenquote:
ALS JE BEZIG BENT MAAR JE VERWACHT TOCH EEN TELEFOONTJE EN JE MOET IEDERE KEER OPNEMEN EN AFKAPPEN IS WEER TE VEEL WERK EH.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Gaurav het volgende:
Wat is de fascinatie met het moeten zien wie jou belt? Ik kijk simpelweg lang niet altijd, gaat ook meestal niet met een headset terwijl de tel niet in mijn zicht ligt. Dan blijft het verrassend tot je zijn/haar stem hoort, nou nou, whoopdeefuckingdoo. Als het iemand is waar je liever niet mee spreekt dan kap je het gesprek af, klaar. Dat kan zowel op een botte als op een vriendelijke manier, dus mocht het mensen betreffen waar je afhankelijk van bent of je je bek niet tegen durft open te trekken, het kan echt.
Het zijn weliswaar vooroordelen, maar ik krijg hier echt zo'n idee van mensen die geen nee durven te zeggen tegen collectanten en telemarketers.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Probeer het eens met nederlands typen en je zult zien dat mensen aardiger tegen je worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |