abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60616489
Goed nieuws! Mijn vrouw simmu is woensdagavond bevallen van onze dochter Selene.

De weeen begonnen al om 2 uur 's-ochtends, en vielen simmu toch zwaarder dan verwacht. We wouden oorspronkelijk thuis bevallen, maar zijn uiteindelijk toch maar 's-middags naar het ziekenhuis gegaan wegens de pijn. Dat bleek een goede keus, want de ontsluiting wou niet echt opschieten en de simmu werd wel wat wanhopig. Eerst een beenprik tegen de pijn, die hielp wat, en later alsnog een ruggeprik, waarna de wanhoop eigenlijk wel verdwenen was. De weeen werden versterkt met medicatie en uiteindelijk kwam er om 20:43 met hard persen en een vacuumpomp dan eindelijk ons kindje Hehe poepoe nounou Ze weegt 2495 gram, iet aan de kleine kant dus, maar moeder en dochter maken het nu opzich goed. Wel moet simmu in het ziekenhuis blijven tot ze 48 uur koortsvrij is (ze voelde zich de afgelopen week ook al niet zo, mja je mag geen antibiotica als je zwanger bent), dus daarom dat ik reageer.

ohja fotos komen er natuurlijk ook aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door sangdrax op 07-08-2008 02:32:14 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 02:26:05 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60616609
allereerst gefeliciteerd met jullie dochter sangrax!!! gelukkig is alles goed verlopen, en mag je moeder en dochter snel mee nemen naar huis
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 04:17:34 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60618051
Gefeliciteerd Sangdrax en Simmu!

Madelieve, heel, heel veel succes strakjes en geniet van de tijd erna, en elkaar met z'n drietjes!

Mibos, bij jou is het nu als het goed is al weer achter de rug. Ik hoop dat het goed gaat met jou en met de baby.
pi_60618190
Bijna Mamadelieve, als je dit nog leest: veel succes met de ks en heel veel plezier met de kennismaking met jullie meisje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60618277
Simmu en Sangdrax: gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam ook

Nog een paar uurtjes Madelieve ...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_60618289
Ik had zomaar over een verse baby heen gelezen!
Selene
Gefelciteerd met jullie dochter simmu & sangdrax.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60618309
Simmu en Sangdrax, voorpiepers , van harte gefeliciteerd met Selene !

Tis wel een meisjesboom hier .

Ben nu echt weg richting AMC
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:48:06 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60618382
Spannend Madelieve!

Sangdrax en Simmu, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Selene!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:18:25 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_60618495
Gefeliciteerd!

Ben erg benieuwd naar simmu's verhaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60618496
Simmu en Sandrax gefeliciteerd

Madelieve, heel veel succes vandaag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60618514
Gefeliciteerd Sangdrax en Simmu!

en Madelieve, heel veel succes!!!
  Jubileum moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 08:00:02 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60618680
SImmu en Sangdrax gefeliciteerd met Selene!

Madelieve heeeeeeel veel succes vandaag, voor jou en ook voor je man.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:04:57 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60618706
Madelieve, je zult nu wel al naar de OK zijn, héél veel succes! En wat geweldig, van die tweepersoonskamer.

Simmu en Sangdrax gefeliciteerd!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:09:46 #164
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60618739
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 02:17 schreef sangdrax het volgende:
Goed nieuws! Mijn vrouw simmu is woensdagavond bevallen van onze dochter Selene.

De weeen begonnen al om 2 uur 's-ochtends, en vielen simmu toch zwaarder dan verwacht. We wouden oorspronkelijk thuis bevallen, maar zijn uiteindelijk toch maar 's-middags naar het ziekenhuis gegaan wegens de pijn. Dat bleek een goede keus, want de ontsluiting wou niet echt opschieten en de simmu werd wel wat wanhopig. Eerst een beenprik tegen de pijn, die hielp wat, en later alsnog een ruggeprik, waarna de wanhoop eigenlijk wel verdwenen was. De weeen werden versterkt met medicatie en uiteindelijk kwam er om 20:43 met hard persen en een vacuumpomp dan eindelijk ons kindje Hehe poepoe nounou Ze weegt 2495 gram, iet aan de kleine kant dus, maar moeder en dochter maken het nu opzich goed. Wel moet simmu in het ziekenhuis blijven tot ze 48 uur koortsvrij is (ze voelde zich de afgelopen week ook al niet zo, mja je mag geen antibiotica als je zwanger bent), dus daarom dat ik reageer.

ohja fotos komen er natuurlijk ook aan.
Aller eerst Gefeliciteerd jullie 2!!
Dikgedrukte heeft mijn vriendin ook gehad, en als ik het zo lees dan moest het toch wel een lange dag zijn geweest.

Madelieve: Heel veel succes aan deze kant!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:17:53 #165
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60618798
simmu en sangdrax, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Selene
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60618859
Simmu & Sangdrax gefeliciteerd!!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60618870
simmu en sandrax gefeliciteerd

madelieve succes, je bent bijna mama.
mama van 3 kids!
pi_60618889
Simmu en Sandrax, van harte gefeliciteerd

Madelieve, succes, het is bijna zover
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60618904
Simmu en Sangdrax gefeliciteerd met jullie dochter!

Madelieve, wat fijn van de grote kamer.. en ik hoop dat alles goed gaat!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:31:45 #170
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60618919
Gefeliciteerd Simmu en Sangdrax met jullie meiske Selene
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:33:01 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60618937
simmu en sangdrax gefeliciteerd

Madelieve als het goed is zijn ze nu met je bezig Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar vast niet lang meer en je bent mama En wat heerlijk van die tweepersoonskamer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60618981
Simmu en sangdrax van harte gefeliciteerd met jullie dochter Selene
Fijn dat alles goed is.

Vandaag eens spannende dag! Meer kindjes vandaag
Madelieve heel veel succes!!
Hoe is het met Mibos?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:36:30 #173
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60618982
Simmu en Sangdrax, gefeliciteerd! Ik hoop dat Simmu snel naar huis mag.

Madelieve: veel succes vandaag!

Jose, had jij vandaag niet je 20-weken echo? Ik weet het niet zeker meer. In ieder geval veel plezier.
pi_60619044
Simmu en Sangdrax gefeliciteerd met Selene, ik hoop dat de koorts snel weg is en dat jullie thuis kunnen genieten van elkaar en bijkomen van de bevalling.

Madelieve, je ligt nu in de ok, ik hoop dat alles voorspoedig gaat en je snel je meisje vasthoudt en bewondert samen met je man.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60619092
Simmu en Sangdrax, gefeliciteed !!!!!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:05:26 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_60619347
madelieve, ik hoop heelerg dat jullie nu samen aan het genieten zijn van jullie kleintje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60619542
Simmu & sangdrax: gefeliciteerd met jullie dochter! En Madelieve: heel veel succes en geniet samen van jullie meisje!

Ik zit (al) twee dagen ziek thuis en ik voel me daar altijd zooo schuldig over. Ik heb ineens heel erg veel last van allergie: ik ben benauwd, heb jeukogen, ik snotter en nies... niet werkbaar. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de zogenaamde nurse practioner, ik hoop dat ze me iets voor kan schrijven want dit is ook niks. Geen idee hoe het komt ook, ik ben al jaren allergisch voor huisstofmijt (en een aantal dieren) maar zo'n allergieaanval duurt meestal niet langer dan een dag. Nu dus wel.

Verder geniet ik nog steeds met volle teugen van de zwangerschap. Ruim 15 weken nu, nog 5 weken tot de 20-weken echo!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:17:05 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60619570
Simmu en Sangdrax van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Selene

Jose heel veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!! Enne wel de echo's showen he?

Jore vervelend die allergie, ik heb last van kattenallergie en we hebben zelf 2 katten. Daar heb ik normaal niet zo'n last meer van, maar nu ik zwanger ben wel weer wat vaker. En a.s. weekend gaan we naar mijn schoonouders en blijven ook slapen en zij hebben 5 katten hoop dat ik er niet teveel last van heb. Mn Ventolin gaat in ieder geval mee....
Make love, not war ☮
pi_60619788
Jore, tijdens je zwangerschap is je slijmweefsel meer doorbloed waardoor je extra last kunt hebben van een allergie of zels ineens een allergische reactie kunt hebben op iets waar je eerst niet op reageerde.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60620377
Simmu en Sandrax gefeliciteerd!

En Madelieve zal haar uk ook al wel hebben!

Ik ben ook opeens licht allergisch voor katten, terwijl ik dat nooit had. Bij onze eigen kat valt het mee (dat zal ik wel gewend zijn oid? ) daar heb ik alleen last van als ik mijn gezicht in de kat begraaf zeg maar (al blijft dat leuk in die zachte buik!).
Bij andere mensen met katten krijg ik heel snel mega-jeukende ogen. Ach, ik ga er vanuit dat het straks weer over is
pi_60620777
Alle nieuwe ouders gefeliciteerd! Ik vind het wel weer spannend die 20 weken echo, de 18e hebben we die.

Onze kat is erg verkouden geworden in het pension, dat kan toch geen kwaad voor mensen ofzo he? Ze komt wel steeds op mijn buik liggen als ik op de bank zit, volgens mij komt dat ook door de zwangerschap, mijn man voelt zich al een beetje achtergesteld door haar, haha.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:34:06 #182
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60621078
hier nog een foto van de kleine

pi_60621233
Simmu en Sangdrax, van harte met jullie Selene

Madelieve, heeeel veel sterkte en geluk vandaag!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60621511
Simmu en Sangdrax gefeliciteerd

Hier nog steeds niets in aantocht. Vanmiddag weer naar de vk voor controle.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:41:33 #185
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60622724
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
hier nog een foto van de kleine
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wist ik nog helemaal niet, gefeliciteerd man!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_60622901
Simmu en sandrax gefeliciteerd

Ben ook benieuwd hoe het met Mibos is!

En Madelieve zal nu wel moeder zijn geworden.
pi_60622954
Sandrax en Simmu Gefeliciteerd met Selene!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 11:51:42 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60622991
Welkom Selene, mooie naam
gefeliciteerd Simmu en Sandrax

sterkte nog voor Madelieve en Mibos
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 12:10:44 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60623438
ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, maar verlies nu ineens bloed.. (na seks gehad te hebben vannacht) gelijk gebeld of er iets aan de hand kon zijn, maar ze zeiden dat het waarschijnlijk komt doordat ik die seks heb gehad, en dat ik me geen zorgen moet maken.. dat doe ik dus wel.. ik heb verder geen krampen ofzo, en vanmorgen verloor ik geen bloed en nu een half uur geleden ineens wel .. ik moest van die miep aan de telefoon gewoon mijn afspraak morgen afwachten .. iemand hier ervaring mee?? ben toch een beetje bang

edit ik ben nu wel misselijk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60623624
Sangdrax en Simmu, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Selene!
Madelieve... als je dit leest heb je het er waarschijnlijk al op zitten...

Ja, ik heb zometeen om 13.30 uur de 20 weken echo... vind het toch wel heel spannend, hoor...
En tuurlijk plaatsen we de echo's hier !!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60623699
DJMO: Ik had ook bloedverlies na seks, midden in de nacht nog gebeld toen
In week 26 oid geloof ik
Was geen probleem, waarschijnlijk een vaatje in de baarmoedermond gesprongen. Zoiets als een bloedneus zeg maar.
Als het helder bloed is en vrij snel weer over en geen krampen is het niet echt een probleem
pi_60623701
simmu en sangdrax gefeliciteerd met selene!!!
Madelieve heel veel succes!

DJMO, hier helaas geen ervaring gehad met bloedverlies, misschien toch nog even bellen en aandringen dat je je toch wel zorgen maakt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 12:26:26 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60623829
ik schrok heel erg daarstraks, nu net weer naar de wc geweest om een inlegkruisje in te doen, en wat freecell zei, het lijkt nu al weer (veel) minder te zijn.. maar als het terugkomt of weer erger wordt ga ik gelijk weer bellen, enne lovely, ik zou juist blij zijn dat je er geen last van hebt gehad thnx voor de snelle reacties ik schrok me eccht rot

--edit-- ik ben nu precies 20w4d en maandag nog de baby gevoeld, en meen hem nu ook gewoen te voelen bewegen gelukkig

pi_60623844
DJMO, bloed verliezen na sex is heel normaal (maar dat maakt het niet minder eng natuurlijk). Meestal is het dan een beetje, vaak wat bruinig omdta het ouder bloed is. Je zou er geen maandverband mee moeten kunnen vullen.

Als je je heel erg zorgen maakt kan je wellicht nog een keer bellen om te vragen of je echt niet even langs mag komen?
pi_60623893
Simmu en Sangdrax gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 12:29:49 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60623908
het was idd een beetje bruinig owlet maar door jullie reacties en ook wat die miep zei aan de telefoon maak ik me al een stukje minder zorgen.. ik kijk het even aan, wordt het erger dan ga ik weer bellen, of gewoon langs

donderdag 7 augustus 2008 @ 12:58:23 #197
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60624726
DJMO, maak je ook niet meteen zorgen als je de baby eventjes niet voelt. Zeker als je hem nog niet zo lang voelt is het ook niet ongewoon om eens een dagje niets te voelen bewegen.

En als het nu alweer wat bruinig is, dan is het bloeden ws. ook gestopt nu.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 13:04:01 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60624854
thnx jojo, jullie reactie's stellen me echt meer gerust dan die telefoonmiep (ja ik weet niet hoe ze heet, dus ik noem al die lui aan de telefoon maar miep ) ik denk dat mijn schrikreactie vooral zo erg was omdat ik er tijdens mijn eerste geen last van had.. ik had toen een droomzwangerschap.. en hier word ik met mijn eigen woorden geconfronteerd : elke zwangerschap is anders (even een naar mezelf toe nu )

donderdag 7 augustus 2008 @ 13:34:07 #199
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_60625629
Simmu en Sangdrax, van harte met jullie Selene..

Mibos, je maakt het spannend!

Madelieve, ik ben veul te laat, maar hopelijk genieten jullie nu met volle liefde van jullie dochter!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_60625853
Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren voordat we iets van Mibos horen, ik hoop alleen maar heel erg dat alles goed is gegaan. voor Mibos.
Madelieve je bent nu mama ik ben zo benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')